😢😢🍀🍀
Keyifli okumalar
Teyzemlerin düğünün üzerinden bir buçuk ay geçmişti. Birkaç gün İstanbul da kalıp geri dönmüştüm. İş, dershane derken günler çabuk geçiyordu.
Dersleri bayağı toparlamıştım. Denemelerim çok iyi gidiyordu. Daha hangi bölüm istediğimi bilmiyordum. Tan abim işletme okuyup şirket de kendisine yardım etmemi istiyordu. Ya çiçekçi dükkanım o ne olacaktı.
Yıllarca orda çalıştım ben, ordan para kazandım. Yazın teyzem gibi yapabilirim sonuçta yazın açabilirim dükkanı. Tan abim yazın üç dört ay bodrumda, onu gibi şirket işlerini ayarlayıp yazı bu şekilde geçirebilirim.
Artık kesin kararı vermiştim. İstanbul' a yerleşecektim. Abimle konuşmuştum evi istediğim gibi döşeyebileceğimi söyledi. Ev bize daha doğru bana göre çok büyüktü. Birbuçuk aylık süre zarfında İstanbul 'a gelip gitmiş ve evi düzenlenmiştim.
Kullanamadığım odaları temizleyip kapatmıştım. Oda aynı bodrumda ki evimiz gibiydi lila ve beyaz tonları. Abime bir oda hazırlamıştım. Tabiki onun seçtiği mobilyalar ile. Ve iki tane misafir odasını hazırlamıştım.
En azından bahçem vardı yine çiçekler ve toprak ile ilgilenebilecektim. Birkaç gün sonra İstanbul 'a gidecektim. Barlas amca ve Adel abla evlerinde minik bir kutlama yapmak istemişti yeni evliler için. Mert abinin balayı dönüşü işleri çok yoğun olunca bu zamana kalmıştı.
Herşeyi hazırdı. Artık yeni hayatım beni bekliyordu...
...............
Börte ne zaman İstanbul 'a taşınır diye düşünüyordum sürekli, gelmesini çok istiyordum ama bir yandan da korkuyordum. Melis birkaç gündür beni arayıp duruyordu Allah' tan Börte burda değildi.
Artık o kadar sıkılmıştım ki aramasından numarasını her yerden silip engellemiştim. İnşallah okuluma yada eve gelmez diye düşünüyorum.
Birkaç gün sonra Börte gelecekti hasta sonuna denk getirip, annemler Mert dayım ve Begonya abla için aile içinde minik bir kutlama yapmaya karar verdiler. Önceden herkese söyledi ki herkes işini ona göre ayarlasın diye. 'herkesi masada görmek istiyorum' demişti. Emir büyük yerden.
Börte gelip gitsin, şu melis olayını tamamen kapatmalıyım. Yoksa böyle olmayacak, vicdan azabından ölüyorum birde melis le bir bağlantım olduğunu anlarsa herşey çok daha kötü olur.
Bu haftanın çabuk geçmesini istiyorum. Börte daha erken gelemiyordu. Dersleri biraz yoğunlaşmış ve denemeleri sıklaşmıştı. Kendi dershanesi hariç diğer dershane denemelerini giriyordu.
Çabaları boşuna gitmez ve istediği bölümü kazanırdı. Aklında belirli bir bölüm olmasada işletme ağırlıklı olacak gibime geliyordu. İnanıyorum ben ona. Artık günleri saymaktan başka yapacak birşey kalmamıştı bana.
........... Davet günü
Annem son hazırlıkları yapıyordu herkes geliyordu tüm aile hepsi işlerini bugüne göre ayarlanmıştı. Öğlen Börte İstanbul da olurum demişti.
Bizlerden evde kalanlar anneme yardım ediyorduk. Babam ve yağmur Akşam'a gelecekti. Kapının çalması ile açmaya gittim.
"ben geldimmm" diyen Börte ile şaşırdım erken gelmişti. Hemen sarıldım
"hoşgeldin hayatım"
"hoşbulduk sevgilim" diyip daha sıkı sardı beni.
"gelen kimmiş oğlum" diyen annemi sesi ile onu içeri davet ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı
ChickLitHikaye açıklaması mı? Koşun koşun Pinokyo Patronum 'un devamı 2.kitap Biraz ip ucu verelim o zaman Bulut' un doğru bildiği aşkın hüsranla biten sonu ama aslında son değil yeni bir başlangıç olduğunu bilmemesi Hımmmm birde esas kızımız var tabii Çiç...