4.bölüm / Kahve

96 7 9
                                    

🎀🎀🍀🍀

Keyifli okumalar

Öğlene kadar işlerimi bitirmiştim. Bulut da bana yardım etmişti. Onu la vakit geçirmek gerçekten çok güzel bu zamanlar benim en unutulmaz anlarım olarak kalacak. Telefonumun sesi ile işimi bıraktım.

"efendim"

"efendilere gelin gidesin"

"amin amin"

"bitmedi mi işin?"

"biraz daha var ne oldu Tan abi?"

"benim on günlük bir şehir dışına çıkmam lazım"

"yaaa peki öğlen kahvelerim, yine yalnız mı içeceğim"

"deme öyle kız yoksa gitmem" demesiyle gülmeye başladım.

"Tamam tamam birşey demiyorum, dikkat et kendine ben başımın çaresine bakarım"

"görüşürüz asıl sen dikkat et kendine" diyip kapadı telefonu. Kaldığım yerden işimi yapmaya devam ediyordum. Baktım Bulut yoktu ortalıkta nerede acaba.

İşimi bitmiş malzemeleri toplarken, mis gibi kahve kokusu mu alıyorum yoksa bana mı öyle geliyor dedim kendi kendime.

"kahve molası" diyen Bulut'a döndüm.

"Çok teşekkür ederim" diyip masaya oturduk.

"biraz kulak misafiri olmuş olabilirim, Tan yok sanırım"

"Evet on günlük şehirdışına çıkıyormuş" dedim üzgünce

"Çok seviyorsun onu anlaşılan"

"Evet oda benim dert ortağım, arkadaşım, Abim ortaya karışık yani" dememle Bulut gülmeye başladı. Gülme şöyle zalımın oğlu diyeceğim Barlas amca ile Adel abla'ya ayıp olacak.

"ozaman şu ongün de onun yokluğunu aratmamam lazım her öğlen kahveler benden o gelene kadar" dedi. Bir kahve onunla ongün boyunca. Allahım rüya sanırım.

"sizin vaktinizi almayım ben?"

"siz mi? Hani arkadaştık. Arkadaşlar sizli bizli konuşmaz Börte" ismimi ağzından duydum ya ölsemde gözüm açık gitmez.

"doğru haklısın, neyse kalkayım ben artık, sen neden denize gitmiyorsun"

"toprakla ilgilenmek daha iyi geldi"

"peki sen ne zaman girersin denize"

"hiçbir zaman" dedim.

"ne demek hiçbir zaman hiç denize girmedin mi?"

"Hayır, girmeyi de düşünmüyorum."

"o yüzdenmi bizimkiler seni çağırmadı"

"Evet biliyorlar girmediğimi"

"peki ama neden" neden mi? Buda soru mu ."bu tiple Sadece duşakabin kabul ediyor beni." dedim Kendimi gösterip,

"duşakabin mi?"dedi gülümseyerek allahım yoksa ben...

"şey sesli mi düşündüm biraz önce" salaksın Börte salak. " ben birşey duymadım" dedi. Nasıl kibar Allahım kız arkadaşı çok şanslı.

"neyse Bulut şansını zorlama, zaten ongün benle kahve içeceksin deniz işine bulaşmayalım"

"seve seve içeceğim emin olabilirsin" dedi. Gülümsemekle yetindim onu uzaktan sevmekle yetindiğim gibi.vedalaşıp oradan ayrıldım.

..............

Yaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin