Am simțit o mână nedetă și caldă ce-mi atingea brațul înghețat, făcându-mi pielea de găină. Apucându-mă cu forță de mijloc și încercând să mă ridice de pe podeaua rece și umedă a vechii mele case, îmi așează mâinile în jurul lui iar eu încep să-l strâng cu forță, plângând și tremurând. Nu mai plânsesem atât de mult niciodată. Vedeam în ceață din cauza lacrimilor, nu îmi puteam da seama cine e, însă speram să fie Danny, chiar dacă îi spusesem că vreau să stau singură o vreme și nu trebuie să vină cu mine. Eram surprinsă de faptul că nu spunea nimic, așteptam să-mi spună că totul o să fie bine și că o să trecem și peste asta, cum spunea de obicei, însă în casă era o liniște infernală.. poate eram prea tristă.. prea obosită ca să mai aud orice altceva în afară de bătăile inimii mele.
Mi-am îngropat fața în umărul lui și îi simțeam respirația întreruptă pe gâtul meu.. am stat îmbrățișați în mijlocul camerei pană când acesta m-a luat pe sus, ducându-mă în vechiul meu dormitor. Era atât de întuneric acolo, îmi era atât de teamă.. aveam un gol în stomac și mi-am amintit cum mi-am distrus camera înainte să plec de acasă.
Vedeam totul atât de neclar și nu voiam să-i dau drumul, nu voiam să mă lase singură,nu voiam să plece, aveam nevoie de el.
-N..nu pleca. Ia-mă în b..brațe, te rog.. am reușit să spun și mi-am închis ochii așteptând să îmi încălzească corpul cu îmbrățișarea lui.
-Îmi pare rău, dar nu pot rămâne, a șoptit o voce caldă, atât de diferită de cea a lui Danny,dar atât de.. frumoasă. Oare era el?Dacă nu.. cine era? Ce căuta în casa mea? Am suspinat și m-a acoperit cu o pătură moale, soptind ceva, însă nu înțelegeam nimic din ce spunea. Am simtit apoi un mic sărut pe obrazul meu rece, dar când mi-am dechis ochii.. disparuse.
CITEȘTI
Stairway to Heaven
CasualeMelisa Murdock este o tânără de 19 ani din Liverpool care se ocupă cu traficul de droguri și iubește viteza în ciuda faptului că și-a pierdut tatăl într-un accident de mașină când avea vârsta de 10 ani. Suferind de depresie de la o vârstă atât de fr...