Röportaj için yazarımıza çok teşekkür ediyorum ve başarılar diliyorum... Lady_sessiz
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Ben MF. Lakabım, gerçek adımı kullanmıyorum. Yoğun bir hayatım var. Öğrencilik olsun, sosyal anlamda olsun... Bu kadar(:
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Beyza Aksoy / Siyam
🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
İlk kitabım Oyun Bozan'ı tamamen kendimden kaçış yolu ararken yazmaya başladım. Bunladığım ve benim için berbat bir yılda sadece kendimin ana karakter olduğu bir kısa hikaye yazdım. Olayları değiştirerek kendi başımdan geçenleri yazıyordum. Tabi bu sonralar da çok çok değişti. Hatta kitabım cinayet kitabına dönüştü.
🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?
İdol demek ne kadar doğrudur bilmiyorum ama sevdiklerim elbette var. Aslı Arslanın yazım dili müthiş geliyor.
🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?
Aslına bakarsanız belirli bir yazma metodum yok. Her koşulda yazabilirim.
🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?
Yazım dilimi beğenenler olmuştu. Bu beni çok mutlu etmişti. Aynı zamanda ilk yazmaya başladığımda bir arkadaşım şöyle demişti ve bu beni çok mutlu etmişti; "Yeni olman kötü olduğun anlamına gelmiyor. Ben hep arkandayım MF."
🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Wattpadde tanıştığım bir çok arkadaşım var. Ama şu an belirli bir diyalog gelmedi aklıma (=
🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?
Biliyorum çok klişe ama çoğu karakterlerim de kendimi buluyorum. Oyun Bozan kitabımın ana karakterleri Derin ve Emir. Derin'in duyguları adı gibi o kadar derin ki... Hâl böyle olunca ister istemez kendi duygularımı da serpiştiriyorum. Emir'in ise istediği hayat tamamen ben. Bilmiyorum ya hepsini kendime yakın hissediyorum^^
🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?
Tam olarak kitabımın 6. ve 8. bölümlerini yazdığım zaman. Bunlar tamamlandığında en baştan bir kere daha okumuştum. İlk bölümle şu bölümler arasında yazım dili olarak o kadar fark var ki... Özellikle 8. bölümün sonunda işte tam böyle dedim.
🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın. Ve her zaman bölüm sonlarında derim; "Bir daha ki bölümde görüşelim,Ama gerçekten görüşelim."
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Teen FictionHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...