Hanımköy'de İnecek Var

518 65 4
                                    

Volki : "SS"

Volki : Abi şimdi kız kapıya kadar geldi kapıyı aç diye baskı yapıyo,yanımda biri varmış ondan değişmişim onu ima ediyo eve alayım mı ?

Kerem : Tamam at eve,ateşli bir sevişme olur işte duvar duvara vurursun hatunu.

Volki : Abi sen demedin mi akşama kadar fırlamalar gibi ghostla kızı diye.

Volki : Şimdi de seviş diyorsun.

Kerem : Ayağına kadar geldiyse kavga sonrası seksi kaçırma derim.

Volki : Hazırlıksızım.

Kerem :  Ha

Volki : Kendimi hazırlamadım sevişmeye.

Kerem : Yüzünü mü pudralıyorsun amına koyayım ,mal mısın oğlum sen. Erkek gibi dikil ,belinden kavra at yatağa işte hatunu.

Kerem : Gerçi senin hatun iri kıyım bir şeydi değil mi ? Seyit Onbaşı da değilsin,kolundan tut çek ne biliyim onu da mı ben anlatacam sana Kuki ?

Volki : Abi sevişme olmaz şuan imkansız yani başka ne yapabilirim.

Kerem: Kısır demle,soğansız. Belki öpüşürsünüz.

Volki : ?

Kerem : La olum siktir git havla,kızı alışverişe çıkar poşetlerini falan taşı. Git kız sıçınca peçete falan tut. Senden bir bok olmaz,Kukisin sen. Ödül maması görünce havlıyorsun anca.

Volki : Ne yapacağımı bilmiyorum affetsem nolur ?

Kerem : Sert yap. Hatun mest olsun.

Volki : Bağırıyım mı?

Kerem : Şerefsiz misin olum,öyle değil. Soğuk yap.

Volki : Arkadaşım da geleceğim yoldayım dedi ben şimdi napacağım ki ?

Kerem : Eve gelecem kızıl yüz vermedi,bakarız duruma göre.

Volki : Gelme.

Kerem : ?

Volki : Sakın gelme.

Volki : Kız benim yanımda çıplak olmayı seviyor yani onu izlemek için dedim.

Kerem : Kırbaçlıyo mu kız seni,benden mi utanıyorsun kalmadım manitanın selülitli kıçına :D

Kerem : Daha demin sarışına bastım ağızdan Allah aşkına senin sumocu manitine kalmadık.

Volki : Yok sen gelme ben yollucam şimdi hepsini.



KukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin