6.

86 5 0
                                    

Druhý den jsem se probudila celkem brzy. Byla sobota takže jsme měli volno. Protáhla jsem se a posadila se. Vzala jsem si mobil a napadlo mě se podívat na nějaký reakce k tomu včerejšku. Najela jsem na YouTube a našla naše vystoupení. Začala jsem si číst komentáře. Neměla jsem to dělat. Byli tam komentáře typu:

"Co to na ko má být? Tu skupinu úplně zničili"

"Však neumí zpívat a je tlustá jak prase"

"Měla by odejít než tu skupinu úplně zničí "

Nemohla jsem to dál číst tak jsem mobil zahodila na druhou stranu postele. Vstala jsem a šla k zrcadlu. Podívala jsem se na sebe. Povzdechla jsem si a tak se vydala do koupelny, kde jsem spáchala ranní hygienu. Převlékla jsem se. Vzala jsem si flašku a mobil a šla směr zkušebna. Cestou jsem potkala Felixe. Pozdravili jsme se a já pokračovala v cestě.

Došla jsem do zkušebny a sedla si tam na lavičku. Chtělo se mi ze všeho brečet, ale snažila jsem se to nějak zadržet. Vstala jsem a šla k zrcadlu. Udělala jsem si culík a musela jsem se usmát co mi to připomnělo. Zase jsem začala myslet na Hyunjina. Nevím proč, ale poslední dobou na něho myslím často. Jsme přece ve stejné skupině nemůžeme spolu nic mít!! Zanadávala jsem si v duchu. Začala jsem se protahovat.

Po chvíli jsem si pustila písničku a začala tancovat. Tancovala jsem asi třetí písničku, když někdo vešel dovnitř. Zastavila jsem se spocené vlasy jsem měla nalepené má obličeji. Podívala jsem se kdo to je. Byl to Felix. Usmála jsem se má něho. "Ahoj" Pozdravil mě. Pozdrav jsem mu oplatila. "Co tady děláš tak brzy?" Zeptal se mě. "Probudila jsem se brzo a už jsem nemohla spát tak jsem šla sem" Vysvětlila jsem mu. Přišel ke mně blíž a podíval se mi do očí. Pohled jsem mu oplatila a čekala co se bude dít. Natáhl ke mně ruku a odhrnul mi spocené vlasy z obličeje. Sklonila jsem pohled. Přišel ke mě ještě blíž. Udělala jsem menší krok do zadu. "Sio děje se něco?" Zeptal se mě. Podívala jsem se na něho a zakroutila hlavou. "Ne nic" Řekla jsem a pousmála se. "Opravdu?" Zeptal se znovu. "Ano" stála jsem si za svým. "Kdyby se něco dělo tak mi to řekni" Řekl a já přikývla a usmála se "určitě, kdyby něco tak ti to přijdu říct" Řekla jsem. "Přidáš se?" Zeptala jsem se ho. "Moc rád" Řekl a já se rozešla k počítači a hledala jakou písničku. "Kterou si dáme?" Zeptala jsem se Felixe. "Tak třeba God's Menu" Odpověděl mi. Usmála jsem se a pustila ji.

Trénovali jsme asi půl hodiny, když do místnosti někdo vešel. Oba jsme se podívali kdo. Byl to Hyunjin. "Co vy dva tady tak brzy?" Zeptal se a sledoval nás. "Já se probudila celkem brzy tak jsem šla sem a Felix se přidal" Vysvětlila jsem mu a usmála se. "Aha" přikývl a přišel k nám. Bylo docela vtipné stát mezi dvěma, kteří jsou vysocí. Ano já jsem ve skupině nejmenší. "Jak je tam nahoře?" Zeptala jsem se se smíchem. Oba se na mě podívali a zasmáli se. "A jak je tam dole?" Zeptal se Hyunjin. "No tady dole je to docela dobrý moc tu nefouká" zasmála jsem se. "tak to máš dobrý protože tady nahoře docela jo" Řekl Felix. Smáli jsme se. "Měli by jsme jít na snídani" Řekl Hyunjin. "Já nemám hlad najím se později" Řekla jsem. "No dobře, ale budu u toho" Řekl Hyun. Pousmála jsem se a přikývla. Kluci odešli a já tam zůstala sama. Neměla jsem hlad, ale Hyunovi asi neuteču.

Po půl hodině přišel Hyunjin a v ruce držel talíř. Pousmála jsem se. "Tak jo nese se jídlo" Řekl. "A musím?" Zeptala jsem se ho. On to položil na lavičku a podíval se na mě. "Ano musíš jíst jsi hubená" Řekl a ukázal na mě. Sklonila jsem hlavu.  "Tak pojď" řekl a natáhl ke mě ruku. Neochotně jsem mu jí chytla. Došli jsme k lavičce. Posadili jsme se a on mi podal hůlky. Vzala jsem si je a podívala jsem se na jídlo. "Tak jez" řekl a stále mě sledoval. Začala jsem pomalu jíst. Hyunjin se mě pozoroval. Všechno jsem poslušně snědla. On se usmál a převzal si to o de mě. Vstal a šel s tím nahoru. Já si vzala mobil a šla jsem na internet. Všude byli zprávy o nás. Začala jsem si to číst a byla jsem do toho zabraná že jsem si nevšimla že se Hyunjin vrátil. "Haló země volá Siu" Vyrušil mě jeho hlas. Odtrhla jsem oči od telefonu a podívala jsem se na něho. "Co? Promiň jen jsem něco četla" Omluvila jsem se mu. "Něco zajímavého?" "Jo i ne" Odpověděla jsem mu a mobil schovala.

Začali jsme se bavit a smát se. Seděli jsme na zemi a já ho učila České říkadlo (Rybana jede na koní). Nasmali jsme se i toho. Začal mi zvonit mobil. Zvedla jsem se a šla si pro něho jenže mě Hyun před běhal vzal ho a dal nad hlavu. "Ale notak! Tohle není fér jsem o dvacet centimetrů menší" Řekla jsem smutně. "Tak si mě chyť" Řekl a začal utíkat. "Hyune!" Řekla jsem a začala se sním honit.

Nakonec jsem ho chytla. On se opřel žádala o zrcadlovou stěnou. Podíval se mi do očí a já jemu taky. Přitáhl si mě blíž. Pořád jsem se mu dívala do očí. "Dej mi prosím mobil" poprosila jsem ho. "A co za to?" Zeptal se. "Co chceš" odpověděla jsem. On začal přemýšlet.

Někdo vešel do místnosti tak jsme se od sebe odtáhly. Podívali jsme se kdo přišel a byl to Han. "Co chceš?" Zavrčel na něho Hyunjin. "No kluci si dělají starosti kde jste tak jsem pro vás přišel" Řekl.

Z pohledu Hyunjina.

Nevím co by se stalo, kdyby nepřišel Han. Poslední dobou se cítím v přítomnosti Sii nějak zvláštně, ale neumím to popsat. "Hned přijdeme" Řekl jsem mu a podal jsem Sii její mobil. Ona si ho vzala a usmála se. Rozešla se k lavičce a podívala se kdo volal. "Hyunjine jdi za klukama já hned přijdu jen vyřídím hovor" Řekla a já přikývl. Rozešel jsem se s Hanem nahoru.

Došli jsme do obýváku, kde byli kluci. "Heleme se kdo přišel pan Hwang" Zasmál se Changbin. "Haha" pousmál jsem se. "Kde jste nechali "Siu?" Zeptal se Seungmin. "Někdo ji volal hned přijde" Řekl jsem a sedl si vedle Felixe má gauč. Dívali jsme se na televizi.

Po chvíli přišla Sia a hned šla nahoru do svého pokoje. Všichni jsme se nechápavě na sebe podívali. Vůbec jsem to nechápal ještě před chvílí se smála a teď byla jak vyměněná.




chceš pořád odejít nebo už ne?Kde žijí příběhy. Začni objevovat