32.

318 34 10
                                    

Minho pov.

Nem mentem el míg Haeun és az a srác el nem hajtottak. Túlontúl ki volt öltözve a srác ahhoz hogy csak "elvigye" Haeunt a testvérével találkozni. De igazából nem is ez zavart, hanem hogy Haeun ide-oda billegett mielőtt beült volna a kocsiba. Lehetséges hogy a srác bejön neki? Nem tehettem róla, de amint megláttam hogy egy eléggé kivágott felsőbe indult el egy férfihez, talán elöntött a féltékenység vagy a félelem. Én sem tudom még.

Amint a kocsit már nem láttam kifújtam egy nagy adag levegőt és elindultam hazafelé. Még alig kezdődött el a nap, de én már újra Haeunra gondolok. Amikor csak elkezdett mosolyogni rám, szívem kétszeresére gyorsult ami arcomon is megjelent. Szerencse hogy picit butus néha a kis Haeun.

Leállítva a motrot már a garázsba, indultam be a házba. Amint beértem egy pár magassarkú állta el utamat majd hallottam meg egy fura hangot a nappali felől. Szemöldökömet összehúzva mentem befelé a hang irányába. Minden látványra gondoltam, de erre még időm se lett volna gondolni.

- Minnie mit keresel itt. - sóhajtottam amikor megláttam az unokahúgomat a kanapén szétterülve és az alkoholtól bűzölögve.

- Hát itt van a kedvenc unokateshóm! - kelt fel majd indult volna meg hozzám ha időközben nem esik össze. Nagy sóhaj hagyta el a számat.

Minniet összekapartam és felcipeltem az ágyamba, mivel a vendég szoba foglalt. Azóta is azzal nyaggadt hogy ki lakik velem így muszáj voltam részletesebben elmesélni a történetemet.

- Fu de egy csicska gyerek vagy! - nevetett fel.

- Minnie, még mindig idősebb vagyok nálad két évvel! Add meg a tisztelet. - néztem rá, mire csak tovább nevetett.

- Nem érdekel. - fogta a hasát már a nevetéstől, majd hirtelen abbahagyta és felkelve felém fordult komolysággal. Nem tagadom egy pillanatra megijesztett. - Nem hiszem el. - rázta a fejét arcomat bámulva.

- Mi nem? - húztam össze szemeim nem értésként.

- Lee Minho. Ez a Lee Minho. - mutatott rám. - Szerelmes! - ordított fel majd kezeit a magasba emelte.

- Részeg vagy, nem tudod miket beszélsz. - váltott arcom undorra.

- De-de. Én már csak thudom! Sosem fogadtál volna be egy csajt csak azért mert valaki szekálta. Pont te akik ennek a mesterei volt gimibe. - csóválta fejét. - Nem hogy főleg Haeunt. - nevetett fel újra. - És ez a fogadás? Te tiszta hülye vagy. Ha tetszik neked akkor mondd el a szemébe neki, ne kerülgesd a dolgot, mert a végén még el fogod veszíteni. - nézett rám szomorúan bólogatva.

- Inkább aludj, már késő van. - nem is hazudtam mivel elmúlt este kilenc is, de Haeun nem ért még vissza.

- Te miért nem alszol még? - feküdt le az ágyba és bámult engem.

- Megvárom míg elalszol.

- Aw, tényleg ilyen törődő lennél? Vagy csak aggódsz amiért Haeun még nem ért vissza? - beszélt cukiskodva.

- Jó éjt! - csuktam be az ajtót, de hallottam ahogyan nevet még egyet. - Csak részeg azért beszél ilyet. - magyaráztam be magamnak. Eközben leültem a kanapéra. - Én? Szerelmes? És pont belé lennék? Na ez vicc tárgya. - ráztam a fejem kínomba nevetve. A gond az volt, hogy a szívem ezekre máshogy reagált. Jövőhéten lesz Taehyun születésnapja. Aztán úgyis vége mindennek és így kell történnie. Ebben a pillanatban csörrent meg a telefonom, egyből érte nyúltam hátha ő írt. A megérzéseim nem is csaltak.

Haeun-ssi
Yunseonál alszok ma, szóval ne várj!!!!

Legalább egy öt percig ültem a telefon előtt gondolkodva mit is kellene írnom erre és gondolkodtam. Belegondolva mégis őt vártam haza tudat alatt, de ez valószínűleg csak amiatt mert megszoktam hogy itt van.

Minho
Nem mintha érdekelne.

Ezzel ledobtam az asztalra a telefont majd lefeküdtem az kanapén. A mennyezetett kezdtem el bámulni.

- Minho, te nem vagy ilyen. Nem szabad ilyennek lenned. - súgtam magamnak. Ha még megengedném ezt magamnak, Haeun gyűlöl engem így esélye sem lenne. És még mindig jobb ha gyűlöl engem mintha semmilyen érzelmet nem érezne az én irányomba. - El kell tolnom magamtól, legalább a jövő hétig aztán úgyis könnyű lesz. Máshogyan ez nem fog működni.


Hi hi !! Igen ez egy kicsit rövidebb rész lett és lassabban is haladtak a folyamatok mint az eddigiek, de!! személy szerint az egyik kedvencem lesz a következő és arról nem érdemes majd lemaradni!:33

𝐅𝐎𝐆𝐀𝐃𝐀𝐒 | 𝐋𝐄𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐇𝐎 𝐅𝐅. |Where stories live. Discover now