32.bölüm / Anlayış

65 4 0
                                    

Keyifli okumalar

Abimle yaşadığım olayın üzerinden neredeyse iki aya yakın süre geçmişti. Bu süre zarfında abim benimle asla konuşmuyordu. Ben onlardaykrn odadan çıkmıyor yada eve gelmiyordu. Konuşmak için yaptığım her çaba boşa gidiyordu.

Adel abla, Barlas amca hepsi durumu öğrenmiş ve abimle defalarca konuşmaya çalışsalarda sonuç alamadılar. Hatta Barlas amcalara "Bulut harici her konuyu konuşuruz" demişti. Neden bu öfkesi neden anlam veremiyordum. Sadece anlayış bekliyordum.

Bulut ise abimin birkaç kere iş yerine gitmiş ama onu göremeden geri dönmüştü.resmen önümüze setten duvarlar örmüştü. Öyleki bahar bile geçemiyordu bu duvarları.

Bu arada güzel şeylerde olmuyor değildi. Teyzem sonunda evine dönmüştü.buna en çok Mert abi sevinmişti nasıl sevinçliydi resmen havalara uçuyordu. Minik misafirimiz dört aylık olmuştu. Ama kendini göstermiyordu.

Abim ilk duyduğunda teyzeme de biraz tepki göstermiş ama benim kadar değil. Onunla konuşuyor iletişim kuruyor.

Derslerime odaklanmada zorluk çeksemde yinede bırakmıyordum çalışmayı. Bu sabah yine erkenden yola çıkmıştım abimi belki yakarım diye çünkü bugün benim hayatımdaki en güzel günlerden biriydi.

Biz Bulut ile evlilik kararı almıştık. Evet evet doğru duydunuz. Bulut hemen evlenmek istiyor. Evlide okunur diye başımın etini yiyordu.Sonunda beni ikna etmişti.sanırım bende ikna olmaya hazırdım.

Abimlere doğru hızla adımlamaya başladım. Kapıya gelmek üzereydim. Kapı açıldı. Abim kapıdan çıkıyordu. Beni görünce biran duraksadıktan sonra yoluna devam etmeye başladı.

"abi" diye seslenmemle durdu Ama hala arkasını dönmemişti. Anlaşılan dönmeyecektide.

"duymuşsundur Bulut ile evlilik kararı aldık. Biliyorum kızgınlığın geçmedi ama bu mutlu günümde senden istesinler beni,benim tek ailem sizlersiniz "arkasından derince soluduğunu görüyordum. Arkasını dönmeden konuşmaya başladı.

"Bahar ve Atlas törene katılır. Senide Mert abinden isterler "diyip arabasına binip gitti. Gelirim demedi yüzüme bile bakmadı.

Öylece arkasından bakakaldım. Bir süre sonra geri evime doğru yürümeye başladım. Eve girdikten bir süre sonra teyzem geldi Mert abi ile. Bende onlara anlattım olanları. Abim Mert abiye de tavırlıydı teyzemi üzdüğü için ama karı koca diyip karışmak istemiyordu.

Bir kaç saat sonra kızlar gelmeye başladı. Tüm kızlar toplanmıştık hazırlıklar devam ediyordu. Akşama doğru herşey bitmişti. Hepimiz hazırdık. Abim dediğini yapmış ve gelmemişti. Bahar ve Atlas yanımdaydı.Kalın askılı gümüş midi boy simli bir elbise giymiştim. Saçlarım biraz daha uzundu artık. Saçlarıma minik taşlı bir taç takmıştım. Minik zarif küpeler ve kolye ile tamamdım. Ah tabiki ayakkabılarım onlar ise mat gümüş stiletto idi.

Kapı çalınca heyecanla yerimden kalktım. Yağmur yanıma gelip "sakin ol yengeciğim bu kadar heyecan kalbe zarar sonra bak bunun düğünü var gerdeği var" dedi.

"doğru haklısın en azından biz gerdek işini önceden hallettik" diyip göz kırptım.

"neeee, yok artık Börte" dedi heyecanla

"sus kapıyı açmam lazım" diyip sırıttım. Eminim akşama sorgu vardı. Kapıyı açtığında Adel abla Barlas amca ve arkada siyah takım elbisesi bulut ile harika duruyordu. Ve diğer herkes gelmişti.

"hoşgeldiniz" diyip içeri buyur ettim. Bulut elindeki çiçekleri bana uzatarak "hoşbulduk kadınım" dedi. Yanağımı öperken.

"Bulut sus biri duyacak" diyip geri çekildim.

Yaz Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin