Ben göğsüne kafamı koyup kokusunu içime çekerken Luna sırıtarak karşımıza oturdu.
"Demek Jennie'nin sevgilisi sensin. Merhaba ben Luna." Luna gerizekalısı konuşurken Lisa anlamaz bakışlarını bana çevirdi bu kim dercesine.
Jennie'den
Lisa, karşısında sırıtan Luna'ya cins cins bakarken ben Lisa'nın bu tatlı haline gülmek istedim o an. Ama Luna benim sevgilime böyle flörtöz bir biçimde bakarken bu o kadar da mümkün değildi.
"Lisa, kuzenim Luna." Dedim sevgilime dönerek. Tanrım dünden beri görmemek öldürmüştü beni. Çok fazla özlemiştim kokusunu öldüğüm soğuk tenini, soğuk olmasına rağmen yakıyordu beni bedeni. Her yaklaştığında daha da sokulmak istiyordum. Ben sanırım sonsuza kadar onu istiyordum.
"Anladım memnun oldum." Diyerek bana döndürdü parlak bakışlarını. Ardından kulağıma yaklaşarak fısıldadı.
"Odana gidelim bebeğim." Ölüyordum ona demiş miydim? Luna Lisa'nın ona yüz vermemesine baya bozulmuş görünüyordu ama bu umrumuzda bile değildi. Kafamı sallayarak ayağa kalktığımda beni aniden kucağına alarak üst kattaki odama çıkmaya başladı.
Dakikalar sonra odama girdiğimizde beni yatağa bırakarak kendisi ayakkabılarını çıkartıp yatağıma uzandı. Ben de beklemeden kucağına tırmanarak kafamı göğsüne gömdüm.
"Lisa? Sev beni." Dedim mızmızca. Hem başım ağrıyordu hem de çok fazla ilgi istiyordum ondan.
Beklemeden dudaklarını yer yer saçlarıma ve boynuma bastırarak beni sıkıca sarmaladı. Onun kollarında huzurluydum. Huzurumdu o benim.
"Bebeğim iyi misin?" Yanağıma minik bir öpücük bırakarak konuştu. Yanağıma değen soğuk teni bedenimi titretmişti.
"Başım ağrıyor." Dedim dudaklarımı büzerek.
"Neden güzelim?"
"Bilmiyorum." Alnımı öperek gözlerime baktı.
"Özür dilerim bebeğim. Seni çok kızdırdım ama haklıydım. Benim için değişmene gerek yok."
"Lisa, senin için değişmek istemiyorum senin gibi olmak istiyorum. Sen canavar değilsin bunu anla sana aşığım senden hiçbir şekilde vazgeçmeyeceğim. Hem güzel olmaz mıydı beraber avlanmak, beraber sabaha kadar delice sevişmek? Hım? Ben çok istiyorum sen istemez misin?" İlk başta duygusal konuşsam da sona doğru flörtöz bir şeklide parmaklarımı göğsünde gezdirdim. O ise kısık ama kırmızıya dönen şehvetli gözleriyle beni inceliyordu. Ardından beklemediğim bir anda beni altına alarak kendini bana bastırdı.
"Sikeyim istiyorum seni! Her zerreni! Seni dönüştüreceğim ve seni deli gibi inleteceğim! Ama sen de önce ailenle konuşacaksın!? Anladın mı beni?!" Baskınlığını tamamen üzerimde gösterdiğinde inlememek için kendimi tutuyordum. Beni altına alıp deli gibi sikmesini istiyordum. Altından asla çıkmak istemiyordum.
"Bunun için annenle konuş güzelim sonra geceler bizim." Aklımı okumuştu . Aniden dudaklarıma yapıştı. Sikeyim çok özlemiştim!
Dudaklarımız dans ederken aklımda sadece ona tekrardan ait olmak vardı. kollarımı boynuna dolayarak onu iyice üzerime çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Vampire Darling° Jenlisa
FanficJennie ailesiyle taşındığı kasabaya gönlünü karşı komşusu Lalisa Manoban'a kaptırmıştı. Sonra bir şeylerin garip gitmesiyle Lisa'dan şüphelenmeye başlar.. semelisa ukejennie yan çift:chaesoo (+18) sahneler bulunmaktadır!! başlangıç:19.03.23 Bitiş:...