13.bölüm / Yeni Umutlar

89 6 14
                                    

🤗🤗🍀🍀

Keyifli okumalar

Bir kolumda ada bir kolumda dayakçı bayan eve doğru yürüyorduk. Yol boyunca özür dileyip duruyordu. Sonunda eve gelip içeri girmiştik.koltuğa oturduğumda, ada yanıma oturdu, o ise buz getirip başıma koyuyordu.

"baba iyi misin?"

"iyiyim kızım sorun yok"

"gerçekten çok özür dilerim" dedi gözlerim gözlerini buldu. Çok güzeldi. Ama korku ve telaş vardı.

"sorun yok iyiyim tamam" dedim rahatlatmak adına.

"siz öyle ada'nın arkasından takip edince birde uzun süre takip ettiniz, koluna uzanmaya çalıştığınızı görünce şey ben sizi..."

"sapık sandınız doğal olarak" dedim.

"Evet çok üzgünüm Mert bey" dedi. Adımı biliyor nasıl bilmesin 'sen nasıl takip edersin benim ada' mı ' demişti. Çocuklarımdan duymuş olmalı. Buzu başıma koymak için eğildiğinde mis gibi kokuyordu. Allahım kaç yaşında adamım şu koku beni neredeyse ergene çevirecek.

Biraz daha iyi olduğumu görünce rahatladı.

"ah baba ah neden sessizce geliyorsun"

"süpriz yapmak istedim, ama bana süpriz oldu"

"adacığım sende kusura bakma böyle babana vurdum ama..."

"olur mu öyle şey ablacım, sen beni korumak için yaptın"

"ben yokken kızımı koruyan varmış, içim rahat artık" dedim gülümseyerek

Bana bakıp rahatlamış bir şekilde gülümsedi. O güldü ya kalbim pır pır etmeye başladı. Bir süre sonra İyi olduğuma kanaat getirince ayağa kalktı.

"ben kalkayım artık, Börte de beni merak eder şimdi" dedi.

"börte mi?" dedim.

"Evet, ah bu arada ben Begonya Börte 'nin teyzesiyim" dedi

"öyle mi? Çok memlun oldum" dedim elimi uzatarak. Oda elini uzattı. Eli elime değince işte o an ellerim sıcacık oldu. Ellerimi bir süre çekemedim ve tabiki gözlerimi gözlerinden.

"baba" diyen ada' nın sesi ile hemen elimi çektim. O arada ege 'de gelmişti. Müsade isteyip gitmişti Begonya. Gitmeden de ağrı kesici vermişti bana. Elimde ilaçla gittiğinden beri sırıtıyordum.

"baba hayırdır sen" diyen ada ile kendime geldim.

"ne hayırdır kızım"

"yok birşey babacığım" dedi sırıtarak.

"ben odamdayım diyip" yukarı çıktım. Bu sene topluca gelinmeyince tek bir evi kullanmaya karar vermiştik. Yatağa uzandığımda aklımda Begonya'ın gözleri, gülüşü ve ellerinin sıcaklığı vardı. Kendime gel Mert senden kaç yaş küçüktür şimdi belli gencecik kız.

...............

Eve geldiğimde Börte ve Bulut bahçede oturuyordu. "ben geldim" diye girdim bahçeye "bende geldim" diyen Börte yanıma geldi sarıldı hemen. Çok özlemişim kuzumu.

Bulutlada kucaklaşmıştım. Sonra Mert bey ile karşılaşmamızı anlattım. Gülmeye başladılar.

"ya gülmeyin adamın kafasını patlatıyordum."

"Begonya abla dayım hak etmiş sanırım" dedi Bulut.

"deme öyle ya nerden bileyim ben, sapık gibide takip ediyordu ada'yı" sonra bende gülmeye başladım.

Yaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin