Üst dudağını talan edercesine sertçe emiyordum. Ama o da geri durmayıp alt dudağımı ısıtarak kanatırcasına emiyordu. Dilini ağzıma iteklediğinde ben boynuna asılarak olabilirmiş gibi onu daha da kendime çekmeye çalıştım.
Daha sonra nefes nefese ayrılarak içinden gelenleri söylemeye başladım.
"Lisa beni sertçe becer. Beni sertçe becermene çok ihtiyacım var!!"
Jennie'den
Ben bile bunları ağzımdan çıkan kelimeleri kendimden beklemiyordum. Ama bildiğim tek şey sadece ona çok ihtiyacım olduğuydu.
"Bebeğim emin misin? Benden korkmaz mısın? Ya sana zarar verirsem?" Dediğinde dudaklarına ıslak bir öpücük kondurarak kırmızı yanan gözlerine baktım.
"Sen bana asla zarar vermezsin. Seni istiyorum Lisa, içimde olmana ihtiyacım var." Dediğimde dişlerini sıkarak siktir çekti.
Daha sonra boynuma eğilerek az önce iz bıraktığı yeri derince kokladı.
"Kokun o kadar güzel ki, kalp atış seslerini çok net duyabiliyorum. Tanrım sevdiğim tek koku şuan altımda yatıyor, tapıyorum sana güzelim! Çok arzuluyorum seni." Dediğinde gülümseyerek daha çok boynumu açtım öp dercesine. O da geri durmamış arada iz bıraktığı yerden kanımı emerek sulu öpücükler konduruyordu.
Ellerim siyah tişörtünün eteklerini bulduğunda çekerek kafasından çıkardım. Gözlerim beyaz ay gibi parlayan tenine kaydığında dudaklarımı yalayıp arsızca süzdüm. O da geri durmayarak beni tamamen soyup bedenimi kırmızı gözlerle süzmeye başladı..
Tekrardan beni yatağa bırakarak üzerime çıktı. Göğüslerime kısa bir bakış atarak boynuma yöneldi yine ve ben o an anladım gerçekten boynumu öpmeyi seviyordu. İzlerini yavaş ve baskılı bir şekilde bırakarak mırıldandı.
"O kadar güzelsin ki, tenin o kadar davetkar ki seni yatağımdan çıkarmak istemiyorum." Dediğinde zevkle gülümseyerek kafamı arkaya atıp derince inledim.
Dudaklarını yavaşça aşağılara indirerek kasıklarıma geldi. Ordan kadınlığıma geldiğinde üst kısma sulu bir öpücük kondurarak beklemeden deliğime kapattı dudaklarını.
Derince inleyerek ellerimi saçlarına dolayıp kendime bastırdım onu. Çok fazla utanmış olabilirdim bu durumdan ama bir o kadar da zevk almaya başlamıştım. Onun sevgilim olduğunu kendime hatırlatarak utanmayı bi kenara bırakıp kendimi zevke bıraktım..
"Ahm sevgilim devam et çok güzelll!!" Dediğimde dilini içime iterek beni becermeye başladı. Ben ise altında delirmiş bir şekilde çığlıklar atıyordum. Tanrım bu his çok güzeldi ve tarif edilemez..
Boşalacağımı anlamış olacak ki dudaklarını yalayarak geri çekilip bu sefer parmaklarını deliğime dayadı. Beklemeden içime ittiğinde gözlerimin yaşarmasını durduramamıştım. Zevkli ve arzu dolu inlemelerim odaya dolduğunda Lisa parmaklarını içime itip çıkarmaya başladı sertçe.
"Adımla inle bebeğim. O güzel dudaklarından adımı duymak istiyorum." Dediğinde kafamı arkaya atarak adıyla inledim bu sefer.
Parmakları her içime sertçe gömüldüğünde içimi ve duvarlarımı talan ediyor gözlerimin zevk içinde kaymasına neden oluyordu. Aniden durduğunda dolu gözlerle ona baktım. Neden durdu ki şimdi?
"İyi misin bebeğim?" Dediğinde sinirle ona baktım. Tanrım bunun için mi durdu? Ah tam da zirvedeyken!!
"Lisa çabuk hareket et lütfen!!" Sinirle konuştuğumda gülümseyerek parmaklarını içime kökledi. Oh Tanrım çok güzel!!
"Lisa hızlannn!!" Diyerek bağırdım. Bu halim hoşuna gidiyor olmalı ki sırıtarak dudaklarını dişleyip içime giren parmaklarını izliyordu zevkle.
Ellerimi çıplak sırtına çıkartarak tırnaklarımla çizmeye başladım. Benim de izlerimi taşımalıydı. Ardından onu üstüme çekerek hırçınca dudaklarına yapıştım. Oh dudakları bana çok iyi hissettiriyordu.
O ise durmadan içime kökleyip ağlamamı sağlamıştı. Diğer eliyle gözyaşlarımı silerek anlıma minik bir öpücük kondurdu.
"Ağlama bebeğim. Çok güzelsin." Dediğinde hıçkırmaya başladım aniden.
"L-Lisa hızlan l-lütfennh!!" Bağırmaktan kısılmış sesimle konuştuğum. O da giderek hızlanıp zevk noktama çarptı. İnlemelerim arttığında sona geldiğimi anlamıştı.
"Ahmm oraya Lisa!" Gelmek üzereydim ve kendimi sıkıyordum.
"Güzelim benim rahatla." Dediğinde artık tüm kontrolü ona bıraktım. Algılarım kapanmıştı artık ellerine bıraktım kendimi.
Nefes nefese kendimi eline bıraktığımda yavaşça parmaklarını içimden çıkartarak ağzına sokup emdi sıvımı.
"Tadın çok güzel bebeğim." Dediğinde kısık gözlerle hareketlerini izledim. Yanıma uzanarak beni kendine çektiğinde istemsizce inledim.
Terden yüzüme yapışan saçlarımı çekerek anlıma ve gözlerime minik öpücükler kondurdu.
"Güzelim uyu bakalım. Yarın temizleniriz." Dediğinde usulca kafamı sallayıp boynuna sokuldum. Anneme de haber vermemiştim Umarım çok kızmazdı onlara haber vermedim diye..
Düşüncelerimi kafamdan atarak kokusuyla uykuya bıraktım kendimi...
Hehe ilk smutiee :)))
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum çiçeklerimmmmm 🌺💜
Bu arada bu kitap için okunma çok az🤨 why yani🤔🤔????
xxHee-Ranxx.
🍓.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Vampire Darling° Jenlisa
FanficJennie ailesiyle taşındığı kasabaya gönlünü karşı komşusu Lalisa Manoban'a kaptırmıştı. Sonra bir şeylerin garip gitmesiyle Lisa'dan şüphelenmeye başlar.. semelisa ukejennie yan çift:chaesoo (+18) sahneler bulunmaktadır!! başlangıç:19.03.23 Bitiş:...