21.

48 2 0
                                    

Z pohledu Hyunjina.
Šel jsem zrovna do kuchyně, když se ozvalo klepání. Podíval jsem se z okna a viděl jsem že venku prší. "Kohopak to čerti nesou" Řekl jsem si a šel otevřít.

Otevřel jsem dveře a zrak mi pocinul má úplně mokré Sii. "Audio?" Řekl jsem. "Hyunjine" Řekla po tichu. Hned jsem si jí přitáhl k sobě a silně jí objal. "Co ty tady děláš?" Zeptal jsem se jí. "Musim ti něco říct jinak, bych tu nebyla" Řekla a otřásla se zimou. Hned jsem jí vzal do vnitř a šeli jsme do pokoje, kde jsem jí podal moje oblečení. Šla se převléct a pak se vrátila. Podíval jsem se na ní a usmál se. Přišla ke mě a já ji objal. Ona mi objetí oplatila.

Po chvíli jsem uslyšel jak Sia zvlikala. "Co se děje?" Zeptal jsem se a pohladil jí po zádech. Podívala se na mě. "J-ja nevím jak to říct" Řekla a sklonila hlavu. Posadili jsme se na postel. Zvedl jsem ji hlavu a palcem jí utřel slzy. "Neboj se prostě řekni co se děje" Řekl jsem a usmál se. "P-pamatujes, kdy jsme spolu naposledy spali?" Zeptala se mě a já přikývl. "Jo už to budou tři měsíce" řekl jsem. Přikývla. "Jsou to dva měsíce co jsem to nedostala" řekla a sklonila hlavu. "Počkej jak to myslíš?" Zeptal jsem se. "Dělala jsem si test, který vyšel pozitivně a doktorka to potvrdila" řekla a stekli jí slzy. "Sio klid ano? Co potvrdila doktorka?" Zeptal jsem se. Vytáhla nějaký papír z kabele a podala mi ho. Převzal jsem si ho a podíval se na něj. Byla tam fotka. Sia si stoupla a rozešla se k oknu. Podíval jsem se na ní. "Jsem těhotná" Řekla a otočila se ke mě. Přišel jsem k ní a objal ji. Ona sklonila hlavu. Chytil jsem ji za bradu a tak jí donutil, aby se na mě podívala. "Sio jsem rád" Nedořekl jsem to protože začala znovu plakat. "Ale zničila jsem ti kariéru ne jen tobě, ale i mě" Řekla a znovu se otočila k oknu. "Sio tohle neříkej. Bůh to tak chtěl tak to takhle je" Řekl jsem a znovu jsem si jí k sobě otočil. Podívala se na mě. Usmál jsem se a slzy jí utřel "já vím že je to pro tebe šok, ale zvládneme to. To ti slibuji" Řekl jsem a políbil jí na čelo. Usmála se "t-ty se nezlobíš?" Zeptala se mě. Zakroutil jsem hlavou "proč bych měl?" Zeptal jsem se. "Že od té doby co jsme spolu jsou jen problémy" Řekla a sklonila hlavu. "Sio to není pravda" Řekl jsem. Ona přikývla "je. Podívej se co děláš teď. Jsi mimo skupinu a to kvůli mě" Řekla. "Víš co? Udělám ti čaj a pak si o tom promluvíme ano?" Zeptal jsem se. Ona se na mě podívala a přikývla. Usmál jsem se a dál jí pusu na čelo a odešel jsem do kuchyně jí udělat čaj.

Když jsem se po deseti minutách vrátil do pokoje uviděl jsem ji jak leží na posteli a spí. Usmál jsem se a hrnek s čajem položil na stolek. Sedl jsem si na kraj postele a lehce Siu pohladil po tváři. Cukla sebou a otevřela oči. "Pss klid to jsem já" Řekl jsem. "Promiň že jsem usla" Řekla a protřela si oči. "To je v pořádku klidně si odpočiň" Řekl jsem a pohladil jí ve vlasech. Usmála se a přikývla. Lehl jsem si k ní a přikryl nás oba peřinou. Sia se ke mě pristiskla. Objal jsem jí a hladil jí po zádech.

Po chvíli začala pravidelně oddechovat.

Z pohledu Sii.
Probudila mě bolest břicha. Otevřela jsem oči a hned mi stekly slzy. Sykla jsem bolestí. Ruce jsem omotala kolem břicha. Probudila jsem Hyunjina, který se na mě podíval. "Sio jsi v pořádku?" Zeptal se. Zakroutila jsem hlavou. Rozsvítil lampičku a podíval se na mě. Já ležela stočená do klubíčka. Překryl nás a podemnou byl flek od krve. Hyunjin na nic nečekal a volal sanitku. Přišel ke mě a pohladil mě ve vlasech. Podívala jsem se na něho se slzami v očích. "Neboj všechno bude v pořádku" Řekl.

Po chvíli přijela sanitka, která mě odvezla do nemocnice. V nemocnici mě odvezli na sál, kde mi řekli že jsem potratila. Poté mě odvezli na pokoj.

Z pohledu Hyunjina.
Když Siu odvezli volal jsem klukům se, kterými jsem se potkal před nemocnicí. Šli jsme na oddělení, kde Sia ležela.

Došli jsme má recepci, kde byl i doktor. "Vy jste pan Hwang?" Zeptal se. "Ano" odpověděl jsem. "Vaše přítelkyně prodělala samovolný potrat. Je mi to líto už bylo pozdě nemohli jsme nic dělat" Řekl mi. Smutně jsem přikývl. "A je přítelkyně v pořádku?" Zeptal jsem se. "Ano. Můžete za ní teď vás bude potřebovat" Řekl a usmál se. Poděkoval jsem mu a rozešli jsme se k pokoji. Zaklepal jsem na dveře a pomalu otevřel dveře. Vešel jsem do pokoje a zamnou kluci. Naskytl se nám pohled na spící Siu. Pousmál jsem se a rozešel se k ní. Sedl jsem si na kraj postele a opatrně ji chytil za ruku. Ona sebou cukla a podívala se na mě. "Sss to jsme mi"' řekl jsem a pohladil jí po tváři. "Hyunjine" Zašeptala a hned se rozbrečela. Opatrně jsem si jí přitáhl k sobě a pevně jí objal. "Sss to bude dobrý uvidíš" šeptal jsem jí do ucha. Sia chtěla něco říct, ale zvliky jí to nedovolili. Hladil jsem ji ve vlasech a lehce se sní kolébal a šeptal do ucha uklidňující slova.

Po chvíli se Sia uklidnila, ale do řeči jí nebylo. Chápal jsem to. Určitě si myslí že jako žena selhala, ale není to pravda. Pořád v ní vidím tu holku co k nám přišla do skupiny a byla na nás drzá. "Chceš něco přinést?" Zeptal jsem se. Ona jen zakroutila hlavou. Pohladil jsem jí po ruce a pousmál se. "Všechno bude dobrý uvidíš" Řekl jsem. Podívala se na mě a zakroutila hlavou. "Ale ano bude neboj" Řekl jsem.





chceš pořád odejít nebo už ne?Kde žijí příběhy. Začni objevovat