6.🫀

792 56 25
                                    



Kıyafetlerimi çıkartarak pijamalarımı üzerime geçirip yatağıma oturdum. Pencereden Lisa'nın odasına baktığımda kıpkırmızı yanan gözleriyle beni izliyordu. Nefesim kesildi o an.

Ona baktığımı gördüğünde perdeyi kapattı. Umarım benden uzaklaşmazdı.

Pikenin altına girerek sıkı sıkıya sarıldım. Yarın ilk işim onunla konuşmaktı.

Jennie'den

Sabah yüzüme gelen güneş ışınlarıyla uyandım. Saate baktığımda daha bir saat kaldığını gördüm.


Hemen yatağımdan kalkarak lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Dolabımın önüne geldiğimde güzel bir kıyafet seçmeye başladım.

.
.
.

Kahvaltı için aşağı indiğimde annem ve ablamın masada beni beklediklerini gördüm.

"Günaydın canım ailem!" Neşeli bir şekilde konuşarak sandalyeye oturdum.


"Günaydın." Annem ve ablam aynı anda konuştuğunda gülümseyerek kahvaltımı etmeye başladım.

.
.
.

Kafenin önüne geldiğimizde tereddütle içeri girdim. Lisa'nın hala bana tavır yapacağını biliyordum elbette ama uzak kalmasını istemiyordum.


Dünde yanlış anlaşılmıştım sanırım. Düşünmek istiyordum sadece ama kesinlikle ondan korktuğum için değildi ki zaten korkmuyordum. Yeni tanıştık ve aniden sevgili olmamız garip olurdu. Yani en azından ben böyle düşünüyordum.

Gözlerim Lisa'yı aradığında gülümseyerek yanındaki kızla konuştuğunu gördüğümde kaşlarım çatıldı istemsizce. Bu da kimdi?


Ablamla oraya doğru gittiğimizde Lisa'nın gülen bakışları bize dönmüştü. Ama beni gördüğünde yine yüzü asıldı. Tanrım sanırım hala bana tavır yapıcaktı.


"Maria bak bunlar Chaeyoung ve Jennie yeni çalışanlarımız." Sonra bize dönerek " bu da Amerika'dan arkadaşım Maria." Dediğinde ilk ablamla tanışmışlardı. Sonra bana döndüğünde içten bir gülümseme sunarak elini tuttum.


"Ben de Jennie memnun oldum." Dediğimde kız sahte bir gülümsemeyle elimi sıktı.


"Ben de Maria memnun oldum." Neden böyle davrandı ki şimdi? Fazla takmayarak ordan ayrılıp önlüğümü giyerek işe başladım.

.
.
.

Lisa ile bir türlü konuşamamıştık. Çünkü sürekli Maria denen kızla ilgileniyordu. Ve evet birazcıcık kıskanmış olabilirim. Tamam kabul biraz değil çok!! Neden sürekli onunla konuşuyordu ki, tamam Amerika'dan geldi ama... Off kafam çok karışık.


Kasaya geçtiğimde gelen müşterilerle ilgilenmeye başladım. Yoksa kafayı yiyecek gibiydim.

Gelen müşterilerin kartlarını post makinesinden geçirip ücretleri alarak tekrar iade ediyordum.

.
.
.

Saatler geçmiş artık tüm müşteriler yavaş yavaş çıkıyordu. Bir kişi kaldığında kafamı kaldırarak ona baktım.

Geçen günkü adam karşımda durduğunda gözlerimi devirdim. Yine ne istiyordu bu mal??!

"Kartınızı alayım efendim?!" Dedim sert sesimle.

"Sadece sizin gibi güzel bir bayanla tanışmak istiyorum." Dediğinde bıkkınca nefes aldım. Gözlerim Lisa'ya kaydığında dişlerini sıkmış bize bakıyordu.

"Ama ben istemiyorum!!" İfadesizce konuştuğumda sırıtarak bana baktı.

"Hadi ama güzelim bir yemek yesek eminim beni seversin." Dediğinde midem bulandı resmen.

"Beyefendi lütfen gider misiniz? İşimi engelliyorsunuz!" Dediğimde adam yanıma gelerek kolumu tuttu.

"Fazla nazlısın sanki! Sadece bir gece!" Dediğinde kolumu kendime doğru çekmeye başladım.

"Ya bırakın beni! Polis çağırıcam!" Diyerek bağırdığımda ne zaman geldiğini bilmediğim Lisa adamın kolunu sertçe tutarak insan üstü bir güçle kendine çekip boynunu sıktı.

"Benim olana nasıl dokunursun! Sana bu hakkı kim verdi şerefsiz!" elini yumruk yaparak elmacık kemiğine sert ve sağlam bir yumruk atıp yere düşmesini sağladı. Adamın üzerine abanarak dört beş defa yumruk atıp etkisiz hale getirdi. Gözleri kıpkırmızı kesilmiş damarları belirginleşmişti.



Ben ise korku dolu gözlerle Lisa'ysa ve yerde yatan adama bakıyordum.

"Şerefsiz!" Dişlerini sıkarak konuştuğunda anlık gözleri beni buldu. Hemen yanıma gelerek beni sıkıca satmıştı. Ben ise bundan faydalanıp kafamı boynuna gömdüm. Mükemmel kokan boynuna..

Beni kendinden ayırarak elleriyle yüzümü avuçlayıp gözlerime baktı. Damarları normale dönmüştü.

"Bişey yaptı mı sana?" Kafamı hayır olarak salladığımda gülümseyerek tekrardan bana sarıldı. Kolları arasında olmak o kadar güzeldi ki.

Aniden nefesini kulağımda hissettiğimde anında titredim.

"Demek kollarım arasında olmak sana iyi hissettiriyor." Dediğinde kıkırdayarak kafamı göğsüne gömdüm.

"Konuşalım mı güzelim?" Dediğinde utanarak kafamı sallayıp ellerimle tişörtünü sıkı sıkı tuttum.

"Tamam o zaman Jisoo, Chaeyoung burası size emanet biz gidiyoruz!" Dediğinde ikisi de sırıtarak bizi izledi. Mira dene kıza baktığımda iğrenerek bizi izliyordu. Sanırım ilgisiz kaldığı için bozulmuştu. Ama bu şuan umrumda bile değildi.

Lisa gülerek elimi tutup kafeden çıkardı bizi.

.
.
.

Tepe gibi bir yere geldiğimizde ben hayranlıkla batmakta olan güneşe bakıyordum.

"Beğendin mi bebeğim?" Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım onaylarcasına.

"Çok güzel bir yer! Çok beğendim." Dedim tepeyi överek. Gerçekten çok güzle bir yerdi. İnsanı kendine hatan bırakıyordu.

"Jennie güzelim düşündün mü? Bak eğer benden korkuyorsan senden uzak dururum." Dediğinde hemen itiraz etmeye başladım.

"Hayır senden korkmuyorum Lisa! Düşündüm." Dediğimde anlık parlak gözleri beni buldu. Cevabımı merak ediyor olmalıydı.

"Şey b-ben seni seviyorum. Yani teklifini kabul ediyorum." Dediğimde anlık şaşkın bakışları beni bulmuş ardından beni belimden tutarak kendine çekip etrafında döndürdü.

"Ya Lisa!" Dedim kahkahalarım arasında. Şu an çok mutlu hissediyordum ve umarım mutluluğum bozulmazdı.

Beni yere indirdi yavaşça. Daha sonra beni sertçe kendine çekip gözlerime baktı bir yandan da kendine bastırdı.

"O zaman seni istediğim gibi öpebilirim değil mi sevgilim?" Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım onaylarcasına.

Ardından beklemeden dudaklarıma kapandı. Sertçe alt dudağımı çekiştirip emmeye başladı. Dilini ağzımın içine ittiğinde kollarımı boynuna dolayarak kendime çektim. Orda dakikalarca delice öpüşmüştük. Ayrıldığımızda karanlık çökmüştü bile..









Hehe bölüm geldi..

Maria'ya kıl oldum ya😬

Her neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerimmm ♥️♥️

Sizleri seviyorum diğer bölümde görüşmek dileğiyle 💞💞

Euphoria.         

            🍓           








°Vampire Darling° JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin