Kurtulmak!

79 10 13
                                    

Damian aniden aksiyon içinde buldu. Çözüldüğü anda Anya yere düşmüştü babası ona şok içinde bakıyordu. Anya ayağa kalktı ve silahını arandı. Damian da silahını ona geri verdi. Sonra baba denen bu varlığı silmek vardı dünyadan. Peki, bu kutsal görevi, kim yerine getirecekti?

Anya Damian'a baktı. Gözlerle anlaştılar. Anya silahı hizaladı. Damian ona işaret verince kafasına sıktı. Adamın gözleri kaydı. Ne lanetse titremeye başladı. Kafasından da bir yandan kan boşalıyordu. Sanki adamın içindeki bir şey ortaya çıkmaya çalışıyordu.

En sonunda içinden siyah bir duman boşaldı etrafa. İçinden simsiyah bir ruh çıktı. Tam kaçmaya çalışırken bileklerinde kelepçeler oluştu. Bir ses yankılandı etrafta.

"Ey karanlık ruh! Senin işin bitti. Şimdi cehennem seni bekler. Çekeceğini çekeceksin. İnsanlarla uğraşmaktan vazgeçeceksin. Ve artık kaçmana müsaade yok. Temel beşli böyle öngördü." Ve ikiside ortadan kayboldu.

Damian da Anya da burada kalmak istemedikleri için hemen koşmaya başladılar. Adamlar ise garip olan olaylara alışık oldukları için hemen peşlerine düştü. Lanet, Anya varken başları beladan kurtulmazdı ki. Ama yine de onu seviyordu Damian.

Anya neredeyse küçük harekatlarının patronu olduğunda yorulduğunu hissetmeye başlamıştı. Damian şuanki koşuşturmayı ele aldığı için biraz rahatlamıştı. Anya bu sefer saklı olan bir özelliğini daha ortaya koydu. Zihinden mesaj gönderiyordu.

Sadece babası ve annesi okuyabilsin diye mühürlediği mesajı yolladı. Bunu yaparken o kadar odaklanmıştı ki atılan mermileri tamamen unutmuştu. Aklına geldiği gibi başını arkaya çevirdi ve tam o anda dizinin eklem kısmına saplanan merminin acısını hissetti.

Basamayacağını anladığı gibi yere çökmüştü. Damian da fark etmiş gibi hızla durdu. Dizini fark edince Anya'nın elbisesinin kemerini hızlıca ekleme kan akışını durdurmak amaçla bağladı. Ve ardından kucakladığı gibi koşmaya başladı.

O da yorulduğunu hissetmeye başlarken gökyüzünde bir ses duydu. Kafasını kaldırdığında Loid ile Yor'u gördüğüne ilk defa bu kadar sevinmişti. Loid adamları vururken Yor da çocukları helikoptere almıştı. Ardından hızlıca yükseldiler.

Anya kendinden geçmişti. Damian ise geçti geçecekti. Hızlıca Loid'in ofisindeki revire gittiler. Orada tedavi görmeye başladılar. Aslında ilaçlardan çok birbirlerine iyi geliyorlardı.

Ah, bir de iyileşmek istemiyorlardı. İşin sonunda Loid tarafından sorguya çekilmek varsa herkes korkardı. Frankly bunu birinci elden deneyimlemişti...

Bir hafta geçti aradan aslında beş günde iyileşmişlerdi ama iki gün de taklit yapmışlardı ve bu açıkçası çok eğlenceli idi. Loid birazdan sorgu için gelecekti. Anya Damian'a bakıp rahatlatmak istercesine gülümsedi.

Aslında Loid kendinden beklenmeyen yumuşak bir tavır sergilediğinde Anya ne yaptığını anlamıştı. Damian'ı mesaj yollayıp açıkladı. İfadesi bir saniyeliğine değişmişsede hemen toparlandı. Sonra tüm yaşananları anlattı. Eh, birlikte yatma kısımlarını es geçmişti. Ne gerek vardı bilmesine. Sonunda Loid tüm o yumuşak davranışların sebebi olan soruyu sordu.

"Siz sevgili oldunuz mu?"

Anya ve Damian önce bir bakıştılar ve anlamışlardı. Pek süslü püslü itiraflarda olmasa bile aynı anda:

-Evet-

____________________________
Arkadaşlar annem telefonuma el koymuştu kusura bakmayın atamadım. Sizce nasıl oldu? Yorumlarınızı bekliyorum.
-458-

Spy×Family/Another EndingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin