Bir İp Ucu

143 14 1
                                    

Damian'dan

O boynuzları nerede görsem tanırım. Bu Anya. Nasıl bu kadar iyi dövüşüyor haberim yok benim. Her gün döverim bundan sonra:). Konuya dön Damian. Loid amca eline kelepçenin bir ucunu taktı. Bir ucunu da bana taktı. Bir dakika... Ben yaşıyor muyum avvv. Dudağımı ısırdım ve sordum.
Loid amca neden kelepçe taktın-Damian
Kaçmasın diye. Bir de iyi dövüşçüymüşsün sen kanıtla kendini-Loid
Ahh, kızarmak zorunda mıyım. Ağaç evine götürdü dee... Ev mi lan burası! Mükkemmel bir yer. Evlenince buraya mı taşınsak...*kendine tokat atar*kendine gel lan şerefsiz.
Lan eve gidene kadar peşinde mi gezcem ben bunun. Odaya gidiyor. Bir şeyini alacakmış neyse. Lan üstüme geliyor. Kim şerefsiz peki şimdi. Şerefsiz ikimiz evliyiz. Güzel slogan. Ah malım ben hala üstüme geliyor.

Anya- Bir kerede o çok kıymetli burnunu her şeye sokmadan duramazsın dime ya
Damian- Ne
Anya- Bak benim hakkımda babam ve annem dörtte birini biliyor ve sen bunu onlara göstereceksin
Damian- Nasıl ya
Anya- Ben bunları söylemedim

Kaçtı. Bir an öpecek sandım. Loid amca derimi yüzer. 13 yaşındayım nasılsa. Av çok sert çekiyor ya. Başına geleceklerden haberi vardı sanki. Loid amca bağırıp çağırmaya başladı. "SENİ BU YÜZDEN Mİ EVLATLIK ALDIK ANYA. SIRF SENİN İÇİN NE HALLERE GİRDİĞİMDEN HABERİN VAR MI SENİN" Evet dercesine başını salladı. Loid amca şok içerisinde ona baktı. Ağzından şu sözcükler döküldü:
Nasıl bilebiliyorsun!?Sana asla
söylemedim
Anya da şok içinde ona baktı. Yakalanmış bir hali vardı. Becky ilk defa orada olduğunu belli ederek " Olan olmuş işte geleceğe bakalım şimdi olur mu Loid Amca" Bunun üzerine beni okula bıraktılar. Hemen yatak haneye gittim. Emilie ve Ewen başıma üşüştü. Ne oldu, Nereye gittin, Şu şu ödevi verdiler... Çok yorgunum deyip kapıdan kovdum onları. Ve bugün olanları değerlendirmeye başladı. Anya nasıl bir kız. Çok gizemli biri. Ne demek benim hakkımda dörtte bir biliyorlar. Bilmedikleri ne olabilir. Yani biz onun hakkında dörtte bir birşey bile bilmiyoruz. Seni bu yüzden mi evlatlık aldık... Anya evlatlık mı!? Nasıl ya. Ya bütün aile sonradan bir araya gelmişse... Peki neden böyle bir şey yaptılar. Ne yaptıklarını niye Anya'ya söylemedi. Ve Anya bunu nasıl biliyor. Sorular,sorular,sorular derken uyuya kalmışım.
____________________________
Damian ipin ucunu yakaladı. Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz. Umarım güzeldir. Bu arada lütfen oy verin.
-364-

Spy×Family/Another EndingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin