Beklenen bölüm geldi. Buraya yazmayacagim çünkü en alta yazacagim zaten o yüzden son kez çokça yorum istiyorum.
İyi okumalar :)
...
Gelmişti.
Bugün her şeyin son bulacağı gündü.
O kötü günlerin son bulacağı gündü. Bundan sonra rahatça istediğimi yapabileceğim günler vardı.
Ne olursa olsun şiddet görmeyeceğim, azarlanmayacağım günler. Gece yarısını sabırsızlıkla bekleyecektim.
Aynadan yüzüme bakıp gülümsedim ve derin bir nefes alıp verdim.
"Bugün üzgün olmak yok Hyunjin"
Kendimi neşelendirdikten sonra dolabıma doğru ilerleyecekken telefonuma bildirim geldi ve dikkatim hemen oraya yöneldi.
Min
Günaydın güzelim
Hazır mısın? Ben çok hazırım.
Sadece saatler kaldı.
Hyunjin
Günaydın
Hazırım evet
Çok heyecanlıyız Minho
Ama biraz da korkuyorum
Min
Korkma bebeğim
Kılına zarar gelmesine izin vermem
Her şeyi rahat bir şekilde halledeceğiz
Simdi gitmeliyim
Sınavda bol şans
Hyunjin
Görüşürüz minmin
Telefon ekranını kitleyip dudaklarımdaki kocaman gülümseme ile üstümü giydim ve çantamı alıp odamdan çıktım.Koşar adımlarla aşağı inerken Sae Jin'i fark etmem ile birkaç saniyeliğine duraksadım.
Baktıkça daha da yabancı geliyordu artık.
"Ne bu hal mal gibi gülüyorsun, annem az dövdü sanırım?"
Sarf etmiş olduğu cümleler canımı azıcık bile yakmamıştı. Minho gibi birini kaybetmişti ve düşündüğü tek şey hala bendim. Hala benim acı çekmem ile ilgileniyordu.
"Biliyor musun, artık umurumda bile değilsin"
Düz bir ifade ile yüzüne bakıp gülümser gibi yaptım. Ona baktıkça daha da soğuyordum sanki, daha bir nefret duyuyordum.
"Ne yaptıklarınız ne de söyledikleriniz umurumda değil artık, çünkü ben kendimi görebiliyorum. Senden başarılı olmama rağmen bir kez bile takdir edilmedim, hiçbir suçum yokken üstüme iftira attın, yediğim bütün dayaklar senin yüzündendi. Bir gün sizden kurtulacağım ve o günü iple çekiyorum"
O gün bugün ve ben çok mutluyum. Ne söylediğin ne de yapacağın bir şey beni mutsuz edemez çünkü bugün kurtuluşumun günü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse, hyunho
أدب الهواةBugün dünden daha çok seviyorum seni, Yarın bugünden daha çok seveceğim. |şiddet, psikolojik baskı |minific