14.🫀'

742 37 12
                                    





"Şimdi bu lanet yataktan kalk ve beni em  bebeğim. Vampir sevgilini memnum et. Hadi!!" Kalın sesimle konuştum. Düşüyordu bu ses tonuma.

Gözleri parladığında sanki az önce tükenen o değilmiş gibi yerinden kalkarak bacaklarım arasına geçmişti bile.

Jennie'den

Bacaklarının arasına girerek gözlerine baktım. Dudaklarını ısırarak bacaklarını iki yana daha da ayırarak ıslak deliğine baktım sevgilimin. Kafamı deliğine yaklaştırarak nefeslerimi üflediğimde elleri saçlarımı bulmuştu.

Dudaklarımı yalayarak Lisa'ya bir bakış atıp dudaklarımı kadınlığına kapatarak emmeye başladım. Elleriyle saçlarını sıkıca tutarak çekerek inlemeye başladı.

"Ohh evet bebeğim hızlan!!" Dediğinde sırıtarak dilimi kullanarak boydan boya yalayarak dil darbeleri atmaya başladım. Tadını sevmiştim ne yapayım.?


"Evet evet bebeğim ahm!" İnlemeleri beni de zor duruma sokuyordu..

Bacakları titremeye başladığında geleceğini anlayarak dudaklarımı hızlandırarak kafamı bastırdım. O ise bunu bana bırakmadan kafama baskı yaparak tamamen kadınlığına yapışmamı sağladı.

"Ohh geliyorum güzelimmh!!" Diyerek sıvısını tamamen ağzıma akıttığında güzelce yalayarak geri çekildim. Hemen beni kendine çekerek kafamı göğsüne yatırdı.


"Çok iyiydin bebeğim." Gülümsedim bu dediğine. Onu memnun etmek çok hoşuma gidiyordu.


"Banyo yapalım bebeğim." Dediğinde kafamı sallayarak geri çekildim ki beni kucağına alarak yataktan kalktı. Banyoya yürüyerek içeri girip beni dikkatlice yere bırakıp suyu ayarladı.



İlk önce duş jelini life dönerek köpürtüp beni bedenimi yıkadı sonra aynı işlemi kendine uygulayarak lifi yıkayıp yerine bıraktı. Su bedenimin üzerine aktıkça rahatlıyor, bedenim gevşiyordu.

Daha sonra şampuanı alarak önce beni sonra kendi saçlarını köpürtüp yıkadı güzelce.

İşimiz bittiğinde Lisa bana bornoz giydirerek kendisine de bir tane alarak odaya gördü beni. Dolaptan iki tane pijama takımı çıkartarak birini bana giydirerek diğerini kendisi giyinmişti.

"Hadi uyuyalım bebeğim." Beni kolumdan çekerek yatağa yatırmış kendisi de yatağa yatarak, kafamı göğsüne yaslamıştı..

"Lisa?" Dedim aklıma gelen soruyla.

"Hım?"

"Melez vampiler var mıdır?" Dediğimde kafasını sallayarak beni onayladı.

"Evet var bebeğim."

"Peki dönüştürme diye bir şey var mı?" Merak ediyordum eğer varsa ben de onu gibi olmak istiyordum.

"Var güzelim. Neden sordun?" Dediğinde gülümseyerek gözlerine baktım.

"Ben de senin gibi vampir olmak istiyorum." Dedim tek nefeste. Kaşlarını çatıp baktığında kötü bir şey dememesini umuyordum.

"Hayır bebeğim seni dönüştürmeyeceğim!" Dedi net bir dille.

"Ama ben istiyorum!" İstiyordum onun gibi olmak. En fazla ne olabilirdi ki?

"Bebeğim seni dönüştüremem. Benim gibi canavar olmanı istemiyorum." Bu sefer kızan ve sinirlenen taraf bendim.

"Sen canavar değilsin!! Kendine böyle demeyi kes!!" Dedim bağırarak. Kendine böyle hitap etmesi sinirlerimi bozuyordu.

"Tamam bebeğim sinirlenme. Ama seni dönüştüremem sonradan pişman olmanı istemiyorum." Pişman olmak mı, asla olmazdım ki pişman.

"Pişman değilim olmayacağım da böyle düşünmekten vazgeç."

"Peki güzelim sen hazır hissettiğinde dönüştürürüm seni."

"Hazırım ben." Hazırdım ki hazır olmasam söylemezdim.

"Tamam uyuyalım şimdi sonra düşünürüm." Dediğinde kafamı sallayarak göğsüne gömüldüm. Gözlerim kapatarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.


.
.
.

Uyandığımda Lisa'nın yanımda değildi. Nereye gitmiş olabilirdi ki?

Aşağı indiğimde Jisoo, Chae ve Lisa'nın salonda bir şeyler konuştuklarını görerek yanlarına gittim.


Lisa'nın yanına oturduğumda herkesin bakışları bana dönmüştü. Bu biraz garip hissettirmişti.


"Ne bakıyorsunuz bee!! Öküz müsünüz?" Dediğimde Lisa kıkırdayarak beni kucağına çekti.


"Sakin ol bebeğim şaşırdık, çünkü dün çok yorulmuştun geç uyanırsın sandık." Göz kırkptığında ben de gülümseyerek yanağına sulu bir öpücük kondurdum.


"Eee Lisa ne yapıyoruz şimdi?" Chae konuştuğunda anlamaz bakışlarımı Lisa'ya çevirdim.

"Neler oluyor Lisa?" Sanırım ortamdaki tek mal benim.

"Bebeğim avcıların depolarını basıp yakıcaz. Ondan bahsediyoruz." Açıklama yaptığında kafamı salladım anladım dercesine.

"Evet Jennie, Lisa bu gece işlerini bitirelim." Dediğinde Lisa sırıtarak onayladı Jisoo'yu.

"Bu gece bu iş biticek." Kollarımı sıkıca boynuna dolayarak kafamı boynuna gömdüm.

"Dikkat et lütfen. Hem biz de gelicez değil mi?" Lisa yanaklarımı öperek beni onayladı.

"Evet bebeğim sana söz verdim." Ellerimi çırparak bağırdım..

"Olley avcı avlamaya gidiyoruz!!" Herkes bu halime kahkaha atmıştı. Sanırım yine rezil oldum..

.
.
.

Gün boyunca vakit geçirmiş eğlenmiştik güzelce. Şimdi ise odada oturmuş Lisa'nın dolabından bir şeyler çıkarmıştı.

Çıkardığı şeye şaşkınca baktım. Ok..
Yanına giderek merakla elindeki oka baktım.


"Lisa sen ok mu kullanıyorsun?" Tam sivri ucunu ekleyeceğim sırada geri çekti.



"Neden geri çektin?" Dedim dudaklarımı büzerek.

"Büzme dudaklarını öpesim geliyor. Bebeğim ucu zehirli ondan dokunamazsın." Gözlerimi kocaman açarak oku inceledim. En son zehirli oku muhteşem yüzyıl dizisinde görmüştüm. O da televizyonda yani gerçek değil.

Oku alarak sırt çantasına koyarak ağzını kapattı.

"O okla ne yapacaksın?" Kıkırdayarak beni kolları arasına aldı.



"Silahım yok ve korunmak için aldım yanıma. Zaten birazdan gidip avcı depolarına bomba yerleştiricez. Bu sadece hazırlık amaçlı." Dediğinde kafamı salladım. Ama aklımda bir soru daha vardı. Neden gidip direk öldürmek yerine bomba yerleştiriyorlardı?

"Çünküüü eğer öldürürsek ve bizi anlarlarsa bu sefer tüm ülke peşimize düşer. Ve bu isteyeceğim son şey. Bomba yerleştirirsek en azından suikast planı sanıp bizi rahat bırakırlar." Mantıklıydı.




"Hadi çıkalım güzelim." Elini uzattığında gülümseyerek elini sıkıca tutup yürümeye başladık.


"Çıkalım ve şu işi bitirelim."





Ehe.. kaosa adımlar kaldı...

Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum çiçeklerimmmmm 🌺💜

xxHee-Ranxx.                     

                     🍓.                    

°Vampire Darling° JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin