Röportaj için yazarımıza çok teşekkür ediyorum ve başarılarını diliyorum... bayan_bilmem_ne
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
İsmim Melike. Üniversite üçüncü sınıf öğrencisiyim. Çok bir özelliğim yoktur, sıradan şeyleri severim dizi izlemek ya da gezmek gibi. Çok sıkı bir kitap okuyucuyumdur ama Dünya ya da Türk klasiklerini hiç sevmem. Saçma takıntılarım vardır; popüler olan şey neyse onu şiddetle reddeder, popülerliği bitince yaparım gibi.
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Okuduğum ilk kitaba kadar hatırlamıyorum ama Yar'ım diye bir kitap vardı çok severdim. Hala daha ara ara açıp okurum hatta. Atlatamadığım tek aşk hikayesi olabilir.
🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk kitabım Sana Pervane'ydi ama çok copy bir kitaptı. Yani o dönem ne modaysa hepsi içinde vardı. Yazmaya başlamamın da öyle özel bir hikayesi yoktur. O kadar çok kitap okudum ki bir dönem, ister istemez kafamda o karakterleri, başka seçenekleri seçse ne olurdu diye düşünmeye başladım. Sanırım karakterler benim seçtiğim yolları seçmediğinden kendi karakterlerimi kendi doğrularımla yazmaya başladım.
🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?
Hayır, özellikle idol aldığım bir yazar yok ama Canan Tan'ı çok severim.
🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?
Ben bir şeye adapte olduğum zaman o kadar kendimi ona kaptırıyorum ki, tek tercihim ben yazmaya başladığım an rahatsız edilmemektir. Özel bir metodum yok. İçimden ne zaman yazmak gelirse...
🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?
Okurlarım benim canlarım. Bu zamana kadar hiç ters bir yorum almadım, aldıklarımı da unutmuşumdur zaten. Beni desteklemelerini çok seviyorum. Benden ziyade yazdığım karakterlere gelen yorumları okumayı da çok severim ama aklımda kalan bir yorum yok sanırım (çünkü zaten hepsi benim bebeklerim <3)
🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Yazar bir arkadaşım yok.
🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?
Özellikle birini seçemem çünkü - her ne kadar klişe olsa da - hepsinde benden bir parça var. Yeri geldiği zaman Asya gibi kırılgan, yeri geldiği zaman Gülseren gibi dimdik olabilirim. Bazen Devin gibi inatçı bazen de Betül gibi umursamazımdır. O yüzden tüm karakterlerimi toplasam ben oluyorum.
🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?
Kendi çapımda bir kitlem var ama gerçekten bu defa oluyor galiba dediğim an Çocuklarımın Babası'nda olmuştu. Çok güzel bir okuma almıştı, hala da alır. Hoş Pelin biraz şeydir ama...olsun (:
🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Daima benim yanımda oldukları için onlara teşekkür ederim. Her zaman dile getiririm ve asla çekinmem, onları çok çok seviyorum! ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Teen FictionHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...