Arkada çalan bir Taylor Swift parçası,yatağa uzanmak ve sınırsız çikolatalar...
Dünyada cenneti yaşayanlar da bugün Volki Tolki vardı.Bordo rujunu taşırıp diğer yandan hafif kilolu yanaklarını kontürleyen kız yanıtladı.
"Bak Volki beni yanlış anlıyorsun ama bak tekrarlıyorum.
Emrah senin kaderin gibi bir şey anlıyor musun beni siz birbiriniz için yaratılmışsınız taa kaç şehir öteden internette tesadüf eseri birbirinizi buldujuz, buraya geldin harika bir ilişkiniz var ve gelgitle ruh halinde çocuğu bıktırıyorsun.""Aile bana kaba davrandı beni sevmiyor."diye yanıtladı Volkan huzursuzca.
"Bence ırkçılık var altında."Kız derin bir nefes verdi.
"Bak sen mevzuyu anlamıyorsun şekerim.
Sen fazla hayalperest ve coşkulu bir insansın o daha olgun oturaklı ve ne istediğini bilen bir erkek.
Tabii bu senin ilk eşcinsel erkek deneyimin.
Sana karışması normal ama ondan daha iyi bir erkek bulamayacağına %100 kesin Garanti veriyorum.""Annesini susturabilirdi."
Kız allığı yatağa fırlatıp derin bir nefesle sigara ateşledi.
"Ya annesi de durumu hoş karşılamaya çalışsa da yani pekiştirmiyor demek ki senin yanına. Yakışmadığınızı düşündüğünden değil aslında sen daha böyle çocuksu ve havaisin oğlunu üzersin diye böyle kendi aklınca tedbir alıyor."
"Sen sevgilimi bana karşı mı savunuyorsun ,Aşkım?"
Makyaj çantasından sabitleme pudrasına uzanan kız göz devirdi.
"Yani benim de eniştem ya hani.
Bak canım benim Emrah'ın sana sunduğu imkanlar Emrah'ın senin için yarattığı bütün bu imkanlar seni sevdiği için ve sen çocuksu bir şekilde gelgitli ruh halinle onu kendinden soğutursan onu başkasıyla gördüğünde üzülmemelisin. Onu hiç sevmiyorum.""Başkasına neden gitsin ki onun için tek ve biriciğim O öyle bir şey yapmaz."diye yanıtladı Volkan cellalenerek.
"Eminim öylesindir ama erkekleri bilirsin fazla sıkıntıya gelemezler onları biraz serbest bırakman gerekiyor.
Bence çok dik gibisiniz neredeyse her gün buluşuyorsunuz biraz kendimi geri çeksen özletsen. Ben de sevmiyorum Emrah'ı. Ayrılsan da sana Timothy bulsak keşke !"Volkan piercing yarasını geçirmek için Fucidin kreme uzandı.
"Ama geçen gün de dedin ki durduk yere aklına düşmek için nude fotoğraflarını yolla!""Yani sen ona çıplak fotoğraflarını yolladın?"
Volkan omuz silkti.
"Yani videoya aldım aslında yani liflenirken üzerimde köpük falan varken hoşuna gidebileceğini düşündüm çeşitlilik olsun dedim."
Kız dil şaklattı.
"Yani bilmiyorum biraz ucuz ve basit olmuşsun sanki?""Anlamadım."
"Yani böyle iç çamaşırından böyle hafif frikiki ya da dekolte gösterebilirdin Gizem oluşturabilecek bir şey sen direkt kendini çırılçıplaksın diyorsan zaten heyecanlanmamıştır bile diye düşünüyorum. Dediğim gibi Emrah'ı sevmiyorum sevgilin olarak...."
"Ben fiziksel olarak çekici değil miyim ki?"dedi Volkan alayla.
"Köpeğim olsun bakan bana.""Yani tabii beğenmiyorum seni ucuz ve sığ buldum diyemez ama tatlım hani erkekleri bilirsin biraz böyle ya peşinden koşturman gerekiyor ona böyle biraz ters yap soğuk yap onu biraz ilgisiz bırak anladın mı?"
"Sen de mi benim bir kuki olduğumu düşünüyorsun yoksa?"diye kıkırdayıp yatakta sola dönmüştü Volkan.
"Kuki derken?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuki
Romantik"Şttt,lan Kukii ödül maması da veriyor mu manitan ?" Ev arkadaşının kafasına kumanda fırlatarak haykırmıştı. Bu çocuk sevgilisinin süs köpeğiydi adeta. Kerem bu velede biraz erkeklik öğretmeye ve alfalık nedir dersi vermeye kararlıydı.