Po skončení rozhovoru jsme vrátili tablety a rozloučili se. Rozešli jsme se do šatny. Cestou se kluci bavili mezi sebou a já je nevnímala.
Došli jsme do šatny a já si hned vzala mobil, kde už čekala SMS od Jessici.
"Říkala jsem ať se nedívas do tabletu. Jsi v pořádku?"
Pousmála jsem se a podívala se na kluky, kteří se smáli. Musela jsem se pousmát.
"Moc ne"
Odepsala jsem ji. Odložila jsem mobil na stolek a podívala se na sebe do zrcadla. Proč mě všichni nenávidí? Vždyť jsem tu pořád nedobrovolně. Povzdechla jsem si a sklonila hlavu. Cinkl my mobil. Sedla jsem si na židli a vzala si ho. Otevřela jsem příchozí SMS.
"Kdyby něco tak mi zavolej jsem tu pro tebe, ale věřím že ti kluci pomůžou hlavně jeden z nich ☺️😉"
Pousmála jsem se a podívala se na ně. Někdo byl na telefonu a někdo dělal kraviny.
"A tím myslíš koho?"
Napsala jsem jí a zapla si internet. Hned jako první my vyjel článek
Stray kids jsou na dobré cestě k rozpadu.
Zůstala jsem v šoku, ale v ten moment my cinkl mobil.
"Moc dobře víš koho myslím. Mimochodem neboj budete spolu"
Co to mele? Však já s nikým nechci být.
"Jessico já víš já nevím co když se mu nelíbim?"
"Ale no tak!! Ty víš že ano tak se přestaň shazovat. Jsi krásná a navíc nezáleží na tom jak člověk vypadá, ale jaký je uvnitř"
Když jsem si to přečetla musela jsem se usmát protože má pravdu.
"Budete krásný pár 📈📉"
Musela jsem se zasmát. Ona si dělá srandu z mé výšky. Dívala jsem se do mobilu a nevnímala.
Najednou mi někdo sáhl rameno a já sebou cukla až jsem pustila telefon na zem. Podívala jsem se kdo to je. Byl to Hyunjin. "Copak?" Zeptala jsem se ho a sklonila se pro mobil. "Prý ti během rozhovoru bylo špatně" Řekl. "Jo tohle už je to pryč" zalhala jsem. "Opravdu? Možná vím proč" Řekl. Čekala jsem co ještě řekne. "Četl jsem ten chat" Řekl. Sklonila jsem hlavu protože to četli všichni. Začali jsme si povídat.
Po hodině jsme seděli v autě a jeli domů. "Kluci četly jsem ten chat?" Zeptal se Han. Ihned jsem se podívala jinam protože jsem se tomuhle chtěla vyhnout. "Jo bylo to od lidí celkem hnusný" Řekl Chang Bin a pak se na mě otočil. Seděla jsem úplně vzadu s Hyunjinem a Felixem. Před námi seděl. Changbin, Minho, Han. A vepředu Seungmin, IN a Bang Chan. Měla jsem opřenou hlavu o okénko a nechtěla to řešit. "Sio jsi v pořádku?" Zeptal se mě Chang Bin. Podívala jsem se na něho a přikývla. "Opravdu?" Zeptal se pro změnu Felix. "Ano jen to teď nechci řešit" Odpověděla jsem mu.
Dojeli jsme domů hned jsem si to namířila do pokoje, kde jsem se zamkla. Sjela jsem po dveřích na zem a nechala slzám volný průběh. Začala jsem vznikat, ale snažila jsem se být potichu, aby to zaslechly kluci.
Po chvíli jsem se zvedla a rozešla se do koupelny, kde jsem se také zamkla. Došla jsem k umyvadlu a podívala se na sebe do zrcadla. Měla jsem červené oči od pláče. V koupelně jsem byla zavřená po zbytek dne.
Večer jsem šla do pokoje, kde jsem se převlékla a šla odemcit dveře protože vím že když nepřijdu na večeři tak se přijdou podívat. Poté jsem si šla lehnout. Ihned jsem usnula.
Z pohledu Hyunjina.
Od toho rozhovoru vše Sia chová divně já vím proč. Samozřejmě že jsem ten chat četl jako ostatní kluci. Od doby co jsme byli v šatně za námi nepřišla a něco dělala má mobilu.Po chvíli jsem za ní šel a sáhl jí má rameno. Ona se lekla až jí spadl mobil z ruky a cuknutím se na mě podívala. "Copak?" Zeptala se a sklonila se pro mobil. "Prý ti během rozhovoru bylo špatně?" Zeptal jsem se ustaraně. "Jo tohle už je to pryč " Odpověděla, ale její Tón odpovědi se mi nelíbil. "Opravdu? Možná vím proč" Řekl jsem a podíval se na ní. "Četl jsem ten chat" Dodal jsem. Ona sklonila hlavu. Začali jsme se nějak bavit.
Po hodině jsme seděli v autě a jeli domů. Sia od začátku cesty měla opřenou hlavu o okénko. "Kluci četly jsem ten chat?" Zeptal se z ničeho nic Han. Podíval jsem se na něho. "Jo bylo to od lidí celkem hnusný" Řekl Chang Bin. "Sio si v pořádku?" zeptal se jí Chang Bin. Ona se na něho podívala a jen přikývla. "Opravdu?" Zeptal se pro změnu Felix, který seděl vedle mě. "Ano jen to teď nechci řešit" Odpověděla a zadíval se z okna ven. Tím nám dala najevo že nechce pokračovat v rozhovoru.
Dojeli jsme domů a Sia si to zamířila hned do pokoje. Podíval jsem se na kluky, kteří byli také trochu zmatení. "Myslím že se jí dotkl ten chat" Řekl IN. "Někdo by měl jít za ní nebo si ublíží" Řekl Han. "To si nemyslím" Řekl jsem. "Nechte ji teď samotnou" Řekl Bang Chan.
Večer Sia nepřišla ani má večeři. Co si budeme nalhávat mám oni strach a ne jen já i kluci. Rozhodl jsem se že se na ní půjdu podívat. Přišel jsem k pokoji a zaklepal na dveře? Moc se neozvalo tak jsem zkusil kliku. Bylo odemčeno. Potichu jsem vstoupil do pokoje a podíval se po něm. Uviděl jsem Siu spát má posteli. Přišel jsem k ní a přikryl jí. Všiml jsem si že má na tvářích zaschlé slzy. Povzdechl jsem. Jemně jsem jí pohladil ve vlasech a rozešel se ke dveřím. Naposledy jsem se na ní podíval a pak zavřel dveře. Rozešel jsem se do kuchyně, kde byli ostatní. "Tak co?" Zeptal se Seungmin. "Spí" Odpověděl jsem mu a sedl si na své místo ke stolu.
O pár dní později.
Když jsme měli trénink tak se Sia chovala normálně, ale jak mile jsme dojeli domů hned se zavřela do pokoje. Všem se to moc nelíbilo. Museli jsme to začít řešit. Seděli jsme s klukama dole v obýváku a sledovali televizi.Najednou jsme uslyšeli ze zhora ránu. Všichni jsme se na sebe podívali a pak běželi nahoru. Rámus šel z pokoje Sii. Rychle jsem otevřel dveře a naskytl se my pohled na rozbité zrcadlo. Rozhlédl jsem se po pokoji, když Sia zakřičela a shodila věci ze stolu. Rychle jsem k ní přišel a objal ji ze zadu. Ona se snažila odemě dostat. "Sio klid" Řekl jsem a snažil se jí uklidnit. Pak mi padl Pohled na zapnutý notebook na posteli. Hned mi to došlo. Pokynul jsem hlavou na kluky ať ten notebook vezmou a odejdou. Bang Chan vzal notebook a odešli. Mezi tím se Sia trochu uklidnila. Rozbrečela se a pomalu sjela na zem. V objetí jsem si s ní sedl a začal jsem ji uklidňovat.
Po chvíli se uklidnila. "co se stalo?" Zeptal jsem se. Podívala se na mě s uplakaným obličejem. "Už nemůžu!" řekla a zabořila hlavu do mé hrudi. Hned jsem ji začal hladit po zádech. "Týká se to toho co si měla zapnuté na notebooku?" Zeptal jsem se a ona jen Přikývla. Povzdechl jsem si. "Co si se dočetla?" Zeptal jsem se. Zvedla svůj pohled na mě. "Tuší že spolu něco máme" Řekla. "A dál?". Sklonila hlavu "Že jsem hnusná, tlustá špína a tak......a prý se k sobě nehodíme" Řekla. Povzdechl jsem si a chtěl jsem něco říct jenže do pokoje přišli kluci. Oba jsme se na ně podívali. "Už je to v pořádku?" Zeptal se Chang Bin. Podíval jsem se na Siu. Ona sklonila hlavu a podívala se jinam. "Už jo" Řekl jsem. "Víš co by mě zajímalo proč se o ní tak staráš. Něco se děje kolem ní a ty si pořád první kdo je u ní" Řekl Bang Chan. "Tak mě napadá jestli spolu něco máte" Řekl IN. Sia se na něho podívala "A i kdyby tak co?" Zeptala se.