~Chapter 8~
Miért kell mindenhol ott lennie, ahol nekem? De nem érdekel, nem fogja az estémet is tönkre tenni! Abból nem eszik!
-A következő dalt egy különleges lánynak írtam.- Szól bele a mikrofonba Lucas.- Leila, hol vagy?- Ahogy ezeket a szavakat kimondta, széles vigyorra húztam a számat. De aranyos!
-Itt van, itt van!- Kezdett el kiabálni Connor. Chase összeráncolta a szemöldökét, de aztán ő is elkezdett énekelni. Ebben a számban Lucas is énekelt, meglepően jó hangon. A kocsiban bezzeg szörnyű volt. Mikor befejezték, mindenki hujjogva és fütyülve tapsolt, természetesen én is. A fellépésük után lejöttek a színpadról. Connorral rendesen összenőttünk, el se engedtük egymást. Én azért, mert féltem, hogy elveszek, meg, hogy valaki bántani fog, ő meg nem tudom. Talán csak megszokásból.
-Látom ismerkedsz.- Mosolygott Lucas, majd jól meghúzta a kezében lévő sörös üveget.
-Szia Chasee!- Köszöntem és a szó végét direkt elnyújtottam.- Nem is tudtam, hogy itt vagy.
-Én ugyanezt elmondthatom. Azt hittem, hogy ez nem a te világod. Mit keresel itt?- Kérdezte, miközben leszedte a részeg Connor kezét a vállamról. Connor értetlenül nézett rá, majd megvonta a vállát.
-Lucas elhozott, hogy megnézzem, ahogy fellépnek. És nagyon jó a buli!
-Részeg vagy.
-Lehet igen, de lehet, hogy nem.- Vontam meg nevetve a vállam.- Lucas várj meg! Én is beszállok.
Így történt, hogy beszálltam életem első ivós játékába. Lucassal voltam egy csapatban és megnyertük!
-Oké, figyelem emberek!- Üvöltötte egy ismeretlen srác.- Ki akar hét perc a mennyországban-t játszani?- Mindenki üvöltötte, hogy én. Aki tudott, leült a kanapéra és a körülötte lévő fotelekre, aki nem, az meg beült valaki ölébe. Én sem tudtam leülni, de Lucas az ölébe húzott. Amúgy a legtöbben inkább elmentek, szóval csak húszan játszottunk.
-Én pörgetek először.- Szólalt meg Connor. Mellette én ültem, szóval utána én jövök. Connor kipörgetett egy pláza cicát, de azért elment. Mikor hét perc múlva visszajöttek, Connor éppen a rúzs nyomokat törölgette a szájáról. Mindenki felnevetett, a csaj meg sértődötten leült. Én jövök. Nagy lendülettel megpörgettem az üveget és imádkoztam, hogy Lucason álljon meg. Semmi kedvem nem volt egy idegennel smárolni. Lucas és Chase között állt meg. Ezt nem hiszem el!
-Akkor most újra pörgessek?- Kérdeztem... igazándiból nem is tudom, hogy kitől.
-Nem szivi, a fiúk kő-papír-ollóval fogják eldönteni, hogy ki megy.- Szólalt meg valaki.
-Kő, papír, olló!- Kezdték mindketten egyszerre. És találjátok ki, hogy ki nyert. Kelletlenül felálltam, Chase pedig átkarolta a derekamat. Lucas egy ,,megöllek" pillantást küldött Chase-nek, ő meg gúnyosan visszamosolygott.
-Essünk túl rajta.- Mondtam nem túl kedvesen. Chase közelebb hajolt, majd a szemembe nézett.
-Hidd el, Lucas nem az, akinek mondja magát.
-Nem érdekel, hogy mit gondolsz, csak csináld, amit ilyenkor kell.
És megcsókolt. Nem tudom, hogy a pia hatása miatt, vagy önszántamból, esetleg kényszer miatt, de visszacsókoltam. Egy idő után Chase ajka már a nyakamat csókolgatta. Ösztönösen a dereka köré kulcsoltam a lábam. Erre ő egy kicsit meglepődött és abbahagyta, de pár pillanat után nekidöntött a falnak és folytatta. Ismét összeért az ajkunk. Heves csókcsatánkat a telefonom ébresztője szakította meg. Chase kérdőn nézett rám.
-Egy perc múlva vissza kell mennünk.- Magyaráztam meg.
-Addig még van idő.- Vonta meg a vállát és újra megcsókolt volna, de megállítottam.
-Szerintem abba kéne hagynunk. Nem akarok csak egy lenni a sok közül. Amúgy is, ez csak egy játék. És töröld le az arcodról a rúzsom.- Chase egy pillanatig csak nézett rám, majd elmosolyodott és megrázta a fejét.
-De.
-Biztos, hogy nem. Kell a bizonyíték.
-Hogy te mekkora egy hülye vagy!- Nevettem el magam, aztán elkezdtem letörölni az arcát. Mikor a szájához értem, megpuszilta a kezem. Én abbahagytam az arca tisztítását és csak néztem rá.
-Mennünk kéne.- Szólalok meg hirtelen és visszaindultam. Mikor visszaértünk, mindenki tapsolt, én meg visszaültem Lucas mellé. Ő nem tapsolt. Átkarolta a vállam és ő is pörgetett. Az üveg pedig rajtam állt meg. Mosolyogva felálltam, Lucas pedig megfogta a kezem.
-Akarod?- Kérdezte. Én bólintottam, mire megcsókolt. De ez teljesen más volt, mint Chase-szel. Míg vele heves, izgalmas volt, addig Lucas lágyan és óvatosan csókolt. Egész jó volt, csak az volt a probléma, hogy elfelejtettem időzítőt beállítani. Hallottam, hogy kiabálni kezdtek, hogy már egy perce letelt a hét perc.
-Induljunk. Kicsit tovább maradtunk, mint kellett volna.- Mondta Lucas. Én felnevettem, mire ő is elmosolyodott. Így értünk vissza. Miközben leültünk, Chase minden mozdulatunkat figyelte. Nem volt valami kellemes, szinte kiégette a bőröm. Ő pörgetett. Egy picsát pörgetett ki, aki tapsikolva állt fel. Hét perc múlva visszajöttek, a lánynak elkenődött a rúzsa. Tudtam, hogy én nem jelentettem neki semmit. De nem is érdekel. Nem szabad érdekelnie. Hiszen itt van Lucas. Körülbelül egy óra múlva vége lett a játéknak. Éppen Sarah-val beszélgettem, most ismertem meg. Rocker lány, a jobb keze végig van tetoválva, van orr piercingje, fekete, rövid haja van és mindkét fülében külön-külön legalább öt fülbevaló van. Persze nem ítéltem meg egyből a külső alapján, amikor odajött, hogy beszélgessen velem. Igazándiból egy nagyon kedves, állat- és környezetvédő lány volt, csak szeret bulizni és cigizni.
-Igen, az a tervem, hogy állatorvos legyek. Az emberek nem érdemlik meg, hogy meggyógyítsák őket. Hiszen megölik azokat az állatokat is, amiket amúgy nem kellene, tönkre teszik az élőhelyüket és a Földet is.
-Aha. Ez amúgy jogos.
-Egyszer eljöhetnél velem egy tüntetésre. Néha kimegyek Európába és más országokba is.
-Oké, majd szólj.- Végül is ez érdekes lenne. Tényleg el fogok menni vele egyszer. Aztán odajött Chase. Nem igazán akartam vele beszélni. Éppen mondott volna valamit, amikor Lucas magához húzott és megcsókolt.
-Leila, mondanom kell valamit.- Kezdte Lucas. Én kérdőn pillantottam rá és vártam, hogy mit mond. Egy pillanatig habozott, végül elkezdte.- Tudod, nagyon csodálom, hogy milyen kitartóan tanulsz, dolgozol és mindenkivel annyira kedves vagy. Lepereg rólad minden, ami rossz. És szeretnélek továbbra is csodálni, csak mint a pasid. Lennél a barátnőm?
Sziasztok! Íme egy újabb rész. Próbálok minél hamarabb új részeket kirakni, hogy ne kelljen várnotok. Tudom, hogy továbbra se olvassátok olyan sokan, de ha tetszik, akkor ne felejts el szavazni. 💖
YOU ARE READING
Enemy to Lover
Romance(...)Csak meredten bámult maga elé, majd szépen komótosan felvette a cigijét a földről, ami a mutatványom közben esett ki a kezéből. (...) Követtem a tekintetét, de csak a sötét, csillagos égbolt volt előttünk. (...) Nem tudom mennyi ideig ültünk íg...