Yeni ficim olan Prochecy_Jenlisa(+18) ficime bakıp bir şans verirseniz sevinirim papatyalarım..
Melekler ile ilgili bir fic..
İyi okumalarr.......
"Neden bunu yaptın Maria!!?" Jisoo sinirle maria'ya bağırdığında umursamazca omuz silkerek ayağa kalktı.
"Yapmak istedim ve yaptım. Pişman değilim." Diyerek yukarı Lisa'nın kalması için hazırladığı odaya çıkmaya başladı.
Lisa'dan
Sinirle ormana doğru yürüyordum hızlıca. Ne hakla öperdi beni. Dudaklarım sadece Jennie'ye aitti ve ondan başka kimse öpemezdi.
Şuan avlanmam gerekiyordu ama kan içesim yoktu. Sikik Maria yüzünden midem bulanıyordu. O yüzden bir ağacın dibine oturarak soluklandım. Güçten düşüyordum sanırım.
Sanırım eve gitsem iyi olucak. Nasıl eve gidicem peki. Maria'yı görmek istemiyorum.
.
.
.Jennie'den
Odamda oturmuş kitap meyve yiyerek film izliyordum. Aniden camın açılmasıyla çığlık atarak duvara yaslandım.
"Bebeğim korkma benim." Nefes nefese kalmış bir Lisa görmemle elimle göğsümü tuttum. Tanrım çok korktum.
"Ödümü kopardın Lisa." Dediğimde gülerek iş çeri girip yanıma gelerek sıkıca sarıldı bana.
"Seni özledim." Dediğinde ben de gülerek sıkıca boynuna sarıldım.
"Aşkım avlandın mı?" Dediğimde kafasını hayır olarak salladı.
"Hayır bebeğim." Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Neden?" Dediğimde benden ayrılarak gözlerini kaçırdı.
"Midem bulanıyor ondan." Dediğinde endişeyle bir elimle kolunu tutup diğer elimi sırtına koyarak sıvazladım.
"Miden mi bozuldu acaba?" Dediğimde dudağını ısırarak duvara baktı.
"Lisa benden sakladığın bişey mi var?" Dediğimde kafasını salladı onaylarcasına.
Elini tutarak yatağa çekerek yanına oturdum.
"Anlat aşkım." Dediğimde beni kendine çekerek sarıldı.
"Benden soğuma tamam mı?" Dediğinde anlamsızca gözlerine baktım.
"Lisa neden senden soğuyayım anlat aşkım hadi." Kafasını sallayarak onaylarcasına.
"Maria b-beni öptü. Yani öpmeye çalıştı ama hemen ittim!" Dediğinde kaşlarımı çatıp ona bakarak ayağa kalktım. Deli gibi bir sağa bir sola doğru volta atıyordum.
"Ne hakla seni öper!! Bana ait olan dudaklarını nasıl öper Lisa!!" Dediğimde Lisa susarak bana bakıyordu üzgün gözlerle.
Elini tutarak lavaboya götürdüm hızlıca. O kız öpmüştü değil mi??!!
"Güzelim neden buraya geldik?" Dediğinde tek kaşını kaldırarak ona baktım.
"Yıka!" Beklenityle ona baktığımda şaşkınca bana bakıyordu.
"Ne?"
"Dudaklarını yıka Lisa!" Dediğimde kafasını sallayarak lavaboya eğildi. Suyu açarak ç dudaklarını suyla yıkadı. Ardından tatmin olmadığımı anlayarak sabunu alarak dudaklarına sürtüp bu sefer temizce yıkayarak musluğu kapatarak bana döndü beklenityle.
Biraz onun güzellğini izleyerek gülümsedim. Ama biraz solgun görünüyordu.
Hemen öne atılarak sertçe dudaklarına yapıştım. Kollarımı boynuna dolayıp sertçe emmeye başladım. O da önce afallayarak hemen karşılık verdi öpüşüme.
Dilini ağzımın içine iterek ağzımı keşfetmeye başladı. Daha sonra benden ayrılarak ağzımı boydan boya yalayarak şapırtılı seslerle ayrılıp gözlerime baktı.
"Seni seviyorum güzelim." Dediğinde gülümseyerek boynuna sokuldum utangaçça.
"Ben de seni seviyorum." Dediğimde kıkırayarak beni kucağına alarak yatağa götürdü.
Beni yatağa yatırarak üzerime çıktı. Saçlarımı okşayarak anlıma minik bir öpücük kondurdu.
"Öpmesini istemezdim bebeğim ama aniden oldu." Açıklamasını tekrar dinlediğimde gülümseyerek elimi yanağına koyarak dudaklarına ıslak bir öpücük kondurdum.
"Biliyorum, kızdım biraz sadece benim olanı öpmek ne demek!! Bak sinirlendim yine!" Dediğimde gülümseyerek boynuma sokuldu.
"Kokunla kalmak istiyorum." Dediğinde ensesindeki saçlarını okşayarak gülümsedim.
"Kolum sana ait biliyorsun o yüzden istediğin kadar kalabilirsin." Kıkırdayarak ıslak öpücükler kondura kondura beni kollarında uyuttu.
.
.
.Sabah uyandığımda Lisa ile hala aynı pozisyonda yatıyorduk ama bir farkla. Lisa yüzü tam solgundu ve bu benim korkmama neden olmuştu.
"Lisa?" Dediğimde cevap vermemişti. Hemen yan yatırarak ellerimle yanaklarını avuçladım.
"Lisa! Korkuyorum l-lütfen uyan!!" Dediğimde cansız bir şekilde uyuyordu hala. Tanrım lütfen bişey olmasın ona!!
Utanmadığında hemen yerimden kalkarak odadan çıktım. Annem işe gitmişti sanırım ablam da odasındaydı kesin. Hemen evden çıkarak Lisa'nın evine doğru koştum.
Kapıya geldiğimde hemen çalarak açılmasını bekledim.
Dakikalar sonra kapı açıldığında bana şaşırmış gözlerle bakan Maria ile göz göze gelince sinirle ona baktım.
"Seninle sonra görüşeceğiz sürtük!!" Diyerek onu itip içeri girdim.
"Jisoo!!" Dediğimde Jisoo hemen yukardan inerek yanıma geldi.
"Ne oldu Jen!!?" Dediğinde hemen omuzlarından tuttum.
"Lisa..Lisa uyanmıyor!!" Dediğimde kaşlarını çatarak bana baktı sorarcasına.
"Ne demek uyanmıyor?"
"Bilmiyorum dün solgun görünüyordu, gece de beraber uyuduk, uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı!" Dediğimde elinden tutarak onu eve götürdüm hızlıca.
Odama çıktığımızda Jisoo hemen içeri girerek yatakta cansızca yatan Lisa'ya baktı.
Bileklerini ve kalbini dinleyip kontrol ederek bana döndü.
"Dün beslenmesi değil mi?" Dediğinde kafamı olumsuzca salladım.
"Güçsüz düştüğü için bayılmış uyansa bile tekrar bayılır." Dediğinde korkuyla ona baktım.
"Peki ne olucak ne gerekliyse yapalım." Dediğimde dudaklarını ısırarak bana baktı.
"Ona güçlü bir kan gerekli, insan kanı gibi."
Uzun zamandır buraya bölüm atmadığımı fark ettim.
Nasıl buldunuz bakalım?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum çiçeklerimmmmm ✨💞
xxHee-Ranxx.
🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Vampire Darling° Jenlisa
Fiksi PenggemarJennie ailesiyle taşındığı kasabaya gönlünü karşı komşusu Lalisa Manoban'a kaptırmıştı. Sonra bir şeylerin garip gitmesiyle Lisa'dan şüphelenmeye başlar.. semelisa ukejennie yan çift:chaesoo (+18) sahneler bulunmaktadır!! başlangıç:19.03.23 Bitiş:...