Anlatıcı
Damian'ın içi kıpır kıpırdı. Sevdiği kızın evine gidiyor diye mi yoksa farklı ortam göreceği için mi bilmiyordu. Ama kimin umrunda. Sonuçta mutluydu.
Loid bu durumdan pek memnun değildi. Anya'nın bu çocuğa aşık olmasını göze alamazdı. Düşman çocuğu ile evlenmek... Eh, plan için kolay olurdu ama Anya çok üzülürdü. Ne diye onu düşünüyordu. Ah, neden bu kadar safım o benim gerçek kızım, diye düşündü. Aptallıktı. Ama şu kesindi bu aşkı engelleyecekti. Nasıl yapıldığını öğrenir öğrenmez...
Yor... Anya yolda uyuyunca Damian'nın omzuna düşmüştü. Damian da çaktırmadan başından öptü. En azından o öyle sanıyordu. Yor görünce "Yes My Şhip" diye bağırmamak için dudaklarını kanattı. Evet, Becky ile Şhip aramaları yapıp hakkında konuşup bu konu hakkında neler yapabileceklerini konuşurlardı. Ve bu tam sırasıydı. Damian aşıktı ama Anya değil. Aynı odada yatarlarsa belki ihtimal artar diye düşündü. Aynı odada yatmalıydılar. Bu kolay- Ama artık Loid ile aynı odada kalacakları için oda boş kalacaktı. Yani onu orada yatırırdı. Orayı bir şekilde doldurmalıydı. Evet, tamda bu durum için uygun kişi. Yuri. Ablasını çok severdi. Ve çağırınca oradaydı. Odayı Yuri'yi yatırsa boş oda kalmaz. Evet, bahanesi bile hazırdı. Kardeşimi özledim de çağırdım diye bilirdi. Pek memnun olmazdı ama değerdi. Hem suikast işleri de bayadır yoktu. Bir iş çıktı işte.
Hemen telefonundan Yuri'yi aradı. Burada kalır mısın diye sordu. Yanıt tabiki de evetti. Loid'e bu fikri pek beğenmiş durmuyordu. Ama itiraz etmedi. Yani edemedi. Yor bir bakış attı. Yuri eve onlardan önce gelmişti. Anya'yı taşıma konusuna gelince Loid ile Yuri tartışmaya başladılar. İkisi de çok seviyordu. Yor kavgaya son vermek için Damian'a taşıttı. Gerçi onun bu durumdan şikayeti yoktu. Ama Yuri ve Loid ölümcül bakışları birbirlerine atmaktan kaçınmadılar. Eve gelip yatağına yatırılınca Bu sefer kim nasıl yatacak diye kavgaya girdiler. Eğer kolej bitene kadar sevgili yapmayı beceremezseler kriz geçirip ölebilirdi. O yüzden katlanıp ayırdı. Yuri'yi eski odasına gönderdi. Damian'ı Anya'nın odasına gönderdi. Ve bu yatma işi hallolunca Loid'e suikastçı olduğunu nasıl açıklayacağıydı. Aynı odada kalacaklarsa mecbur. Herkes odasına gittiğinde derin bir nefes alıp odaya girdi. Loid şaşkın şaşkın iğnelere bakıyordu. Yanlış mı görüyordu yoksa Loid'in gözünde hayranlık mı vardı? Yanına gitti ve gerçek kimliğini açıklayınca Loid en sonunda ajanlık işini anlattı. İkisi de birbirlerine bakıp kahkaha koydular. Ve yatağa atladılar. Loid "Sana ne ödül versem" deyince Yor "öp" dedi ve hafifçe gülümsedi. Ve narince öptü. Loid ilk defa böyle yaşamanın etkisiyle uyudu. Yor ise Anyamin'i unutmuş kendi öpücüğüne dalmıştı.
Anya'nın odasında acaba neler oluyordu.
__________________________
Selam sonunda burdayım. Bölüm atmayan yazarlara kızıyordum ama yazınca anladım. Bölüm atmak zor bir şeymiş. İlk defa bir öpücük yazdım. Nasıl oldu kiii
-420-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spy×Family/Another Ending
FanfictionKendimce diziye devam yazdım.Umarım beğenirsiniz . Sonlara doğru bilim kurguya döndü sanırım kusura bakmayın.