Z pohledu Hana.
Probudil mě pach kouře. Rychle jsem vstal a běžel na chodbu. Nikde jsem nic neviděl a tak jsem seběhl dolů. Pach kouře šel z kuchyně a tak jsem se tam rychle rozešel. Rozsvítil jsem tam a uviděl jak se čudí ze dřezu. Rychle jsem k němu šel a pustil na to vodu.Když jsem se otočil o něco jsem zakopl. Podíval jsem se o co. Uviděl jsem Siu, která seděla na zemi opřená o linku. V ruce držela skoro prázdnou flašku od vodky a její tělo cukalo pod vzlikáním. Hned jsem se k ní sklonil. "Sio" Řekl jsem a zvedl ji hlavu. Vůbec nereagovala. "Sio hej vnímáš mě?" Zeptal jsem se jí a přitom jí poplácal po tváři. "Hmm" zamumlala. "Proč si to udělala?" Zeptal jsem se jí. Podívala se na mě. "Jsem hrozná" Řekla s brekem. Táhlo to z ní opravdu hodně. "Proč si to myslíš?" Zeptal jsem se. Sklonila hlavu. "Selhala jsem" Řekla. "Proč by si selhala?" Zeptal jsem se a flašku jí vzal. Podívala se na mě. Utřel jsem jí slzy. "Potratila jsem" Řekla a vzklikla. Povzdechl jsem si. "Sio už na to nemysli prostě se to stalo a už ti nevratiš. Neboj budete mít děti jen to chce čas" Řekl jsem a dal jí pramen vlasů za ucho. Nic na to neřekla jen se na mě dívala. "Sio nenič sama sebe přemýšlením co se stalo. Myslí na budoucnost a na Hyuna. Myslím že se trápí taky když vidí že se trápíš ty" Řekl jsem. Sklonila hlavu. "Copak ty chceš, aby se trápil?" Zeptal jsem se. Ona zakroutila hlavou. "Tak vidíš" Řekl jsem a objal jí. Chvíli jsem ji hladil po zádech a uklidňoval jí. Poté jsem jí pomohl vstát.
Když stála a já se pomalu rozešel ona si vzala flašku a chtěla se napít. Rychle jsem k ní přišel a sebral jí to. "To ani nezkoušej" Řekl jsem. Podívala se na mě. Chtěl jsem něco říct, ale do kuchyně někdo do přišel. Byl to Hyunjin. "Co se tu děje?" Zeptal se rozespale. Rychle jsem flašku schoval za záda. Sia se zapotácela. Rychle jsem ji chytil. Hyunjin k nám přišel a zvedl ji ubrečený obličej. "Ty si pila?" Zeptal se jí. Nic mu neřekla a znovu se rozbrečela. "Sio mluv semnou!" Křikl. "Nekřič na ní" Řekl jsem mu. On se na mě podíval. "Co se stalo že je v tomhle stavu?" Zeptal se mě. Kývl jsem hlavou ke dřezu, kde ležel popel z fotky. Hyunjin se tam podíval a pak se podíval na siu.
Dovedli jsem siu do pokoje. Položili jsme ji na postel a já odešel.
Z pohledu Hyunjina.
Podíval jsem se na siu. Povzdechl si. Sis usnula. Já byl celou noc vzhůru. Ráno se Sia probudí a zaskuhrala. Podíval jsem se na ni. "už jsi vzhůru" Řekl jsem a šel si sednout k ní. Podívala se na mě. "Jak ti je?" Zeptal jsem se jí starostlivě. "Blbé" Řekla a dala si ruku před pusu. Rychle vstala a běžela do koupelny. Šel jsem za ní. Klečela u záchodové míse a zvracela. Chytil jsem jí vlasy, aby si je nepozvracela.Když dozvracela utrela si pusu a podívala se na mě. Já se přes ni natáhl a spláchl. Pomohl jsem ji postavit se a dovedl zpátky do pokoje. Položil jsem ji na postel a šel pro kýbl. Vrátil jsem se a podíval se na ní. "Sio proč?" Zeptal jsem se. Ona se na mě podívala. "Proč si to udělala?!" Křikl jsem. Sia sykla a chytla se za hlavu. "Nekřič" Řekla a posadila se. "Řekni mi proč?!" Zeptal jsem se znovu. Sia se rozbrečela. "Co si tam spálila?!" Zeptal jsem se jí. "Neřvi na mě!" Řekla. "Já chci vědět co si tam podpálila!" řekl jsem. "Chtěl si, abych na to přestala myslet tak jsem udělala to co jsem udělala!" Křikla. "Asi normální něco podpalovat, když jsi opita?!" Křikl jsem. "Měla jsem to pod kontrolou"' zamumlala. "To Han teda viděl" Řekl jsem a frustrovaně jsem si prohrabal vlasy. Přišel jsem k ní a chytil ji za ruce. "Slib mi že už to nikdy neuděláš" Řekl jsem. Rozbrečela se a sklonila hlavu. "Sio" Řekl jsem a trochu s ní zatřásl. "Slibuji" Řekla po tichu. Objal jsem ji. "Už to nikdy nedělej" Řekl jsem. Ona lehce přikývla.
Po chvíli se oddálila a dala si ruku před pusu. Rychle jsem jí podal kýbl. Ona do něho vypustila obsah svého žaludku. Hladil jsem ji po zádech. Když už neměla co zvracet oddychovala opřená čelem okraj kýble. "Aspoň ses ponaucila" Řekl jsem. Pomohl jsem ji lehnout si. "Dojdu ti pro prášek" Řekl jsem a šel do kuchyně, kde jsem vzal krabičku léků a sklenici s vodou.
Přišel jsem s tím za Siou, která usínala. "Sio" Řekl jsem a pohladil jí ve vlasech. Otevřela oči. "Pojď posaď se" Řekl jsem a pomohl jí do sedu. Podal jsem jí prášek, který si dala do pusy. Přiložil jsem jí sklenici s vodou ke rtům a trochu naklonil. Ona ho zapila. Položil jsem sklenici na stolek a pomalu jí zase položil. Sia během chvilky usnula.
Z pohledu Sii.
Probudila jsem se s bolestí hlavy, která už nebyla tak silná jako před tím. V místnosti byla tma. Protřela jsem si oči. "Už si vzhůru?" Zeptal se hlas. Podívala jsem se na místo odkud se hlas ozval. Rozsvítila se lampička u stolu. Naskytl se mi pohled na Hyunjina. Pomalu jsem se posadila a podívala se na něho. "Jak ti je?" Zeptal se mě. "Nic moc" Řekla jsem a chytla se za hlavu. On vstal a s krabičkou přišel ke mě. "Nastav ruku" Řekl. Tak jsem mu ji nastavila a on mi na ní vytáhl prášek. Podal mi sklenici vody. Prášek jsem zapila a sklenici mu podala. Položil jí na stolek a podíval se na mě. Já sklonila hlavu.