33.bölüm / Herşey Var

68 3 0
                                    

Keyifli okumalar

Düğün günü....

Bir hafta göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti. Herşey hazırdı artık evleniyorduk. Ev konusunda Adel abla ve Barlas amca herşeyi bize bırakmıştı tıpkı diğer herşey gibi.

Herkese bir telaş koşturmaca vardı. Çok kalabalık bir düğündü Barlas amcaların çevresi çok fazla olduğu için büyük bir salonda yapmaya karar verdik.

Beni ise kimsem yoktu. Sadece teyzem ve bahar. Abim yine yoktu ağlamaktan makyajım bile geç başlamışdı.

Bulut ara ara gelip bakıyordu. Beni o halde görünce ne yapacağını şaşırmıştı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"ne oldu neyin var Börte"

"bulut" diyip ağlamaya devam ediyordum.

"abim gelmeyecek değil mi?"

"börte" diyip sıkıca sarıldı bana "ağlama lütfen gelecek bak sana söz gelecek"

"na- na- nasıl?"

"sil şu gözyaşlarını ve düğünümüze hazırlan gelecek diyorum sana"

"Tamam" diyip yavaşça gözyaşlarımı silmeye başladım. Bulut odadan çıkmıştı. Sonra Adel abla ve yağmur geldi. Biraz daha toparlanmıştım.

Saçlarım yapılmıştı. Açık bırakmıştım çünkü tam uzun değildi. Papatyadan taç yapmıştık. Gelinliğimin üst kısmı ip askılıydı. Tamamen inci işlemeleri vardı. Eteği ise hafif kabarık daha rahat ediyordum. Orta uzunlukta olan duvağımda da hafif serpiştirilmiş inciler vardı.

Uzun süren hazırlıklar sonucu artık tamamdı herşey. Oda da yağmur ile Bulut'u bekliyordum.

"Çok mutluyum Börte sizin adınıza kendi adıma ailem adına çok seviyorum seni ayrıca çok da güzel olsun kardeşim bayılmadan imzaları atsanız iyi" diyip sarıldı bana.

"Çok teşekkür ederim canım benim, bende seni çok seviyorum" diyip bende sarıldım ona.

Bir süre sonra kapı çalınmıştı. "Bulut gelmiş olmalı" diyen yağmur kapıyı açtı. Bulut karşında siyah simokini ile çok yakışıklı olmuştu.

"karım nerde benim"

"hey hey dur bakalım karın olmadı daha"

"emin misin?" diyip yağmura göz kırptı.

"sus kızı utandırma dediğine bak hadi içeri gir bakalım edepsiz ikiz"

Bulut bana bakıyordu gözünü kırpmadan. Birşey de demiyordu olmamışmıydı.

"Bulut"

"hı hı evet"

"ne evet Bulut"

"aklını aldın ikizimin" diyip kahkaha atıyordu yağmur. Bende gülmeye başladım.

"hayal ettiğimden bile harika gözüküyorsun" diyip yanıma geldi Bulut ve yanağıma minik bir öpücük kondurdu. Geri çekilmeden "devamı gece'ye saklıyorum" dedi

" başka neler saklıyorsun" dememle geri çekildi. Şaşkınca bana bakıyordu.
Gülmeye başladım.

"Hadi artık çıkalım" diyen yağmur ile ana dönüş yaptık. Yağmur çıkmıştı odadan. Bulut kolunu uzatmıştı. Girdim koluna.

"Bu arada Bulut dudağının kenarına ne oldu"

"önemli değil aşkım, olması gerken oldu"

Ne demek istediğini anlamadım. Dudağının kenarındaki minik ize bakıyordum.

Yaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin