Po chvíli jsme se zastavili. Podívala jsem se na něho. On se usmál a postsvill se přede mě. "Zavři oči" Řekl my. "Proč?" Zeptala jsem se. "Prosím věř mi zavři je" Řekl. Usmála jsem se a zavřela je. On mě chytil za ruku a rozešel se semnou. "Kam jdeme?" Zeptala jsem se. "Uvidíš hlavně je neotvírej oči" Řekl my. "Dobře" Ujistila jsem ho
Po chvíli jsme se zastavili "teď tu čekej, ale neotvírej oči" Řekl a já přikývla. Čekala jsem na něho má místě kde mě nechal. Všude jsem slyšela hlasy vůbec jsem netušila kde jsem. Ucítila jsem na dotek lekla jsem se. "Neboj se to jsem já" Řekl známý hlas. Usmála jsem se. "Tak pojď, ale nech zavřené oči" Řekl. Rozešli jsme se. Nastoupili jsme do výtahu. "Kde to jsme?" Zeptala jsem se. "Uvidíš" Řekl.
Vystoupili jsme a rozešli se. "Tak jsme tady" Řekl. Uslyšela jsem cvaknutí zámků. "Už je můžeš otevřít" Řekl a já je tedy otevřel. Naskytl se mi pohled na pokoj. Podívala jsem se na něho. On se usmál a vešel dovnitř. Já ho následovala a rozhlížela se. Zastavila jsem se před postelí. Musela jsem se usmát. Na postely bylo srdíčko z lístků růží. "Líbí?" Zeptal se zamnou Hyunjin. Otočila, jsem se k němu a usmívala se. "Ano a moc" Odpověděla jsem mu. "To je dobře" Řekl a přitáhl si mě blíž k sobě. Usmívala jsem se. Políbil mě na čelo. Začala jsem se červenat. "Miluju tě" Zašeptal mi do ucha. "Já tebe taky" Usmála jsem se. Začal mě opatrně líbat a mě se v břiše rozletěly motýli. Ruce jsem mu omotala kolem krku a jednou rukou mu zajela do vlasů.
Začal semnou couvat. Narazili jsme na postel. On se odemě odtáhl a podíval se na mě. Byla jsem červená a sledovala ho pohledem. On mě obešel a šel ke stolu, kde bylo šampaňské. Usmívala jsem se. On ho otevřel a nalil každému do skleničky. Poté snimi přišel ke mě a jednu my podal. Převzala jsem si ji. "Tak na co si pripijeme?" Zeptal se. "Na náš vztah" Řekla jsem a usmála se. "Tak na náš vztah" Řekl a cinkli jsme si. Připili jsme si. "Si krásná" Řekl Hyunjin a pohladil mě po tváři. Usmála jsem se ještě víc"děkuji ty si taky krásný". Chytil mě za ruku a rozešel se semnou na balkón. Měli jsme krásný výhled. "To je nádhera" Řekla jsem a rozhlížela se. "To ano" Řekl. Chvíli jsme tam stáli a rozhlíželi se. "Sio?" Oslovila mě. Podívala jsem se na něho "ano?". "Chceš pořád odejít ze skupiny?" Zeptal se. Byla jsem překvapená tou otázkou. "No ještě před třemi měsíci chtěla odejít, ale teď jsem si to rozmýšlela" odpověděla jsem. "Takže ne?" Zeptal se. Přikývla jsem "ne nechci" odpověděla jsem. On se usmál "přece bych tě tam nenechala samotného" Řekla jsem a mrkla na něho.
Po chvíli jsem se otřásla zimou. "Je ti už zima?" Zeptal se mě. "Jen trochu" Odpověděla jsem mu. On si sundal mikinu a přehodil jí přes moje ramena. Usmála jsem se a podívala se na něho. Stál za mnou a objal mě. Usmála jsem se ještě víc a opřela si hladu o jeho hruď. Dívala jsem se na jeden určitý bod a to byl měsíc.
Najednou jsem ucítila na krku jeho dech. Ihned my naskočila husí kůže. Políbil mě na krku. Zaklonila jsem hlavu, aby měl lepší přístup. Znovu mě políbil a nasál mojí pokožku. Jemně jsem vzdychla. "co kdyby jsme šli dovnitř?". Zašeptal mi do ucha až jsem se musela otřást. Podívala jsem se na něho a přikývla. Chytil mě za ruku a vedl mě do pokoje.
Když jsme přišli tak zavřel dveře od balkonu a přitiskl mě na ně. Zůstala jsem v šoku co to do něho vjelo. Políbil mě na rty nebyl to jemný polibek, ale draví. Začala jsem spolupracovat. Nasál můj spodní ret a jemně ho skousl. Zajela jsem rukama do jeho vlasů. spolibky začal snízdět níž. Zastavil se na mém krku. Podíval se na mě a usmál se. Já mu úsměv oplatila. Položil čelo na to mě a díval se mi do očí. Já jemu taky a přitom se mi můj dech zrychlil. Chytil mě za ruku a došel semnou k postel do, které mě strčil. Spadla jsem do měkkých bílích peřin. On se nade mě sklonil. Dívala jsem se mu do očí a on mě. Pohladila jsem ho po tváři. On my ruce chytil a dál my je nad hlavu a držel je. Dívala jsem se mu do očí a ani jsem se nehla. Můj dech se začal třást a zrychlovat. Usmál se a začal my dávat dětské pusinky a sjížděl níž. Na krku my začal sát kůži a já sem tam vzdychla. Začal mě hladit po stehnech.