Arkadaşlar mrb
Seungmin ile ilgili
bir şey demek istiyorumSeungmin diyince doğal olarak herkes
Stray Kids Seungmin
hayal etti sanırımAma ben başka bi seungmin düşünerek
karakteri yazmıştım
snxbskzksAma
Bu sizin hayal gücünüz olduğundan
Kimi düşünerek yazdığımın
Grubunu veya fotoğrafını koymayayım
Hayalinizdeki kalsın istedimMerak eden zaten googlea
oh seungmin kpop yazsa
Çıkar jjxjsjzksksTamamdır görüşürüz
İYİ OKUMALARR∆∆∆∆∆∆∆
Bu gece uyumadan önce aklımdan hep "Rüyalarımın kontrolü benim elimde." ve benzeri cümleler geçirip yatmıştım. Şaşırtıcı bir biçimde de gerçekten şu an rüyada olduğumun farkındaydım ve istediğim gibi hareket edebiliyordum. Sadece kendimi zorlamam gerekiyordu, hareketlerim biraz dengesiz gibiydi. Sanki kollarımda bir ip varmış da ben de kuklaymışım gibi. Ve de sanki kuklacı da benmişim hatta, ama nasıl kukla oynatıldığını bilmediğim için hebele hübele takılıyormuşum gibiydi yani.
Daha nasıl açıklayabilirdim ben bunu?
Açıklayamazdım.
Rüyanızı kontrol etmeye çalışırsanız beni anlayacaksınızdır.
Evet şu anda rüyada olduğumun farkındaydım, ama şimdilik gidişata bırakıp daha sonra ele almayı deneyebilirdim bence. Çünkü her şey normal duruyordu. Bir otobüs durağında oturmuştum, hava güzeldi. Bu senaryo nereye gidecekti merak ediyordum.
Ayrıca bu gece için sözleşmiştik, Heeseung da rüyada bilincinin açık olmasını sağlayacaktı. Karşılaştığımızda da ikimiz de rüyada bulunduğumuzun farkında mıyız diye kontrol etmek adına bir şifre uydurmuştuk. Ben "biber" diyecektim. Eğer o da rüyanın farkındaysa "dolması" diyecekti. Böylece biber dolması olacaktık ve bilincimizin açık olduğu kesinleşecekti.
Şifreyi benim bulduğumu belirtmeme gerek yoktur bence.
Ben durakta oturup ayaklarımı sallarken önümde duran otobüsten uzun boylu bir çocuk indi. Beni görünce elini kaldırıp selam verdi ve yanıma yaklaştı. "Selam! Çok bekletmedim umarım?" ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
Çocuğun yüzüne biraz daha dikkatli bakınca, geçen gün bana broşür veren kişi olduğunu fark ettim. Neydi ismi...? Oh Seungmin! Peki rüyamda ne yapıyordu?
Gerçi bu garipsenecek bir şey değildi. Rüyalar, bilinçaltımızın bir eseriydi ve çocukla tanışınca ister istemez beynimde bir yer edinip rüyama girmesi normaldi. Beni öpmesi ne kadar normaldi onu bilemezdim tabii ama...
"Yok, yeni gelmiştim zaten." dedim Seungmin'in koluna girerek. Dediğim gibi, şu an rüyada olduğumun farkındaydım ama kontrol etmek yerine kendimi gidişata bırakmıştım ve şu an her şey kendiliğinden oluyordu.
"O zaman birinci yıldönümümüzü kutlamak için seni götüreceğim yere bayılacaksın!"
Demek bu çocuk sevgilimdi. Harika, kim bilir neler olacaktı.
"Nereye gidersek gidelim, sen yanımda ol yeter." dedim Seungmin'e biraz daha sırnaşarak. Cidden, şu an ipleri elime alsam asla yapmayacağım şeyler yaptırıyordu bu bilinçaltı bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meet me in your dreams | lee heeseung {✓}
Ficção Adolescente[fantastik mizah] Daha önce hiç "Acaba rüyamda gördüğüm kişi de benimle aynı anda, aynı rüyayı görüyor olabilir mi?" diye düşünmüş müydünüz? Veya bunun gerçek olabileceğini? •°•°•°•°•°•°•°•°•°• Başlangıç: 25.02.2023 Bitiş: 08.05.2023