Medya: Bade karakterini bu düşünebiliriz.
Bora içinde birini bulacağım inşallah.
Önerileriniz varsa, yazabilirsiniz. Çok memnun olurum vallahi.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Saat öğleyi geçmişti ben de o vakitte yatan hastalarımın kontrollerini yapmıştım. Şimdi de son hastanın yanından çıkıyorduk.
"Hocam ne yapalım?" Dedi Cenk.
"Şu anlık yapılacak bir şey yok. Bekleyeceğiz. En ufak bir şeyde hemen haber verin." Dedim ve hasta odasından çıktım.
Sabahtan beri hiç oturmamıştım. Bir saatlik bir boşluğum olduğu için şimdi aşağı kahve almaya gidiyordum.
Kahvemi alıp tekrar yukarı çıkacakken buraya doğru gelen Bora ve Asude hocayı gördüm.
Bora'nın halini görünce yudumladığım kahveyi püskürtmemek için ağzımı kapadım.
Bana o kadar kötü bakıyordu ki!
Asude hoca beni görmesiyle buraya doğru yürüdü.
"Bade hocam! Nasılsınız?" Dedi Asude hoca.
"Sağ olun hocam iyiyim, siz nasılsınız?" Dedim.
"Ay çok iyiyim. Ben de Bora Bey'e hastanemizi tanıtıyordum." Dedi.
"Haberim var hocam. Sizden daha iyi kimse anlatamazdı zaten." Dedim gülümseyerek.
"Sağ olun Bade hocam. Varsa vaktiniz katılın bize?" Dedi Asude hoca.
"Çok isterdim hocam ama hastalar beklemez biliyorsunuz ki." Dedim. Yoksa ben de kurtulamazdım.
"Haklısınız hocam. Kolay gelsin size.
"Asude hocam ben çok iyi anladım aslında. Her şeye hakim oldum yani. Sizinde işleriniz vardır daha sonra devam edelim olur mu?" Dedi Bora.
Daha çok yalvarır gibiydi.
"Ama Bora Bey daha kadın doğumun başhemşiresinin kovulmasını anlatacaktım." Dedi Asude hoca.
Ne?!
Yuh!
2 yıl önceki olay o!
Gülmemi gizlemek için kafamı eğdim. Üzüldüm şimdi adama!
Bu kadar geriye gideceğini düşünmemiştim.
"Abi!" Diye bağıran bir sesle arkamızı döndük. Ece ve arkasındaki Kaan, Alp ve Miray.
"Seni bana Allah gönderdi Ece." Dedi mırıldanarak.
Bu sefer kendimi tutamadım ve hafif güldüm.
"Gül tabi, gülersin." Dedi bana.
"Hiç haber vermiyorsun ama buradaymışsın bir süre?" Dedi ve bana baktı Ece.
"Bade'm görüşemedik bayadır. Nasılsın, iyi misin?" Dedi.
"İyiyim Ece'm. Çalışıyorum. Sen ne yapıyorsun?" Dedim.
"Aynı ben de." Dedi.
"Asude hocam kusura bakmayın. İnanın çok merak ediyordum aslında başhemşirenin neden kovulduğunu ama kardeşlerim geldi gördüğünüz gibi. Sonra konuşuruz artık." Dedi Bora.
"Peki o zaman. Sonra mutlaka anlatayım ama." Dedi Asude hoca.
Allah'ım çok tatlı kadın.
"Mutlaka hocam. Görüşmek üzere." Dedi Bora.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girift
General FictionSeverek ayrılmak onlar için en uygun tabir olabilirdi. Boşanmış iki insan... Birbirinden öylece kopabilir miydi? Hem de birbirlerini deli gibi severken. #1 genel kurgu #1 ayrılık #1 cerrah #2 inat