Yazarımıza çok teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum...
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
19 yaşındayım, Mardin'de yaşıyor ve YKS sınavına hazırlanıyorum. Yazmayı çok seviyorum, müzik dinlemeyi ve sanatla ilgilenmeyi çok seviyorum, tarih beni çok etkiliyor.
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Wattpad'de okuduğum ilk kitap Barca idi.
🫧İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk kitabım Mor Bisiklet, yazmaya ortaokulda Türkçe öğretmenimin teşvik etmesiyle başladım. Yazdığım bir şiiri benden habersiz bir şekilde Milli Eğitim'e gönderiyor ve şiir dereceye giriyor, bu da beni cesaretlendirdi ve yazmaya teşvik etti. Yazmaya bu şekilde başladım yani.
🫧İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa sizi hangi yönü etkiledi?
İdolum olan bir yazar tabii ki var, bu yazarımız Selin Basmacı. Onun kitapları ile 9. sınıfta tanıştım ve kitaplarında bir şekilde okurlarının dokunması onlara yol göstermesi beni, beni o kadar etkiledi ki samimi geldi. Beni etkileyen yönü sanırım buydu.
🫧Yazma metotlarınız nelerdir?
Yazma metotlarım yani belli bir metodum yok, o anki ruh halim neyse onu metot olarak alırım.
🫧Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar nelerdir?
Okurlarımdan gelen ve beni en çok etkileyen yorumlar; Mor Bisiklet kitabıma yapılan, aile ile ilgili yorumlar ve Lal Suskun Yürekler kitabıma giren her yorum beni gerçekten çok derinden etkiliyor. En güzeli de hepsinin beni desteklemesi.
🫧Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Çevremde benim gibi yazan arkadaşım yok.
🫧Kitaplarınızın karakterlerinden kendinize en yakın hissettiğiniz karakter hangisi? Bize biraz ondan bahsedebilir misiniz?
Yazdığım her kitaptaki karakterde biraz biraz benden vardır. Ama kitap karakterlerimden kendime en yakın hissettiğim Lal Suskun Yürekler kitabımdaki Beria Yazel'dir. Beria; çok deli dolu, çok merhametli, ne yapacağı belli olmayan, ama bir o kadar kesin kararları olan ve inatçı bir karakter. Kendisine de çok güvenen, her şeyi yapabileceğine inanan ve her zaman iyimser pozitif düşünen bir karakter. Bazen zaman zaman onun da kendini kötü hissettiği dönemler oluyor ama her defasında sağlam ve daha dik ayağa kalkmayı başarabilen bir karakter.
🫧Wattpadde yazdığınız süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğiniz an oldu mu, olduysa ne zaman?
Wattpad'de 4 yıldır yazıyorum ve evet şu an başarıyorum, başarmaya çok yaklaştım dediğim zaman tabii ki oldu. Yaklaşık 2-3 ay önce Lal Suskun Yürekler kitabım listede 3. sıraya girmişti, o dönem çok mutlu olmuştum ve şu an başarıyorum demiştim.
🫧Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Bütün okurlarımıza; bu platformdaki veya dışarıdaki bütün yazarlarımıza saygı duymalarını, onların bütün karakterlerini anlamaya çalışmalarını söylemek isterim. Çünkü kendi aramızdaki sevgi ve saygı bizi bir yerlere getirebilecek, en büyük güçlerden biri. Bir de lütfen burada yazan yazarlarımıza oy ve yorumlarıyla destek olsunlar.
(Yazarımızın son söylediklerine oldukça katılıyor ve ona buradan teşekkür ediyorum...:)
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Teen FictionHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...