Volkan kendini yeterince güvende hissetmiyordu aslında bakarsak kendini hiç mi ama hiç güvende hissetmiyordu. Kendi erkek kardeşine bunu yapan ve onu defalarca kez rahatsız edip kendi haksızlığını ispat etmeye çalışan Kerem ,Allah bilir onu ne yapardı.
Kerem bu gece arkadaşlarıyla dışarı çıkıp dağıtmak yerine bilgisayar başında ödevlerine ve slaytlarına odaklanmıştı.
Onun oldukça yakışıklı esmer bir suratı vardı.
Kaş göz hizası çekikti.
Esmer olmasının yanı sıra koyu renkteki saçlarında beli olan ince ışıltılı gri renkler mevcuttu.
Saçlarını yıldız düşmek için henüz pek erken bir yaştı.
Ancak onun kadar takıntılı birinin saçına beyaz düşmemesi şaşırtıcı olurdu doğrusu."Ben çıkıyorum bu akşam gelmem eğer misafirim falan gelecekse yemin ederim geçen seferki gibi sizi rahatsız etmeyeceğime söz veririm."
"Nereye?"dedi Kerem ilgisiz tonla.
Volkan şirince kıkırdadı.
"Ödül mamama.""Harbi kukisin ha.".
"Öğleden sonra kendim için pizza sipariş etmiştim fazladan da söyledim istersen ısıt.
Tamam bu gece gelmem hani boşa gitmesin sen ye."diye mırıldandı Volkan göz kırpıp.
"Beleş hem.""Hadi ya üzerine ismini yazacaksın sanmıştım tabii ki de ben yedim onu. Ananasını sikeyim pizzaya ananas nedir."
Kerem yüzünü ovuşturarak esnedi.
"Iyk.""Yani genelde yemek zevkimiz birbiriyle uyuşmuyor bilirsin sen zeytine aşıksın ben zeytinlerden nefret ederim.
Ben şekerleme insanı insan tuzlu ve acı seviyorsun.
Ben kahvaltımda pankek seviyorum, yumurta yiyorsun.
Hem de kavurmalı yumurta.""Üzerindeki kapşonlu güzelmiş."dedi değişik metal konseptine bakınan Kerem alayla.
"Makineye attıysan çekmiş,belin açık kalmış.""Teşekkür ederim sevgilim almıştı."
"Çok güzel sıçtın desem acaba bağırsaklarımda sevgilim eliyle yoğurdu falan mı diyeceksin?"
Kerem yüzünü süzüyordu ve mana arıyordu.Volkan duraksamıştı.
"Kerem erkek kardeşim konusunda sana bir tavsiye vermek istiyorum diyorum vaktim değil ama sen bana yardım ettin sonuçta hani ben de sana yardım etmek istedim.""Neyin yardımını yapacaksın?"dedi Kerem hırsla.
"Dünyanın en muhteşem sevgilisi de olsa hiç kimse çok sevdiği abisinin yerini tutmaz."
"Tutuyormuş demek ki."mırıldandı esmer hırsla.
"Yani öyle okul çıkışına giderek falan değil de hani bence ikinizin teke tek kalabileceği ve ikiniz için özel bir an kovala.
Birine deli divane aşık olduğunu kabul ettirip onun için ailenin karşına olmak zaten yeterince zor bir şey.
Yani emin olabilirsin şu an konuşmaya çok ihtiyaç duyduğu kişi sensin."Ve Kerem dünyanın en homofobik olmayan homofobi cümlesini kullanmıştı.
"Bak sen bir sevgi pıtırcığı alttan alan bir adam olabilirsin.
Bak benim de arkadaşlarımın böyle değişik arkadaşlar oluyor anladın mı.
Hani ne bileyim kendi cinsinden hoşlananı ya da ameliyat olup kadın olanı falan.
Yani saygım sonsuz da ben kardeşimi biliyorum öyle anormal bir tip değil gayet normal bir tip hani kafasını bulandırmışlar belli ki manipüle etmişler gözünü korkutmuşlar ya da böyle gözünü boyamışlar artık."Volkan tiksintiyle duraksadı.
Süslü kelimeler nefretle dokunmuştu.
"Sen gerçekten..."
Kerem onu böldü."Yani bak ben dış görünüşe göre adam da yargılamam seni görsem mesela derdim ki hani kesin vurduruyor yani.
Ama hani senin de tarzını anladım da biraz gotik bir tarzın var eyvallah diyorum hani çok fazla var mesela sokağa çıktığında barlar sokağa sen de kaynıyor.
Ama mesela ne öyle değilsin yanında bir kız vardı ama sonuçta hani oğlansın erkek gibi erkeksin. Sonradan erkek olmuş da değilsin tamam biraz hanım köylüsün eyvallah ama....erkeksin.""Kerem sana bir şey söyleyeyim mi.
Bence haklısın.
Erkek kardeşin de bu konuda hiç konuşmamalısın birbirimize bence hiç ama hiç konuşmayın.""Kuki."dedi Kerem tebessümle.
"Efendim?"
"Yine de iyi denemeydi sağol."diye mırıldandı esmer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuki
Romance"Şttt,lan Kukii ödül maması da veriyor mu manitan ?" Ev arkadaşının kafasına kumanda fırlatarak haykırmıştı. Bu çocuk sevgilisinin süs köpeğiydi adeta. Kerem bu velede biraz erkeklik öğretmeye ve alfalık nedir dersi vermeye kararlıydı.