A taxi éppen Beomgyu háza előtt rakott ki minket így nem kellett oly sokat sétálnunk. Amint beértünk megcsapott a sok különféle ital illata aminek nem volt valami kellemes illata. Beomgyu egyből élénk termedt és amint rám nézett a száját elhagyta egy "wow"
- Yunseo, gratulálok, kitettél magadért! Haeun, ha éppen nem lennék kapcsolatban és így látnálak biztos behálóználak. - kuncogott. Egy nagyon idegesítő hangot hallottam meg a bejárati ajtó felől így odapillantottam. Hát nem kellett volna. Éppen Lee Minho tartott befelé. Magasra szökött a szemöldököm, mivel Beomgyu azt mondta nem lesz itt. Olyan hévvel fordultam az előbb említett felé, hogy azt hittem véletlenül leütöm.
- Azt mondtad Minho és a bandája nem lesz itt ! - ordibáltam a hangos zene miatt.
- Igen, így is volt, de mihelyst kiderült, hogy ti ketten jöttök, meggondolta magát. - rántott vállat Beomgyu majd ennyivel el is tűnt a szemünk elől.
- Hallottad mit mondott?! Mi miattunk jött inkább ebbe a buliba, de remélem én vagyok a főbb oka. - lett izgatott Yunseo.
- Igen, reméljük csak miattad és nem azért, hogy engem basztasson.
- Nem hinném, hogy egy ilyen kis dologgal elrontaná a saját estéjét. - simított vállamra. - Jaj jut eszembe megkeresem Jungwoot mivel azt mondta már itt van. Mindjárt jövök, ne menj sehová! - kiabálta az utolsó sorokat. Hirtelen két kéz akadályozta meg, hogy tovább láthassam merre is megy a barátnőm.
- Találd ki, ki vagyok. - suttogta egy személy a fülembe.
- N-nem tudom.. - váltott bizonytalanná a hangom, mivel az itteni emberek közül maximum ha három embert isnerek.
- Ejnye, nem sikerült megjegyezned a nevem? Pedig csak ma találkoztunk. - vette le kezeit szememről majd elém tárult a hozzá tartozó személy.
- Wonwon? - emeltem magasba szemöldököm.
- Na mégis csak tudod. - borzolta össze hajam egy mosoly kíséretében amibe belepirultam. - Kérsz valamit inni? Fordult a pulthoz amellett álltunk. - Ittál már valaha alkoholt?
- Persze, már ittam.
- Mennyire bírod?
- Egész jól. - hazudtam, egyáltalán nem bírom az alkoholt, egy kör után mindig kidőlök. Majd inkább bámulatam a padlót mint, hogy a szemébe nézzek.
- Akkor rendben van. - rendelt valamit kettőnknek, de igazából nem nagyon érdekelt hogy mit mivel nem is figyeltem igazán oda inkább a kezeimet néztem vagy éppen a ruhámat szorongattam, mostmár kicsit sem érzem kényelmesen magam ebben a ruhában. Annyit láttam, hogy valamivel még babrált a poharam körül, majd kezembe nyomta. - Van barátod? - mondta ki könnyedén e szavakat, én pedig köpni nyelni nem tudtam olyan váratlanul jött.
- Nincs. -mondtam halkabban, de pont annyira hogy hallja.
- Akkor rendben van. - kacsintott majd felemelte poharát. - Beomgyura és erre a csodálatos lányra. - arcom csak úgy lángolni kezdett. Mindenféle néztem csak nem rá. Mikor is bele akartam kortyolni az italomba, egy kéz akadályozott meg benne majd kivette azt a kezemből s letette a pultra.
- Istenem látszik, hogy nem jársz bulizni. - nézett le rám szánalmas tekintettel Minho. Kezemnél fogva rántott fel majd elkezdett húzni kifelé. Próbáltam ellenállni, de túl erős volt és már a csuklóm is nagyon fájt az erős szorításától. Mikor kiértünk az udvarra egy olyan helyre, hol nem voltak emberek, elengedte a kezemet én pedig dühös tekintettel néztem fel rá.
- Megmondanád neked mégis mi a fene bajod van?! Mi jogon hurcoltál el engem egy beszélgetés közepéről?! - rivaltam rá majd indultam volna vissza, ha újra nem kapja el ugyanazt a csuklómat ami miatt kissé felszisszentem.
- Ne legyél már ennyire naív! Egyáltalán ismered azt a srácot akivel beszélgetsz? - fogta még mindig erősen csuklómat ami csak egyre jobban lüktetett.
- Semmi közöd hozzá, hogy kivel beszélgetek vagy hogy ismerem-e, és mostmár örülnék, ha elengednél, mert egy, fáj már a csuklóm, kettő, vissza kell mennem hozzá, mert valaki oktalanul elrabolt. - ordítottam.
- Chh.. - forgatta meg szemeit egy gúnyos mosoly kíséretében. - Ahhoz akarsz visszamenni aki majdnem bedrogozott? - emelte fel szemöldökét bennem pedig a vér is megfagyott.
- És mégis honnan veszed, hogy be akart drogozni? - néztem ugyanolyan tekintettel ahogyan ő nézett rám. Miért pont neki higyjek el bármit is? Aki mindig basztatott és a legrosszabbat akarta nekem.
- Nézted mikor kérte neked az italt és esetleg mit csinált vele, vagy csak ültél ott és bámultad a földet ahogy azt mindig is csinálod?
- Miért pont neked higyjek, aki bármi áron is ártani akar nekem? - téptem ki kezéből kezemet és újra megkiséreltem a visszavonulást kevés sikerrel. Csuklómat újra elkapva vágott a falhoz majd mellettem megtámaszkodott két kezével. Alig volt arcunk között néhány centi. Majd mélyen a szemembe nézett.
- Szerinted, ha bedrogoznának majd utána elrabolnának vagy rosszabbat tennének veled, akkor lenne kit basztatnom az unalmas napokon? -mondta önelégült mosollyal. Legszívesebben arcom töröltem volna, de a közelségétől mozdulni se tudtam. Észrevettem szemét lejjebb vándorolni ajkaimra s mihelyst megszólhatott volna, egy másik személy megelőzte.
- Hé Minho lenne kedved billiá... Á hát akkor nem is zavarlak titeket. - fordult vissza Beomgyu az ajtóból.
- Nem zavartál meg semmit, máris megyek. - távolodott el arcomtól így egy jókora sóhajt kiengedtem.
- Haeun, neked lenne kedved? - nézet vissza rám Beomgyu.
- Pff, minek, úgyis szarul játszik. - fordult vissza felém Minho.
- Benne vagyok! - vágtam rá egy nagy mosollyal az arcomon majd Minhot figyelmen kívül hagyva bementem Beomgyu után. Míg kicsi voltam, apámmal egyszer-kétszer játszottunk és sosem voltam belőle olyan rossz akkor most is simán meg tudom verni Minhot, hogy végre letörölhessem arcáról azt az undorító mosolyt.
- Rendben van, gondolom tudjátok hogyan kell játszani? - nézett ránk a házigazda, válaszul mindketten bólintottak. - Az lesz a nyertes akinek több találata van.
- És mit kap a győztes? - tette fel a kérdést az ellenfelem.
- Hát öhm.. - tanakodott Beomgyu.
- Lenne egy ötletem. -szólalt meg újra. - Aki veszít annak teljesíteni kell egy kívánságot amit a győztes kér tőle.
- Neked ez megfelel Haeun? - fordult felém Beomgyu. Kockázatos elfogadni ezt az ajánlatot, mivel ha én veszítek bármit kérhet tőlem, de ha pedig én nyerek akkor teljesíteni kell neki egy kívánságomat, ami biztos hogy az lenne, hogy szálljon le rólam. Végül úgy döntöttem elfogadom az ajánlatot így rábólintottam.
- Szuper! Akkor kezdődjön is és akkor a játék végén elmondhatja a győztes mit kér a vesztestől. -csapta össze tenyerét Beomgyu.
A játék elkezdődött. Egy ideig én vezettem 2 ponttal, majd Minho visszahozta. Ez egy darabig így ment míg az utolsó forduló el nem jött. Minhonak sikerült betalálnia így egy ponttal ő vezet. Ha nekem is sikerül betalálnom az azt jelenti, hogy nem lesz győztes így nem kell teljesíteniünk egymás kívánságát.
Minden erőmmel koncentráltam, mert ha ezt elrontom valószínűleg maga a pokol lesz az életem. Ahogyan figyeltem miként és hogyan lenne jó. Mikor megtaláltam a tökéletes helyett, hallottam, hogy valaki mellém lép s majd lehajol teljesen a fülem mellé.
- Ha én nyerek.. - suttogta fülembe. Tudtam, hogy ha nyerni akarok most kell lőnöm, mert ha megtudom onnantól fogva elveszik a figyelmem. - A barátnőm leszel. - megcsúszott a kezem.
Elbasztam..
YOU ARE READING
𝐅𝐎𝐆𝐀𝐃𝐀𝐒 | 𝐋𝐄𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐇𝐎 𝐅𝐅. |
Poetry- Ha én nyerek.. - suttogta fülembe. Tudtam, hogy ha nyerni akarok most kell lőnöm, mert ha megtudom onnantól fogva elveszik a figyelmem. - A barátnőm leszel. - megcsúszott a kezem. Elbasztam.. Yang Haeun és Lee Minho már általános iskola óta ismeri...