9.bölüm / Kıskançlık Ve Aşk

117 7 19
                                    

✨✨🍀🍀

Keyifli okumalar

Börte yukarı çıkınca evden nasıl çıktım bilemedim. Kendine gel Bulut neler diyorsun sen hem öpse sanane. Hayır hayır olmaz. Düşüncesi bile beni delirtmeye yetiyor. Yanağımdan öptüğünde tüm vücudum yangın yerine dönmüştü, başkasını öptüğünü düşünmek...

Kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor. Koskoca adam ergenlere döndüm. Neler oluyor bana birde kırdım onu. Nasılda üzgün bakıyordu bana. Eminim odaya çıkıp ağlıyordur. Abisine derken ben akıttım gözlerinden yaşları.

Peki bu duygu neydi. Bu öfkenin sebebi. Ne yapacağımı bilmez bir halde sahile yürümeye başladım. Sahile gelince oturdum kumlara. Dalgaların sesi, yakamoz ve aklımda sadece Börte vardı.

Derin derin nefes alıp vermeye başladım. Sakinleşmem gerekti. Beğenmişti adamı hoş demişti hatta. Off delireceğim. Telefonumu çıkarıp dayımı aramaya karar verdim. Bir süre sonra açtı telefonu

"Bulut"

"Asil dayı, uyandırdım mı?"

"yok oğlum biraz işim vardı, hayırdır bir sorun yok umarım"

"bende bilmiyorum dayı"

"herkes iyi mi?"

"iyiler" dedim derince soluyarak

"senin dışında sanırım"

"dayı kafam çok karışık, yapmamam gereken şeyler yapıyorum, kıramamam gereken birini kırdım. Ne yapacağımı şaşırdım"

"hey hey sakin ol bakalım önce ne yaptın onu bir anlat"

"takip ettim dayı"

"kimi takip ettin"

"onu, biriyle buluşacaktı"

"onu demek? Sonra"

"çok güzel olmuştu, beni görmedi gittiği restorana kadar takip ettim. Pencere kenarında oturdular. Dayı ona güldü sonra adam ellerini ellerinin üstüne koydu, oda onun orayı yerle bir etmek istedim. Kendime hakim olamamaktan korktum. Sonra ayrıldılar arabası ile eve bıraktı onu. Eve gidince bende yanına gittim. Onu beğendiğini söyledi, sonra sonra... "

" dememen gereken şeyler söyledin değil mi? "

" Off offf evet dayı aynen öyle oldu "

" aşıksın "

" anlamadım dayı "

" ona diyorum aşıksın "

" aşık mı? "

"nasıl olur dayı, ben daha yeni melis den ayrıldım. Dört yılımı paylaştım. "

"alışkanlık ile aşkı karıştırma Bulut, şu dört yılını bir düşün yaşadıklarını bir düşün tamam mı cevabı bulacaksın"

"anladım dayı çok teşekkür ederim iyiki varsın"

"sende oğlum sende iyiki varsın iyi geceler" diyip kapadı.

Gerçekten alışkanlıkmıydı melis benim için, o bana daha önce biriyle birlikte olduğunu söylediğini zaman umursamamıştım. Ama o adam Börte'nin elini tutunca camı pencereyi indirmek istemiştim. Hem Börte öptüm dedi ya kalbim durdu sanki.

Melis bazen arkadaşları ile ben olmadan tatile giderdi,gezerdi dolaşırdı. Hiç gitme, yapma, etme demedim. Sadece öpmek yetiyordu onunla yatmayı hiç düşünmemiştim. Hep evlendiğimiz zaman en uygun an diye düşünmüştüm.

O gece ona değil, kendime saygımdan sanırım evlenelim dedim. Ayrılmadan önce ayrıldıktan sonra hiç aklıma gelmeyişi, tüm bunlar ben onu sevmiyordum,şimdi anladım sadece bağlılık ve alışkanlıktı benim için.

Yaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin