Saatlerce onu izleyip dakikalarca kokusunu soludum. Yeniden hayatı bulmuş gibiydim.
Hava aydınlanmaya başladığında bu güzel akşamın sonuna geldiğimi fark ettim. Keşke hiç sonu gelmeseydi.
Yattığım yerden kalkarak tekrar dudaklarımı dudaklarına bastırarak doğrularak pencereye döndüm. Ardından hemen atlayarak evime girdim.
Lisa'dan
"Jisoo şu siparişleri yedi numaralı masaya götür." Jisoo'ya seslendiğimde yerinden oflayarak ayağa kalkıp siparişleri eline aldı.
"Yaa yeter amaa! Çok yoruldum! Neden başka bir çalışan almıyoruz ki işe?!" Dediğinde sırıtarak konuşa konuşa gidişini izledim. Bu iş için aklımda iki kişi vardı zaten. Ki eminim birazdan burda olacaklardı.
İşime geri döndüğümde Jisoo işini bitirerek yanıma geldi.
"Abla dün gece neden karşı komşularımızın evine gittin?" Kuşkulu bir sesle konuştuğunda gözlerimi kaçırarak elimdeki tabağı silip yerine koydum.
"Ben mi hah!! Yok öyle bişey!" Diyerek hemen inkar ettiğimde gözlerini kısarak bana baktı.
"Abla bir boklar çeviriyorsun. Hadi söyle!" Dediğinde oflayarak gözlerimi sıkıca kapatıp açtım.
"Tamam yine sıçtım!" Pes ettiğimde sırıtarak bana baktı. Benden bir cevap beklediği açıktı.
"Şey ben aşık oldum sanırım." Dediğimde tiz bir sesle bağırarak yanıma gelip sıkıca sarıldı.
"Ağğğ canım ablam sonunda bekarlığa veda ediyorsun demek!! Zaten evde kala kala kurudun kaldın!!Ee bu şanslı kişi kim??!!" Cırlayarak konuştuğunda gözlerimi devirdim bu haline.
"Karşı komşu." Ellerini masaya koyarak düşünür gibi yaptı.
"Hım merak ettim şimdi!" Müşteri kasaya geldiğinde Jisoo eline post makinesini alarak kartı geçirdi.
Ben de elimdeki tabakları silmeye devam ettim.
.
.
.Jennie'den
"Abla iş bulduğuna emin misin?" Tereddütle ablama baktığımda, gözlerini devirerek ofladı.
"Yaa kızım mal mısın buldum diyorum! Hadi yürü geldik zaten!" Dediğinde önümdeki ihtişamlı kafeye baktım. Ohaa burda mı çalışıcaktık?
Fazla lüks değil mi? Hem buraya yeni geldik ablam nasıl hemen arkadaş buldu?
İçeri girdiğimizde kasada müşterilerle ilgilenen Lisa'yı görmemle kaşlarım istemsizce havalandı.
"Lisa!! Biz geldik!" Ablam Lisa'yı çağırdığı Lisa gülümseyerek bize doğru adımladı.
"Hoşgeldiniz kızlar. Hadi gelin." Dediğinde peşinden giderek onu takip ettik. Burda ne işleri vardı?
Bir odaya girdiğimizde Lisa iki sözleşme getirerek önümüze koydu.
"Evet bunları imzaladınız mı işiniz tamamdır." Dediğinde ben hala mal gibi ablam ve Lisa'ya bakıyordum.
Hemen ablamın kulağına eğilerek fısıldadım. "Abla Lisa'nın burda ne işi var?" Dediğimde bıkkınca kulağıma eğildi.
"Burası onlarım olduğu için olmasın canım kardeşim." Dediğinde şaşkınca Lisa'ya baktım. Sırıtarak beni izliyordu. Neden sırıtıyorsun be kadın!!??
Ablam eline sözleşmeyi aldığında ben de diğerini alarak incelemeye başladım. Maddelerde pek bir sorun gözükmüyordu. Şartlar iyi ve kolaydı. Ablam imzaladığında ben de imzamı atarak kağıdı Lisa'ya uzattım.
"Tamamdır şimdiden başlayabilirsiniz." Dediğinde kafamı salladım onaylarcasına. Masanın altında olan bölmeye eğilerek bize iki tane önlük çıkarıp bize uzatmıştı. Elinden alarak boynumdan geçirerek iplerini bağladım.
Aniden içeri siyah uzun saçlı, solgun yüzlü bir kız girdiğinde hepimiz ıiona baktık şaşkınca.
"Aa kardeşim Jisoo da geldi! Jisoo gel bak yeni çalışanlarımız ve aynı zamanda karşı komşularımız." Lisa, Jisoo denen kızı çağırdığında Jisoo sadece ablama odaklanmış ona bakıyordu.
"Ah evet ben Jisoo!" Kafasını kendine gelmek istercesine sallayarak elini ilk ablama uzattı. Etkilenmiş miydi?? Uuuu havada aşşşk kokusu var!!
"Memnun oldum ben de Rose!" Dediğinde ablam gülümseyerek Jisoo'ya bakıyordu. Ne bakması gözleriyle yiyordu resmen!!
Bu sefer adını söyleyerek elini bana uzattığında gülümseyerek ona baktım. Bunun da eli soğuktu.
"Ben de Jennie!"
.
.
.Şuan sıkıntıdan patlamak üzereydim. Sabahtan beri kasaya gelip hesap ödeyen müşterilerle ilgileniyordum. Jisoo ve ablam Rose da fingirdeşerek müşterilere tepsi taşıyordu. Lisa da arada bir müşterilerle konuşup beni kesiyordu. Ee ben de onu kesiyordum. Yalan değildi yani.
Bana bakması hoşuma gidiyordu. Kasaya tekrar bir müşteri geldiğinde uzatılan kartı alarak post makinesinden geçirdim. Hesabın ödendiğine dair bildirim geldiğinde kartı gelen kişiye uzattım tekrar. Karşımdaki şahıs gitmek yerine beni izliyordu.
"Buyrun bir sorun mu var?" Gözlerim arkada bizi sinirle izleyen Lisa'ya kaydığında dudaklarını yalayarak bize doğru yürümeye başladı.
"Hayır bir sorun yok da sizi ilk defa burda görüyorum. Tanışma şansımız var mı güzel bayan?" Adam yaylana yaylana konuştuğunda gözlerimi devirerek sinirle ona baktım. Lisa yanımızda durduğunda sinirle adama bakmaya başladı.
"Güzelim bir sorun mu var?" Hitabıyla anlık kalbim hızla atmaya başladı.
"Ş-şey bir sorun yok beyefendi de zaten gidiyordu." Dediğimde karşımdaki adama pişkince sırıttı.
"Bir dahaki sefere görüşmek üzere güzel bayan." Diyerek yanı+mızdan ayrıldığında Lisa derin gözlerle bana baktı.
"Bir sorun olmadığına emin misin?" Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım.
"Peki bebeğim." Diyerek arkama geçip kollarını belime sardı sıkıca. Burnunu boynuma sürttüğünde soğuk nefesleri beni titretiyordu.
"Şu kokun aklımı başımdan alıyor!" Hırlayarak fısıldadığında dudaklarımı ısırarak inlememi içime hapsettim.
Kokumu derince içime çekip boynuma sert ve ıslak bir öpücük kondurarak aniden benden ayrılıp hızla odasına girdi.
Bu neydi şimdi? Ben de gitmeli miyim peşinden??
Hehe Lisa başkan kokun aklımı alıyor falan sen hayırdır!! Kkdkdkd
Regl oldum karnım ağrıyor 😭😭🤧🤧
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerimmm♥️♥️
Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşmek dileğiyle 💋❤️
Euphoria.
🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Vampire Darling° Jenlisa
FanfictionJennie ailesiyle taşındığı kasabaya gönlünü karşı komşusu Lalisa Manoban'a kaptırmıştı. Sonra bir şeylerin garip gitmesiyle Lisa'dan şüphelenmeye başlar.. semelisa ukejennie yan çift:chaesoo (+18) sahneler bulunmaktadır!! başlangıç:19.03.23 Bitiş:...