Keyifli okumalar
3 ay sonra...
Zaman herkes gibi bizede akıp gidiyordu. Evleneli üç ay olmuş. iki ay sonra sınava girecektim. Bulut'un da okulu yaz tatiline giriyordu.
Okul ve sınav bitince bizde bodruma gidecektik. Orda ise Bulut bizim için bir ev almıştı orda kalmaya karar verdik. Yeni çiftimiz evet bildiniz Göktürk ve derya. Berra halam Toprak abi melodi abla ve yiğit abi çok memlun olmuşlardı. Bu yaz sonunda onların nişanları olacaktı.
Derya ne kadar abi desede meğerse yıllarca sevmiş Göktürk 'ü ama Göktürk biraz sert davrandığı için onun sevebileceğini düşünmemiş. Bizim düğünde tanıştığı adamla yemeğe çıkınca olanlar oldu.
Sonrası aşk aşk aşk. Abimler ve teyzemler bize yemeğe gelecekti. Sınava hazırlandığımdan dolayı pek sık gelmiyorlardı.
Mutfağa girip birşeyler hazırlamaya başladım. Bulut ise okuldaydı. Akşama doğru herşey hemen hemen hazırdı. Kapı çalma sesi ile Bulut 'un geldiğini anladım. Anahtarı olsa bile kapıyı benim açmamı seviyordu.
Kapıyı açtığımda karşımdaydı "hoşgeldin aşkım"
"hoşbulduk sevgilim" diyip içeri geçmiş yanağıma minik bir öpücük kondurmuştu.
"ellerimi yıkayıp geliyorum" dedi. Bende mutfağa geçtim. Bir kaç dakika sonra
"yardım edeceğim birşey var mı?"
"yok hayatım sen otur dinlen yorgunsun zaten"
"olamaz Börte sende tüm gün evde yoruldun" demesiyle gülümsedim.
"Tamam tamam masayı hazırlamama yardım edebilirsin ozaman"
"tamamdır" diyip masayı hazırladı.
Herşey hazırdı artık. Kapının çalmadı ile Bulut açtı. Abimler ve teyzemler aynı anda gelmişti.
"hoşgeldiniz"
"hoşbulduk" dediler aynı anda.
Salona geçmiştik. Artık Abimle aramızda hiçbir sorun kalmamıştı. Yemeğimize başlamıştık. Herşey güzel gidiyordu. Yemekten sonra masayı toplamış ve mutfağa gitmiştik. Bu arada teyzemin bir kızı olacaktı. Mert abi deli oluyordu sevinçten.
Daha isim düşünmemişler. Mutfakta kahveleri yapıp salona gelince teyzem bir an durdu.
"ne oldu teyze"
"börte suyum geldi" sesi korku doluydu. Anlam veremedim.
"ne su mu getireyim"
"hayr hayır bebek geliyor"
"neeeee " diye bağırmamla herkes salonun girişine bakıyordu.
"Mert abi çabuk bebek geliyor"
"gelsin ne bu heye-" cümlesi tamamlanmadan yanımıza koştu.
"Begonya aşkım"
"Mert suyum geldi" diyip ağlama başladı. "korkuyorum çok erken çok erken"
"Tamam sakin ol hiçbirşey olmayacak" diyordu ama oda çok korkuyordu belli. Bahar hemen yanında "derin derin nefes al ver hadi" diyip burnundan alıp ağzından veriyordu.
"Hadi biriniz arabayı getirin" demesiyle Bulut ve abim fırladı evden. Allahtan Atlas dedesi ile kalmıştı. Baharın babası birkaç haftadır ziyarete gelmişti. Yoksa bu karmaşada çocuk ne halde olurdu.
"Hadi" diyen abim ile arabaya doğru gitmeye başladık. Teyzem ağlıyordu. "Mert ona birşey olmasın bana olsun kızıma olmasın ne olur"
"tamam iyisiniz merak etme"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı
ChickLitHikaye açıklaması mı? Koşun koşun Pinokyo Patronum 'un devamı 2.kitap Biraz ip ucu verelim o zaman Bulut' un doğru bildiği aşkın hüsranla biten sonu ama aslında son değil yeni bir başlangıç olduğunu bilmemesi Hımmmm birde esas kızımız var tabii Çiç...