1. Kapitola

16 1 3
                                    

,, Vytvořte další větu." řekla učitelka. V tu chvíli zazvonilo. Všichni si zavírali sešity a učebnice, ale učitelka měla znovu poznámku.
,, Já jsem ale neskončila. Vytvořte tu větu "
,,Ale paní učitelko, už máme přestávku " řekla Denny. Učitelka se na ní jen otráveně podívala a čekala na něčí větu. Někdo se hlásil, tak ho vyvolala.
,,Náš táta...." pokračoval Ondra.
,, Příště ji raději nic neříkej, říkej si to pro sebe potichu, protože ti příště dá fakt poznámku " smála jsem se Denny.
,,Ale já si stojím za svým názorem, ať mi klidně dá dutku, já si pak budu stěžovat " řekla Denny.
,,Ok fajn" smály jsme se. Tentokrát doufám že skončila. Všichni si dávali sešity a učebnice do aktovek a už si chystali pomůcky na další hodinu.
,, Ale já jsem stále neskončila! Zvonění je jen upozornění pro učitele, že je přestávka, ale hodinu ukončuje vyučující. Dám vám ještě úkol, teď vám budu přidávat úkoly " řekla učitelka naštvaně. My s Denny jsme ji parodovaly a smály jsme se tomu.
,, Měla bys být herečka" řekla Denny.
,, Proč jako?"
,, Protože jsi dobrá v napodobování někoho " zasmála se Denny.
,,Fajn, a ty budeš psát scénáře atd " zasmály jsme se.
,, Děvčata vzadu, máte označený úkol?!" zvolala na nás učitelka.
,,Ano, paní učitelko, máme" řekla jsem slušně.
,,Opravdu? Tak snad ten úkol bude splněn " řekla naštvaně.
,,Tak se někoho zeptám, co to byla za stránka, ne? Wtf" řekla Denny.
,,Neasi, to jí prostě nenapadne" zasmály jsme se. Učitelka konečně odešla ze třídy. Vytáhly jsme si mobily a koukali jsme na tiktok. Byla velká přestávka, takže jsme si vyndaly i jídlo. Čuměly jsme do mobilu a ukazovaly jsme si navzájem vtipná videa. Někdo Denny napsal. Byl to Martin. Martin je kluk z naší třídy. Je celkem fajn, ale není můj typ. Je to typ Denny. Líbí se jí. Sedí před námi s Šimonem. Ten se zase líbí mě.

Denny
,, Jenny, napsal mi Martin" řekla jsem.
,, Co ti napsal? ''
,, Jestli bych nešla s ním ven. ''
,, OMG, a půjdeš?!! '' vyjekla Jenny.
,, Ano, půjdu!!"
,, Tak joooo" radovaly jsme se.
,, Jdu mu napsat, že půjdu."
,, Oki. "

Denny: Martine tak já půjdu s tebou ven.
Martin: Dobře tak ve 3 v parku?
Denny: Dobře.. a proč jsi mi to neřekl ale napsal?
Martin: No já se styděl před spolužáky..
Denny: Aha..

,, Jenny! Martin mi napsal, že ve 3 v parku. " Řekla jsem.
,, Ouje ty jedeš holkaaa. " Řekla Jenny a ušklíbila se.
,,Ticho ty taky jedeš se Šimonem. "
,,Hahahahahhah. " Zasmály jsme se.
Odložily jsme telefony a šly jsme na záchod. Potom byly další hodiny a snažily jsme se poslouchat učitele.
Konečně zazvonilo a byl čas na oběd. Honem jsme běžely ke skříňkám a schovaly si batohy. Rychle jsme běžely do jídelny. Na oběd bylo nějaké maso a šťouchané brambory. Já a Jenny jsme seděly vedle sebe a ostatní vedle nás. Šimon s Martinem na nás měli pěkný výhled. Obědy ve školní jídelně nejsou moc dobré.
Po obědě jsme šli zase ke skříňkám, oblékly jsme se a šly domů. Kousek jsme šly spolu ale pak každá šla jinam. Já už byla doma a chystala jsem se na venek s Martinem. Učesala jsem se, namalovala se a hezky se oblékla.
Už bylo na čase jít, ale ještě jsem honem napsala Jenny, že už jdu.

3 hodiny
,, Ahoj Denny! " Zvolal Martin.
,, Ohh ahojjj." Řekla jsem jen.
,, Děje se něco? " Zeptal se.
,, Nene jen jsem nečekala že tu budeš dřív. "
,, Ahaaa hele nezajdem na zmrzku? " Zeptal se.
,, Jasně, ráda. " Řekla jsem s úsměvem.
,, Jakou si dáš? "
,, Hmm asi čokoládovou. " Řekla jsem.
,, Dobře, já si dám jahodovou. " Řekl.

O 2 hodiny později

,, Tak ahojjj. " Řekla jsem naposled.
,, Ahojj. " Odpověděl, a každý jsme šli jinou cestou. Tyvogo, už to mám za sebou. Neříkám, že jsem nechtěla jít s ním ven, já právě chtěla. Ale styděla jsem se... Musím to říct Jenny!

Denny: Jenny!
Jenny: Ano??
Denny: Už jsem domaaa.
Jenny: Tak co??? Jaké to bylo?? Co jste dělali?? Kde jste byli?? Stalo se něco??
Denny: Pomalu holka, moc otázek. Bylo to dobré.. Šli jsme na zmrzlinu a povídali si. A byli jsme v parku, a ne, nic se nestalo! A co ty a Šimon, psali jste si mezitím?
Jenny: Ehmmm no ano..
Denny: A o čem??
Jenny: Nooo napsal mi, že chce jít se mnou ven.

Girls in FranceKde žijí příběhy. Začni objevovat