ŞİMDİ
BİR SORUN NEDEN
BÖLÜM GELMEDİ DİYEYA
Bakın ben de
bilmiyorum djhckdhxksksYani vizelerim finallerim
varken bile bölüm yazan ben
Resmen öyle bir döneme girdim ki
Yazmaya vaktim olmadı hiçbir şey...Kusura bakmayın nolur :((
Geldim şimdi ama
ehehMedyaya Heeseung koydum
NWMDJXKDJKXJSKSİNANILMAZ BİR FOTOĞRAF
Ha bu arada,
Watty sorunu çözülmüş sanırım
Önceki 3-4 bölüme
fotoğrafları ekledimİsterseniz dönüp bakabilirsiniz
Hadi iyi okumalarr!!
∆∆∆∆∆∆∆
"Lena bazen bilinçaltın neden böyle diye çok merak ediyorum." dedi Sunoo, az önce onlara anlattığım rüyaya karşılık."Belki de Heeseung'ın bilinçaltıdır bu. Nereden biliyorsun?" dedim ben de kahvemi yudumlayarak. Her zamanki gibi üniversitenin kafeteryasında oturmuş sohbet ediyorduk.
"Nasıl yani, şimdi gelmiş bana Heeseung'ın bilinçaltında My Little Pony'nin insan halleriyle aynı okula gidip Rainbow Dash ile uçma yarışı yapmak olduğunu mu söylüyorsun?" dedi Chaewon.
"İnsan olunca isimleri Equestria Girls oluyo bir kere!" diye savunmaya geçtim ben de hemen. Equestria Girls kırmızı çizgimdi. Hâlâ film şarkılarını açar açar dinlerdim.
"Aynen... Heeseung'ın bilinçaltı kesin." dedi karton bardaktaki kahvesini kafasına diken Sunoo da. "Artık bu kadar kahve beni kesmemeye başladı, yarım litre falan içmem lazım galiba."
"Şimdi seni ben bi kesicem göreceksin kesmek neymiş. Salak! Dördüncü bardağın bu. O kadar kafein alma diyip duruyorum sana, her şeyin çoğu zarar. Başına bir şey gelecek!" dedi Chaewon, kahve almak için ayaklanan Sunoo'yu kolundan çekip geri oturtarak.
"Üf...tamam be...sanarsın annem..."
"Sana ne lan?" bu sefer atağa geçen Chaewon'du. Ben tam onu sinir edecek yüz ifadeleri yapmaya başlamıştım ki Heeseung yanımıza gelmişti. Gelmeseydi muhtemelen mimiklerim sonucu Chaewon kafama tuzluğu geçirebilirdi.
Yanımdaki sandalyeyi çekip dudağımın hemen kenarından öptü beni Heeseung. "Ne konuşuyordunuz bakayım?"
"Rüyanızı." dedi Sunoo.
"Nasıl yani pony olduğumuz-"
"HEESEUNG, İNSANDIK BİR KERE! AY DELİRECEĞİM! SİZİN BU MY LITTLE PONY VE EQUESTRIA GIRLS CAHİLLİĞİNİZ YÜZÜNDEN ÜÇ SEKSEN YERE DÜŞÜP KALCAM ŞİMDİ!" diyerek hiddetle ayaklandım. Ama hızlıca ayağa kalkmam başımı döndürdüğünden kalktığım gibi geri oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meet me in your dreams | lee heeseung {✓}
Novela Juvenil[fantastik mizah] Daha önce hiç "Acaba rüyamda gördüğüm kişi de benimle aynı anda, aynı rüyayı görüyor olabilir mi?" diye düşünmüş müydünüz? Veya bunun gerçek olabileceğini? •°•°•°•°•°•°•°•°•°• Başlangıç: 25.02.2023 Bitiş: 08.05.2023