Yazarımıza röportaj için teşekkür ediyorum. AsliYuksel2
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Bu soruyu yaşadığım bir olaydan dolayı geçebilir miyim?
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Beyza Alkoç'un yazmış olduğu Karantina adlı kitap.
🫧İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk kitabım ENDLAYD sıkıldığımdan ve izlerken etkilendiğim dizilerden.
🫧İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa sizi hangi yönü etkiledi?
Aslı Arslan bayılıyorum hem kitaplarına hem kendisine çok komik bir kadın bence.
🫧Yazma metotlarınız nelerdir?
Yazma metotum yok önceden planladığım şekilde yazıyorum.
🫧Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar nelerdir?
Komik yorumlara genellikle çok gülüyorum ve bu beni etkiliyor vay be ne güzel yazmışım gibi.
🫧Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Yok bu yüzden kimse beni anlamıyor.
🫧Kitaplarınızın karakterlerinden kendinize en yakın hissettiğiniz karakter hangisi? Bize biraz ondan bahsedebilir misiniz?
Floryn galiba gerçi hepsini kendime benzetiyorumFloryn çok güçlü, çok iyi dövüşe bilen Odette kadar olmasa da komik bir karakter hafifde utangaç.
🫧Wattpadde yazdığınız süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğiniz an oldu mu, olduysa ne zaman?
Bir arkadaşımı 'kanka bence bu tutmaz yazma ' deyip diğer arkadaşımın da hikayemi çalmasından ailemin Wattpad i kapat demesinden sonra 100 beğeni olunca böyle demiştim.
🫧Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Sizleri çok seviyorum 08/06/2024 sadece bunu bekleyin.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Teen FictionHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...