Röportajı için yazarımıza çok teşekkür ederimm...
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
İnsanlar her seferinde koparsa da her bahar çiçek açıyorum.
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Aşk-ı aşkın.
🫧İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk kitabım şu an yayında değil ama yayında olanlardan en eskisi katil melekler: area on. çok sevdiğim arkadaşımın doğum gününde ana karaktere onun adını vererek bir doğum günü hediyesi yapmak istemiştim ama hikaye beklemediğim şekilde beni içine çekti ve bağ kurmamı sağladı.
🫧İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa sizi hangi yönü etkiledi?
Lucy Maud Montgomery. Yeşilin Kızı Anne'i okuduğumda ciddi bir depresyonun eşiğindeydim ve o kitap beni hayata bağladı. Ben de onun gibi umut verici kitaplar yazmak ve insanlara dokunmak için yaşama tutundum.
🫧Yazma metotlarınız nelerdir?
Kafama estikçe yazıyorum ĞWMDĞNWĞDNQĞKFW. Ama tabii ki burası sosyal bir platform olduğu için bölüm atmamın da az buçuk bir düzeni olmalı. Kendimi motive etmek için her kitabıma bir playlist hazırlıyorum ve kendimi yazmaya hazır hissedene dek onu dinleyerek moda giriyorum.
🫧Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar nelerdir?
Çok fazla okurum yok ama kitabımı sevdiklerini söylediklerinde havalara uçuyorum.
🫧Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
yok. : (
🫧Kitaplarınızın karakterlerinden kendinize en yakın hissettiğiniz karakter hangisi? Bize biraz ondan bahsedebilir misiniz?
Katil melekler: area on kitabımdaki Yıldırım Akbulut. Bir şeyler başarmaya çalışıp "birtakım nedenlerden" dolayı önü kesilen ama asla pes etmeyen insanları simgeliyor. yeri gelip umutsuzluğa düştüğü de oluyor, çünkü o da bir insan ama ayağa kalkmaya çalışıyor. kendime biraz da onu model alıyorum. geçmişinden hayal kırıklıkları var, geleceğe dair umutları var ve hayatın kısa hesaplar için çok kısa olduğuna inanıyor.
🫧Wattpadde yazdığınız süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğiniz an oldu mu, olduysa ne zaman?
Bu cümleye kendimi en yakın hissettiğim an ironi ögesi olarak "masal" türünde yazdığım, bize çocukken daima insanların iyi ya da kötü olarak sınıflandırıldığı ama aslında herkesin gri olduğundan bahsedilmediği ütopyayı eleştirdiğim "iyiler kazanır kötüler kaybeder" isimli hikayemi bitirdiğim an. ama tam olarak başardım sanırım demek için uzun hikayelerimden birini bitirmeyi bekliyorum.
🫧Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Sizden bir ricam var. Lütfen ne okuduğunuza dikkat edin. Wattpad üzerine bir algı yaratmak bizim elimizde. Şu an okurların büyük kısmı Wattpad'i hafife alıyor ya da tamamıyle cringe buluyorsa bu, zamanında utanç verici kitapların ünlü edilmesinin bir sonucu. Hiçbir şey için geç değil, kabul etmeyenler olsa da Wattpad artık yadsınamaz bir gerçek ve gitgide kendine daha büyük bir yer bulmaya devam ediyor. Siz çok değerlisiniz ve okuduklarınızla değerinizi yükseltin ❤.
(Yazarımızın son dediklerine katılarak ona çok teşekkür ediyorum.)
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Novela JuvenilHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...