"Tamam anne tamam devam etme lüften!!" Aghhh kriz geçiricem şimdi!!
"Ayy utanma sevişmek güzeldir." Dedi arsızca.
"Yaa anne sus dedim sana!!!" Yerimden kalkıp koşarak odama çıktım. Daha fazla utanmak istemiyordum..
Lisa'dan
Sanırım her şeyi mahvetmiştim...
Onu dönüştürmek istiyordum ama ya bir şey olursa ona ya ilerde pişman olursa. Hayatını yaşamak varken neden benim gibi olmak istiyordu? Pişman olacağı şeyler yapmasını istemiyordum. Özellikle ailesi.. annesi buna izin vermezdi eminim. Onları düşünmesi gerekiyordu.
Ne yapacağımı bilemez halde yatağa oturdum. Ellerimi saçlarımdan geçirerek sinirle çekiştirdim.
Evine gitmişti güzel kokusunu burdan duyabiliyordum. Kendimi affettirmem gerekiyordu ama nasıl yapacağım hakkında tek bir fikrim yoktu. Biraz düşünmeye ihtiyacım vardı.
.
.
.Jennie'den
Ağğğ sinirden gebericem! Önce seni dönüştürücem diyor şimdi ise yapamam diyor!! Ben onun gibi olmak istiyordu yanında olmak onun kendini değerli hissettirmek istiyordum. Çünkü her seferinden kendine canavar diyordu. Canavar değildi ki.. bedeninden nefret ediyordu eğer ben de vampire dönüşürsem belki sever diye düşünüyordum yoksa vampir olmaya meraklı değildim.
Güzel bir duş alarak kırmızı saten pijamalarımı üzerime geçirdim. Pencerenin önüne giderek karşımdaki eve baktım. Lisa oradaydı.. kıpkırmızı parlayan gözleriyle pencereme bakıyordu. Özledim yaaa!!
Ne olurdu sanki kabul etseydin? Annem kabul etmezdi ama kıyamazdı bana.. biliyordum. Lisa'nın bundan korktuğunu da biliyordum. Ailemden ayrı tutup hayatımı mahvedeceğini sanıyordu ama onun için her şeyi göze alabileceğimi öğrenememişti..
Bu kalbimi kırıyordu.. onun için her şeyi yapardım. Öldürdüm bile..
Sinirle perdeyi kapatarak yatağıma geçip yattım.. düşünmek istemiyordum artık. Onu istiyordum ama sanırım biraz uzak kalmak iyi olurdu.
Gözlerimi kapattığı da gözlerimin önüne gelen Lisa'nın yüzü ile oflayarak yerimden kalktım.
"Offf bir kere de beni yalnız bırak! Seni bu kadar sevmem haksızlık!!" Diyerek bağırdım. Salağım ben!
Elime resim defterimi alarak günlerdir aklımda olan çizimi çizmeye başladım. İkimizi de vampir olarak hayal etmiştim. Sanırım mükemmel olucak.
.
.
.Resmi tamamladığımda gülümseyerek masamda duran büyük çerçevemi alarak içindeki fotoğrafımı çıkartıp elimdeki resmi yerleştirip yerine yerleştirdim. Çok güzel duruyordu.
İşim bittiğinde yatağıma yatarak üzerimi örttüm. Çok fazla uykum vardı.
.
.
.Lisa'dan
Bebeğimi çok özlemiştim.. şimdi uymuştur diyerek yavaşça evden çıkarak vampir hızımı kullanarak evlerinin bahçesine girdim. Işıklar kapalıydı bu demek oluyor ki meleğim uyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Vampire Darling° Jenlisa
Fiksi PenggemarJennie ailesiyle taşındığı kasabaya gönlünü karşı komşusu Lalisa Manoban'a kaptırmıştı. Sonra bir şeylerin garip gitmesiyle Lisa'dan şüphelenmeye başlar.. semelisa ukejennie yan çift:chaesoo (+18) sahneler bulunmaktadır!! başlangıç:19.03.23 Bitiş:...