Röportaj için yazarımıza çok teşekkür ediyorum ve başarılar diliyorum...
kanaryahms6🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Mayıs 2021 yılında Minik Hamsi takma ismiyle yazı yazmaya başladım. Trabzon'da yaşıyorum. Üniversite mezunuyum ve Akrep burcuyum.
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
3391 Kilometre, Wattpad'den okuduğum ilk kitaptı. Uygulamayı indirince okuduğum ise Esmer : İtalyan Adamlar Serisi 1 adlı kitap oldu ve bayılmış iki kitaba.
🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk kitabım Kanarya adlı kitaptı. Sosyal medyada tanıştığım bir adamı anlatıyordu. Ona aşık olmuştum. Anılarımız olsun diye yazıp hikayede paylaştım. Çok okununca kitabım Wattpad hesabı açmaya karar vermiştim.
🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?
Victor Hugo'yu severim. Kitaplarında değinmiş olduğu konular dikkatimi çeker. Onun dışında bir idol olarak örnek aldığım kimse yok.
🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?
Belirli bir yöntemim benim yok. Aklıma gelenleri yazıyorum ve yayınlayıp ardından düzenleme yapıyorum. Program yapınca hep işim çıkıyor ve yazamıyorum o gün.
🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?
Bir sabah uyanmıştım. Hiç okunmayan bir kitabım vardı. Bir okuyucu harika bir kitap olduğunu yazmıştı. O sabah gözlerim dolmuştu. Sanırım beni okuyan biri var diye çok sevinmiştim. Yorum yazan genelde olmuyordu bana. Bu beni mutlu etmişti.
🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Yazar arkadaşım bir tane vardı. Sosyal medyada tanıştık. Ama okunmuyor diye kitabı yazmayı bıraktı. Beni etkileyen tarafı üç çocuğu vardı. Onlara yetişip evi toplayıp yazmaya vakit bulması olmuştu. Biz kadınlar çok güçlüyüz.
(Yazarımız kesinlikle çok haklı, biz kadınlar kimsenin anlayamadığı kadar güçlüyüz ve her taşın altından bir şekilde kalkabiliriz...)
🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?
Carla karakterinin gördüğü mahalle baskısı tamamen benim yaşadığım dünya. Bizim mahallenin her konuda fikri olan insanları zaten dönüştürme şansını bulmuştum kitapta.
🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?
Kitaplarım benim öyle çok okunma almadı. Sevgilim Mestan ile kavga etmiştim. Adımı sil dediğinde 420 kişinin okuduğu kitabım vardı sadece elimde. O gün çok ağladım. Ve aynı günlerde Eleni 1000 kişi tarafından okundu. Ben şok olmuştum. Ama demek ki olumsuz görünen olayda Allah benim için hayır gizledi. Ardından Elsa kitabım atak yapmıştı ve 900 okunma almıştı. Kuşlar kadar özgür. Deniz kadar mavi. Orman kadar yeşil hissettim. Okunan kitaplar yazıyorum çok şükür dedim ve gülümsedim.
🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Kitaplarımı okunmaya layık bulup bana bir şans verdikleri için hepsine teşekkür ediyorum. Umarım keyifli zaman hesabımda geçirip biraz kafaları dağıtılmış oluyordur. İyi ki var hepsi. Röportaj için ayrıca teşekkür ederim. Sizi seviyorum. ❣️
❣️❣️ Röportaj soruları için çok teşekkür ederim. ❣️
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Teen FictionHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...