Druhý den.
Z pohledu Sii.
Probudila jsem se. Podívala jsem se na spícího Hyunjina. Usmála jsem se a dala mu pusu na čelo. Pak jsem vstal a šla do koupelny udělat ranní hygienu.Po chvíli jsem vstala a šla dolů do kuchyně, kde už byl Bang Chan. "Dobré ráno" pozdravila jsem ho. On na mě kývl a věnoval se vaření. Podívala jsem se na mobil. Měla jsem tam zprávu od mami, kterou mi poslala asi před 9 hodinami.
*Už se těšíme*
Byla jsem překvapená protože máma se boji létání. Přišli kluci takže jsem mobil schovala a věnovala se jim. "Co nás dneska čeká?" Zeptal se IN. "Každý si dělejte co chcete. Dneska máme volno" odpověděl Bang Chan. Pousmála jsem se.
Po snídani mi přišla zpráva na Messengeru od mami "Napiš mi adresu prosím". Podívala jsem se na Hyuna, který si zrovna převlékal tričko. "Hmmm si tak sexy" řekla jsem si po tichu. On se otočil a já se rychle podívala jinam. "Tak co budeme dělat?" Zeptal se mě. Pokrčila jsem rameny nevím asi se převleču a půjdu chvíli cvičit" odpověděla jsem mu. "Půjdu s tebou" řekl Hyun. Usmála jsem se a rozešli jsme se dolů do zkušebny. Měli jsme v plánu cvičit, ale dělali jsme celou dobu kraviny. Zrovna jsem šla k zrcadlové stěny. Rozpustila jsem si vlasy a chtěla si upravit culík. Přišel ke mě Hyunjin. Podívala jsem se na něho v zrcadle. "Jsi moc krásná" Řekl a usmál se. Úsměv jsem mu oplatila "Ale nech toho" Řekla jsem. "Ne je to pravda" Řekl a políbil mě na krku. Usmála jsem se ještě víc. "Co budeme dělat," Zeptal se mě. "Nevím co chceš, ale mám pocit že přiletí mí rodiče" Odpověděla jsem mu. On se na mě podíval. Pohled jsem mu oplatila. "Co?" Zeptala jsem se ho když nic neříkal. "Nic jen jsem překvapený že to tvoje máma zvládne, když se bojí létat" Řekl překvapeně. "Asi se odhodlala" Řekla jsem a objala ho. Najednu stranu je to dobře" Řekl a objetí mi oplatil. "Miluji tě" Řekla jsem. On se usmál "Já tebe taky" Šeptl mi do ucha. Usmála jsem se.
Najednou někdo otevřel dveře. Oba jsme se tam podívali. Byl tam Han. "Copak?" Zeptal se Hyunjin. "půjdeme do aquparku chcete jít taky?" Zeptal se. "Asi ne musíme se připravit na návštěvu" Odpověděl mu hyun. "Na návštěvu?" Zeptal se Han. oba jsme přikývli. "Na jakou?" zeptal se znovu. "Na rodiče od Sii dnes přiletí" Odpověděl mu Hyunjin. "Oni přiletí?" Zeptal se udiveně. Přikývla jsem.
"Tak to je super!" Vykřikl a odešel. Pousmála jsem se a podívala se na Hyunjina. Pohled mi oplatil. "Neboj bude to dobrý" Řekl a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila a usmála se. "Tak pojď půjdeme jím vybrat hotel" Řekl a chytil mě za ruku. Rozešli jsme se do pokoje. Přišli jsme do pokoje, kde jsme si sedli na postel a vzali si notebook. Hledali jsme hotel. "Nevíš jak dlouho tu budou?" Zeptal se mě. "To nevím, ale myslím si že ty tři měsíce určitě" Odpověděla jsem mu. Přikývl a dál hledal. "Chceš něco k jdlu?" Zeptala jsem se ho. "Jen něco malého" Odpověděl mi. Přikývla jsem a rozešla jsem se do kuchyně. Udělala jsem něco menšího na zub.
Po chvíli jsem se vrátila do pokoje. "Našel si něco?" Zeptala jsem se ho. "Něco ano" Odpověděl mi a ukázal mi fotky hotelu. Prohlížela jsem si je. "Jo to vypadá dobře" Řekla jsem. "Dobře tak já ho tedy zamluvím" Řekl. "Děkuji zlato" Řekla jsem mu a objala ho. "Doufám že se jím tu bude líbit" Řekl a podíval se na mě. "Určitě, ale mrzí mě že na ně nebudu mít moc času" Řekla jsem trochu smutně. "Můžou chodit s námi, aby vše viděli" Řekl. Pousmála jsem se.
*************************************
Večer.
Někdo zazvonil. Šla jsem otevřít. Před dveřmi stáli mí rodiče. Byla jsem ráda že je po dlouhé době vidím. Stekli mi slzy. "Ahoj" Řekla jsem a objala je. Objetí mi oplatili. "Konečně tě zase vidíme"Řekla mamka. "Chyběli jste mi" Řekla jsem. "Ty nám taky" Řekli. "Tak pojďte" Řekla jsem. Pustila jsem je dovnitř. Vešli jsme dovnitř, kde na chodbě stál už Hyunjin. Usmála jsem se. "Hyunjine tohle jsou mojí rodiče.. Mami tati tohle je Hyunjin" Představila jsem je. Oni si podali ruce. "Tak pojďte ukážu vám to tu" Řekla jsem a rozešla se do obyváku. Ukázala jsem jím celý dům.
Po chvíli se otevřeli hlavní dveře ve, kterých se objevili kluci. Hned jsem je představila našim. "Pojedeme do hotelu, kde budete bydlet Hyunjin vám našel hotel, který je zaplacený na tři měsíce" Řekla jsem. Přikývli. Zavolali jsme si odvoz a jeli do hotelu.
Dojeli jsme tam a šli na recepci, kde jsme vyzvedli klíče od pokoje. Vyjeli jsme do patra, kde se pokoj nachází. Našli jsme dveře od pokoje a já odemkla. Vešli jsme dovnitř. Naši se rozhlédli. "Tak líbí?" Zeptala jsem se jich. "Ano moc, ale muselo to být hodně drahé" Řekl taťka. "Neřeš to" Řekla jsem mu. Podívala jsem se na Hyunjina, který jel s námi. Všechno jsem mu přeložila.
Ahoj omlouvám se že jste dloooooouuuhoooo čekali na novou kapitolu :(
Ale už jsem zpět a doufám že se vám ta kapitola bude líbit. :)