Oda

111 13 3
                                    

      ✨Babalar gününüz kutlu olsun✨

Anlatıcı

Damian odaya girince uyuyabileceğini hiç düşünmemişti. O güzel yüzü izlerdi bütün gece herhalde. Kendi yerdeki yatağına yattı. Nasıl da güzel uyuyordu. Tam ona bakarken uyuyacaktı ki bir ses onu kaldırdı. Anya uykusunda mırıldanıyordu. Daha doğrusu konuşuyordu. Sesi yüksekti.

"Chichi, Haha gitmeyin. Bırakmayın beni. Görev tamam. Dünya güvende. Derslerinde iyiyim. Damian ile arkadaş oldum. Desmond'u yakaladık. Büyük tipsiz olan. *Bağırmaya başlar* Aaa beni götürüyorlar. Bir daha oraya gitmem. Hayır, hayır, hayır kurtarın beni...Lütfen"

Damian'dan

Gittim manyak gibi not aldım bunları. Bu kızı çözeceğim. Şimdi bağırmasına çözüm bulmalıyım. Kafanı çalıştır Damian. Bırakma dediğine göre sarılsam. Mantıklı. Yatağına yaklaştım. Hala bırakma beni diye sayıklıyorken yanına yattım. Sarıldım ve kulağına fısıldadım.

"Seni asla bırakmayacağım. Güvendesin. Seni kimseye vermem. Güvendesin."

Ve ikimizde uyuya kaldık.

Anlatıcı

Yor sabah herkesten önce kalkmıştı. Sonra herkesin unuttuğu bir şey geldi aklına. Bu gün cumartesi yani tatil. Öf nasıl unuttular ki. Bi de sorun olurdu okulları olsa çocukların. Çocuklar demişken. Anya gece hiç kaldırmamıştı ki onları. Garipliği fark eden Yor hemen odaya gitti. Birlikte uyuduklarının görünce sevinçten uçtu adeta. Bir fotoğraf çekmek lazımdı. Nerede bu lanet şey. Kriz geçirip buldu ve çekti. Saniyesinde Becky'nin de haberi olmuştu.

Lanet olsun biri bunlara büyü mü yapmışlardı her şeyi unutuyorlardı ki.

Hemen Loid'i kaldırdı. Hazırladı. Görevi Yor olmasa kaçıracaktı ki başkan canına okurdu. Yor'un yanağına bir öpücük kondurup çıktı. Arkasını kollayacağından emindi. Yor da diğer şahısları kaldırmaya gitti. Eh, sonuçta kahvaltıyı hazırlayacak olan o değildi ki.
_______________________
Bölüm atmayan yazarlara kızıp bölüm attım. En yakın zamanda yine bölüm atacağım. Bu akşam olabilir. Emin olun o daha uzun olur. Yanlışlarım olabilir söyleyin düzeltirim.
-265-

Spy×Family/Another EndingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin