"Şu kokun aklımı başımdan alıyor!" Hırlayarak fısıldadığında dudaklarımı ısırarak inlememi içime hapsettim.
Kokumu derince içime çekip boynuma sert ve ıslak bir öpücük kondurarak aniden benden ayrılıp hızla odasına girdi.
Bu neydi şimdi? Ben de gitmeli miyim peşinden??
Lisa'dan
Kendimi tutamamış boynunu öpüp koklamıştım. Tanrım şimdi nasıl uzak duracağım?! Aklımı başımdan alıyordu. Kimsede böyle bir koku yoktu, sanki bana Özel yaratılmış gibiydi.
Odamdaki büyük camın önüne geçtiğimde yanan kırmızı gözlerle siktir çektim. Gerçekten beni çok etkiliyordu. Ya benden korkup uzaklaşırsa, düşünmeden edemiyordum. Kim benim gibi bir canavarla çıkar ki? (Lan bu kısımda İsmail YK basgaza dinliyorum kdkdkdkkd)
Aynadaki acınası ifademe baktığımda elimle yüzümde beliren damarlara baktım. Zaten avcılar da peşimizdeydi. Ben ve Jisoo son saf kan vampirlerdik. İkimizin de korunması gerekiyordu. Bu yüzden kendimizi gizlememiz en doğrusuydu.
Jennie'ye söylemek istiyordum ama tepkisi.. işte burda hemen vazgeçiyordum bu fikirden.
Biraz sakinleştiğimde gözlerim tekrar eski haline dönmüştü. Ucuz yırttım bu sefer sanırım.
Jennie'den
Ne olduğunu sormak için yanına gitmek istiyordum. Neden bir anda yakınlaşıp sonra uzaklaşıyordu?
Yavaş adımlarla odasının kapısına geldiğimde yavaşça çalarak içeri girdim.
Lisa kafasını masaya gömmüş gözlerini kapatmıştı. Sanırım uyuyordu. Yavaşça içeri girerek yanına gidip bembeyaz yüzüne baktım. Çok güzeldi. Hele ki o sarıya çalan gözleri....
Yavaşça yanına çömelerek ellerimi usulca saçlarında gezdirdim. Onu gördüğümden beri dokunup okşamak istediğim saçlarına..
O kadar yumuşaklardı ki. Ellerimi çekmek istemiyordum. Sonra parmak uçlarımla yanağına dokundum. Bumbuz kesilen yanağına. Sanırım ona vişne suyu ve vitaminler içirmeliydim. Keçi boynuzu pekmezi de olabilirdi. (Anne tavsiyesi kansızlığa iyi gelir kdmmdm)
Yanağını öpsem tacize girer miydi? Onu o kadar çok öpmek istiyordum ki. Dayanamayarak üzerine eğilerek dudaklarımı yanağına bastırarak geri çekildim. Koltukta olan pikeyi gördüğümde hemen alarak yavaşça üzerine örttüm. Ona son kez bakarak odadan çıktım.
Lisa'dan
O güzel dudaklarıyla yanağımı öptü. Tanrım deliren kalbimi duymaması mucize gibi bir şeydi.
Aklını okumuştum tabiiki de. İlk defa vampir olduğum için şükretmiştim. O kadar güzeldi ki. Hayatımın en güzel dakikalarıydı. Saçlarımı seviyordu Tanrım aklımı kaybedebilirim. Suçlusu da Jennie!!..
Tekrardan onu düşünerek gülümsedim. Onu seviyordum kabul ediyorum bunu. Ama onu tehlikeye atmamak söyleyemezdim. Ya kendimi tutamayıp onu öldürürsem. Hayır onu riske atamazdım.
.
.
.Jennie'den
Müşteriler hızla gelip giderken sıkıntıyla etrafıma baktım. Lisa ortalarda görünmüyordu. Ablam ve Jisoo da birbirlerini uzaktan izleyerek gülüşüyorlardı. Sanırım birbirlerinden etkilendiler.
Aniden Jisoo biriyle tartışmaya başladığında kaşlarımı çatarak yanlarına gittim.
"Bir sorun mu var Soo?" Dediğimde dolu ve sinirli gözlerle yere baktı. Ben de baktığı tarafa göz gezdirdiğimde yerdeki kırılmış kahve dolu fincanı görmemle gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
"Kahvem soğudu yenileyin ayrıca tadı da iğrenç biraz özen gösterin! Hem çalışanlarınızı da değiştirin bu ne terbiyesizlik!!" Konuşan müşteriye sinirle baktığımda sırıtarak bize bakıyordu. Bilerek yaptığına emindim ama kanıtlayamam.
"Jen bilerek yaptı. Kahve soğuk değildi." Jisoo titrek sesiyle konuştuğunda ona sarılarak sakinleştirmeye çalıştım.
"Efendim yere atmanıza gerek yoktu sakince söyleseydiniz değiştirirdik." Dediğimde kadın gözlerini açarak bana baktı.
"Saygısızlığı yapan sizsiniz bir de bana sakin olun diyorsunuz!!" Dediğinde arkamdan belime sarılan kollarla hemen arkamı döndüm. Lisa'ydı...
"Kasaya geçin bebeğim. Ben hallederim, hadi." Dediğinde usulca kafamı sallayıp Jisoo'yu da alarak kasaya geçtim. Lisa ve Chaeyoung müşteriyle ilgileniyorlardı.
"Bilerek yaptı o pis kadın ya! Başımın belaya gireceğini bilmesem o orda paralardım!" Sinirle konuştuğunda gülümseyerek ona sarılıp sakinleştirmeye çalıştım.
.
.
.Lisa mutfakta pasta için meyveleri doğruyordu. Ben de yardım etmek istiyordum. Müşterilerin hepsi sonunda çıktığında hemen içeri giderek Lisa'nın yanına gittim.
"Lisa ben de yardım edebilir miyim?" Dediğimde gülümseyerek bana baktığında kalbim nedensizce hızlanmaya başladı.
"Olur güzelim. Şurdaki bıçağı alıp yanıma gel." Dediğinde hemen onun dediği bıçağı alarak yanına gittim.
"Şu çilekleri ikiye böl ben de muzları doğrayayım." Dediğinde hemen onaylayarak çilekleri ikiye bölmeye başladım.
Dakikalar sonra bitirmeye yakın olduğumuzda aniden Lisa'nın tıslamasıyla ona döndüm.
Bıçakla parmağını kesmişti. Derin gözüküyordu.
"Lisa iyi misin? Dur hemen İlk yardım çantasını getireyim." Diyerek hemen odasına koştum. Her ne kadar gerek yok dediyse de onu dinlemeden gidip çantayı alarak yanına gelip pansuman yapmaya başladım. Yarabandını da parmağına yapıştırdığımda gülümseyerek ona baktım.
O ise sırtıtarak beni izliyordu. İkimiz de ayağa kalktığımızda beni duvarla arasına alarak kendini bana bastırdı.
"Neden senden uzak kalamıyorum bebeğim?" Aniden boynuma gömüldüğünde sıkıca üstündeki beyaz tişörtünü tutarak inlememek için kendimi zor tutuyordum.
Aniden dişi boynuma değdiğinde yerimde kaskatı kesildim.
Lisa ne yapıyon çiçeğim kızı vampire mi dönüştürücen kfkkfkdk
Bölümü nasıl buldunuz bakalım??
Sizleri seviyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerimmm♥️♥️
Euphoria.
🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Vampire Darling° Jenlisa
Fiksi PenggemarJennie ailesiyle taşındığı kasabaya gönlünü karşı komşusu Lalisa Manoban'a kaptırmıştı. Sonra bir şeylerin garip gitmesiyle Lisa'dan şüphelenmeye başlar.. semelisa ukejennie yan çift:chaesoo (+18) sahneler bulunmaktadır!! başlangıç:19.03.23 Bitiş:...