9. Bölüm - Sam Havering

42 8 1
                                    

Aşağıya ulaştığımda çok yorulduğumu fark ettim. Asıl bunun çıkması zor olacağını biliyordum. Resepsiyona doğru yöneldim.

''Beni çağırmıştın. Ben de geldim. Sorun neydi ?''

''Herhangi bir sorun yok. Seni SAM HAVERING çağırıyor''

''O da kim ?''

''O buranın kurucusu. Seni çağırmamı istedi sorunun ne olduğunu bende bilmiyorum''

Adamın soyadından buranın kurucusu olduğunu anlamalıydım.

''Tamam onların yanına nasıl gidebilirim ?''

''Gel, beni takip et''

Adam sağda bulunan koridordan ilerledi ve orta büyüklükte bir asansöre ulaştı. Asansörün üstünde ''PERSONEL HARİCİ GİRİLMEZ'' yazıyordu. Adam asansörü çağırdı ve gelmesi yine 2-3 dakikayı buldu. Asansöre girdiğimizde bununda diğerin farklı bir yanı yoktu.

''Günde 2-3 saat elektrik verdiklerini sanıyordum''

''Zaten öyle. Ama bu asansör genelde çalışır''

''Ama diğer asansör çok az çalışıyor. İnsanlar inip inip çıkmakta zorlanıyor''

''Biliyorum. Ama bu işlerle ben ilgilenmiyorum.''

Asansör birden durmuştu. Adamın asansörde ''-2'ye bastığını şimdi fark etmiştim. Anlaşılan burada yer altında da katlar vardı. Dışarı çıktım. Adam asansörden çıkmamıştı.

''Bu koridorun sonu''

Bunu dedikten sonra asansörün kapısı kapandı ve adam gitti. Bomboş koridorda yapayalnızdım. Burası diğer katlara nazaran daha aydınlıktı. En azından 12. kata yani benim kaldığım kata göre aydınlıktı. Diğer bölümleri görme fırsatım olmamıştı. Her adım attığımda koridor yankılanıyordu. Odaya vardığımda cam kapıdan içeride bir çok adam olduğunu gördüm. Morgan da aralarındaydı. İçeri girdim.

''Hoşgeldin Nick, şuraya hemen otur toplantı başlıyor''

Böyle bir karşılama beklemiyordum. En azından neden burada olduğumu söyleselerdi. Demin konuşan adam aklımı okumuş gibi

''Neden burada olduğunu toplantı sırasında öğreneceksin Nick''dedi.

Bana gösterilen yere oturdum. Ve birden oda karardı ve sahne diye adlandırılabilecek yere beyaz sakallı yaşlıca bir adam çıktı.

''Hepiniz hoşgeldiniz. Öncelikle şunu söylemeliyim ki buraya bir görev için çağrıldınız. Belki kısa belki de uzun süredir burada kalıyorsunuz ve artık bir şeyler yapmanın vakti geldi. Bu salgına dur diyecek bir yol arıyoruz. Hepiniz genel olarak asker olduğunuz için silah kullanmayı biliyorsunuz. Dua etmelisiniz ki yeterli silahımız ve cephanemiz var. Biliyor musunuz bilmiyorum ama bu şehirde bizden başka ekiplerde var. Belki bazılarınız buna tanıklık etmiştir ama bu adamlar bayağı tehlikeli. Öncelikle kendinizi onlardan sonra da zombilerden korumanız gerekiyor. Yarın ilk yapılacaklar size bildirilecek. Ve 'ERİŞİM KARTLARINIZ' bu tür yönetim bölümlerini açabilmeniz için yeniden düzenlendi.

Bir sıkıntınız veya derdiniz olursa gelip sorabilirsiniz. Teşekkürler''

Adam bu konuşmayı yaptıktan sonra bir odaya doğru gitti. Sanırım Sam Havering denilen adam buydu. Gidip Morgan'la konuşmaya karar verdim.

Morgan'ın yanına vardığımda canının sıkkın olduğunu gördüm.

''Morgan, Lisa ne durumda ?''

''Lisa'yı karantinaya aldılar''

''Ne ?! Nasıl olur ?''

''Sende biliyorsun, onu ısırmışlar ve bağışıklı olduğunu söylediler. Onu deneylerde kullanacaklarmış''

''Ama bu işi elinden kurtulduğumuz grupta denedi ve bunu yapmalarını engellemek için bir sürü risk alıp kaçtık. Bunu yapmalarına izin vermeyeceksin değil mi ?''

''Bende denedim. Ama ne yazık ki izin vermediler. Yoksa burada kalamayacağımdan bahsettiler ''

''Ne yapmayı düşünüyorsun ?''

''Gel benle''

Odadan çıkıp koridora geldik. Morgan neredeyse fısıldıyordu

''Bak, bir süre sonra buradan kaçabiliriz''

''Nasıl kaçmayı düşünüyorsun ? Kaçsak bile nereye gideceğiz ? Güvenli hiç bir yer yok''

''Biliyorum, ama Lisa'yı öyle bırakamam ! Kaçamazsak burayı ele geçiririz''

''Ne !? Burada o kadar asker,görevli vs. varken sadece 2 kişiyle nasıl yapacağız bu işi ?''

''Tek 2 kişi değil, tanıdığım biraz kişi var. Onlarında yakınlarına zarar gelmiş. Buradan intikam almak istiyorlar''

''Ne zaman yapacağız''

''Şimdi değil. Şu anda Lisa'ya zarar gelmedi. Deney yapmak için parçalara ihtiyaçları var. Ve yüksek ihtimalle o parçaları almaya biz gideceğiz. Şimdilik sözlerinde dursak daha iyi olur''

''Tamam''

Morgan bunlardan intikam almak istiyordu. Ama bu adamlar kötü niyetli değillerdi. Sadece deneğe ihtiyaçları vardı. Ama bu Lisa olmamalıydı. Ve tabi ki benimde Morgan'la hareket etmem gerekiyordu. Şimdilik odama çıkmaya karar verdim. Daniel ile sohbet edecektim. Sanırım asansörü kullanabilirdim...

Mutasyon ZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin