Becky'den
Şoföre sordum.
Becky-Neden fren yaptın.
Şoför-Kırmızı ışık yandı.
Becky-Saçmalama burada kırmızı ışık ne arasınİndim. Damian arabanın önünde duruyordu. Öyle kızarmıştı ki şoföre hak verdim. Onu gören her insan kırmızı ışık zannedebildi. Kızarmışlığının yanında dometes sönük kalırdı.
Becky- Ne yapıyorsun
Damiş- O adam sana nereyi okuttu
Becky- Birincisi Loid'ime öyle seslenemezsin.İkincisi sanane yaa
Damiş- Bana söylemek zorundasın
Beni arabaya doğru itti.
Becky- Bu hiç zarif değil. Bir dakika ne yapıyorsun sen
Damiş- Zariflik umrumda mı sence. Hemen söyle
Becky- Peki ne umrunda
Damiş- Any-
Emilie- Damian-kun sonunda bulduk seni.
Ewen- Tüm yatılılara günde iki saat dışarı çıkma izni verildi.
Damiş- Tamam,kaybolun. Kahretsin Becky gitmiş. Ne yapacağım şimdi ben. Bir şey sakladığını biliyorum Blackbell.Onu o halde bırakıp gittim. Çınar'ın yanına gittim. Anya diye seslenince bir el gözlerimi kapattı. Ben kimim diyen sese coşkuyla Anyaa diye cevap verdim. Aşırı mutluydum. Hemen Anya'ya sarıldım. Öyle bir sarıldım ki öksürmeye başladı. Ağacın yanında bir oyuk vardı. Üstüne çıkınca mindere düştük. Ağacın içindeki ev muhteşemdi. Anya saçının arkasına iki tokanın ortasına çok tatlı bir topuzu vardı. Bir fotoğraf çektim. Nede olsa Damian sevdiceğini özler dime😉. Bana döndü . Ne soracağımı biliyor gibiydi.
Becky- Anya neden evden kaçtın. Nede olsa sen 13 yaşındasın. Kendine bakmak zor olmaz mı
Anya- Olmaz
Becky- Ailen ne olacak
Anya- Becky bu sana söylememeliyim ama onlar benim gerçek ailem değil beni yetimhanede evlatlık aldılar.Teselli edip paket fıstıkları verdim. Aşırı mutlu oldu. Daha sonra tekrar geleceğime söz verip dışarı çıktım . Onu orada bırakmak içime işlesede istemesem de eve gittim.
Damian'dan
Ertesi gün okula gittim. Becky ile karşılaşınca beni durdurdu. Bir şey göstereceğim dedi. Telefonundan bana Anya nın çok tatlı bir fotoğrafını gösterdi. Aaağ, yicem ya ben bunu . Ama çaktırma Damian.
Damiş- Nereden buldun bu fotoğrafı. O nerede
Becky- Ne yapacaksın ki
Damiş- Sanene ya
Becky- Damian Anya'nın nerede olduğunu merak etmiş
Damiş- Merak falan etmedim
Becky- Neyse senle uğraşamam yerini de söyleyememKızarıp sınıfa gittim. Merak ettiysem ne olmuş ki ya. Minik bir tehdit bırakmanın zamanı gelmiş. Yanına kadar gittin yaparsın Damian.
Becky- Gene ne oldu Damian
Damiş- Becky yerini söylemezsen...
Becky- Ee söylemezsem
Damiş- Bi cümlenin bitmesine izin ver söyleyeyim.
Becky- İyi peki
Damiş- Seni Loid'e söylerim.
Titremeye başladı.
Becky- O-olmaz söyleyemessin
Damiş- Bal gibi de söylerim.
Becky- Lütfen söyleme bir gün ver ona sorayım
Damiş- Peki ertesi gün cevabı alırım.Diğer kızlar Becky den hoşlandığımı düşünmeye başladılar. Ne düşündükleri umrumda değil.Ben Anya'yı seviyorum içimde gizlice
_________________________Yine bir bölüm sonu . Umarım beğeniyorsunuzdur. Ve bu arada hikayenin içine ettim. Taslaktan tamamen ayrıldım. Taslağa geri dönmem lazım. Nasıl yapacağımı bilmiyorum. Biraz yardıma harır demem. Yb biraz daha geç gelebilir haberiniz olsun.
-438-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spy×Family/Another Ending
FanfictionKendimce diziye devam yazdım.Umarım beğenirsiniz . Sonlara doğru bilim kurguya döndü sanırım kusura bakmayın.