Evlilik(L×Y)

149 14 1
                                    

Anya'dan

Eve gittik. Annem öyle bir sarıldı ki dayıma hak verdim. Evet şimdi ne halt yicem merak ediyorum kesin ağzıma s*çacaklar. Koltuğa oturdum. İçeriden konuşmalar geliyordu. Ve sonra içeri geldiler. Kesin yetimhaneye geri gönderecekler. Yanıma geldiler ve sarıldılar. Bunu hiç beklemiyordum. Beni yetimhaneye geri vermiceklermiş ohh! Ve aynı anda:
   "BİZ EVLENMEYE KARAR VERDİK"
Az daha bayılıyordum. Bir kaç kişi davet edebilirmişim. Kimi davet edeceğimi gayet iyi biliyorum. Becky ile Damian tabii ki de.
________________
Bir hafta sonra
________________
Elimde iki davetiye ile okula geldim. İlk Becky'e verdim. Suratı düştü ama yapacak birşey yok maalesef ve onun bu hali artık komik geliyor. Sırada Damian var... Damian'a verdiğimde kıpkırmızı oldu. Herhalde böyle bir ana tanık olma düşüncesi onu utandırmıştır. Yaniiiii, öyledir dime.
______________________
Bir hafta daha sonra
______________________
Anlatıcı

Anya pembe bir elbise giymişti. Gözleri bu sebepten ortaya çıkmıştı. Damian bile gelmişti. Gerçi bir ara sıkıntı olmuştu. Damian'ın arkadaşları da girmeye çalışmış. Onların ismi listede geçmeyince  geçirmemiştiler. Ve onlar da kaş göz girmeye çalışınca Anya yetişmeseydi karakola götürülecektiler. Her şey tam takır gidiyor gibi görünüyordu. Anya havuzun yanında oturuyordu. Damian da oradaydı. Bir süre oturdular. Anya tam kalkıp anne babasına bakmaya gidecekken sandaleti takılır. Ve havuzu boylar. Yüzmeyi çok iyi bilse de bu elbiseyle mümkün olmamaktadır. O orada cebelleşirken Damian yavaşça suya girip çıkarır. Ve bu davranışı için çok mutlu olan Yor, bir gece evde kalsın istedi. Damian da kabul etti. Ve şimdi eve doğru gidiyordu.
__________________________
Yb nasıl. Gece yazdım gözlerim acıyor. İyi okumalar.
-245-

Spy×Family/Another EndingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin