Röportaj için yazarımıza çok teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum... hicrwt1
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Adım hicret, 17 yaşındayım, kitap okumayı şarkı dinlemeyi ve kedileri severim.
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Gizemli kasaba.
🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk ve tek kitabım 'On Altı'. Yaşadığım aşkı kurgusallaştırmaya karar verip yazdım. Anlayacağınız x kişisi büyük ilham kaynağım oldu.
🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?
İdolüm bir yazar yok ama sevdiğim yazarlar elbette var.
🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?
Genelde bölüm yazarken geceleri odamda bir mum yakıp, ardına şarkı açıp öyle bölüm yazarım. Huzurlu hissettirir.
🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?
Belli bir yorum yok ama karakterlere kızmaları veyahut onlarla aynı duyguları yaşayıp dillendirmeleri hoşuma gidiyor.
🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Tabi var ve genelde birbirimizi gazlayıp, güzel olan geleceğimiz hakkında konuşup yazma motivemizi yerine getiriyoruz.
🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?
En yakın hissettiğim karakter Helin. Helinin kendi içinde iki kişiliği var. Helin olan tarafı hiçbir şeyi umursamayıp takmazken, Yeis olan tarafının yoğun duyguları var ve daha bir çok şey...
🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?
Yazdığım ilk bölümlerde gelen yorumlar bunu hissettirmişti. Oy ve okunmadan çok yorumlar daha çok etkiliyor beni.
🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Okumayı eminim ki seviyorsunuzdur ama içinizden yazmak da geliyorsa kesinlikle yazın. Onun bunun düşüncelerini umursamadan, yazacağınız kurgunun kötü olabilme ihtimalini düşünmeden yazın ve bence sizi yargılayan ya da dalga geçen insanları da asla umursamayın çünkü saygısı olmayan bir insanı ne kadar ciddiye alabilirsiniz ki? Kendinize çok iyi bakın ve hayallerinizin peşinden koşmayı unutmayın! Hoşça kalın...
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Novela JuvenilHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...