Zaman'nın Çocuğu

88 9 19
                                    

   Damian "HAYIR" diye bağırdı. Ve o anda                        zaman durmuştu.
                                   ***
Yalan söylemiyorum. Zaman gerçek manada durmuştu. Mermi havada kalmış, adamın kahkahası donmuş, Anya yere düşmemişti. Robotlar çalışmamış, yandaki adamlar silahlarına uzanırken donmuşlardı. Damian sesler kesilince gözlerini açmıştı ve gördüğü manzara buydu.

Ayağa kalktı. Anya'yı merminin kenarına itti. Hafifçe uçarcasına kenara kaydı. Mermiyi ise aşağı itti. O da aynı Anya gibi süzüldü ve yere indi. Babasının yanına gitti ve bağladı. Eline Anya'nın silahını aldı. Peki, her şey nasıl düzelecekti. Ne yapacağını gerçekten bilmiyordu.

Sonra gökyüzünde bir parıltı gördü. İlk başta inanamadı. Biri vardı ve basamak basamak atlayarak aşağı geliyordu. Yanına gitmek istedi. Aynı onun gibi basamak varmışçasına havaya bastı. Aynı basamaklar kendi önünde oluşmaya başlamıştı. Hızlı yukarı çıktı. Tamamen iç güdüsüne uyuyordu ve sanırsa iç güdüsü haklıydı.

Çocukla kesişen merdivene bastığı anda silahı bıraktı aşağı süzülüşünü gördü. Baya yüksekteydi sanırım. Sonra fark etti ki merivenin olduğu kısım yuvarlak bir zemin oluşturmuştu gökyüzünde. Çocuğa baktı, ayrı bir şok geçirdi. Nerdeyse kendisinin aynısydı. Ama o şeffaftı ve hatları parlıyordu. Çocuk gülümsedi.

"Merhaba, ben Daniel."

Damian ona soran gözlerle baktı.

"Sorun değil, bir şey bilmemen. Sana anlatacaklarımı iyi dinle. Çünkü sana lazım olacak.

Milyar yıllar önce sadece boşluk varmış. Boşlukta sadece beş temel varlık varmış. Yaşam, Ölüm, Mekan, Kader ve Zaman. Beşli hepsini kapsayan bir şey oluşturmak istemişler. Sonra dünyayı ortaya çıkmış ve beş temel varlık dünyaya dağılmış.

Ama eğer bir sorun çıkarsa onları bir araya toplayacak bir şey bırakmak istemişler. Belli vakitlerde toplanıp konuşabilecekleri vakti hatırlatan ve onlar unutsa bile hepsini çağırabilen bir güce ihtiyaç duymuşlar. Sonra zaman ortaya atılmış. 'Bir insana verelim, nesilden nesile aktarsın, eğer yanlış bir şey çıkarsa güçleri alırız, toplanıp yönetim hakkında konuşup değerlendiririz'

Hepsi kabul etmiş ve insanlar arasından birini seçmişler. Nesilden nesile aktarıldı. Hiç birinde sorun çıkmadı. Taa kii senin babana kadar. Senin babanın gözünü hırs bürümüştü. Güç, ebedi güç hırsı. Temel beşli de, en iyi kararın güçlerin ondan alınmasına karar kıldılar. Ama bu babanı ders çıkarmak yerine Temel beşliye savaş açmaya sürükledi.

Nesilden nesile aktarma için biri lazımdı. Ve sen, tüm isteklere uyuyordun. Çok masumdun, kötülükten nefret etmene rağmen kendini korumak için kabaydın, kendini aslında babanın gözüne girmek için çabalamıyordun; sen kötülükten çıkmak için çabalıyordun.

Temel beşli de seni Zaman'ın Çocuğu için seçtiler. Sevdiklerini koruyabilirdin, babana karşı koyabilirdin, aşkına sahip çıkabilirdin ama seni ayrı tutan bir şey daha vardı. Sen bunları dünyayı yok etmeden yapabilirdin.

Babanın yaptıklarını görüyor musun?
Sevdiğine yaptıklarını, başka insanlara yaptıklarını, hayatına yaptıklarını. Hepsini sen düzeltebilirsin. Elinde güç sevgiyle zarar vermeden tüm zararları kaldırabilirsin.

Ve ben seni eğitmek için burada olacağım. Ne zaman müsait olursan buraya dokun." Dedi ve Damian'ın sağ elini aldı ve bileğine dokundu ve bir bileklik oluştu. "Sen istemeden asla gelmezsin ve bilekliği çalamazlar çünkü silikleşecektir. Bir tek sen dokunabilirsin bilekliğe. Şimdi aşağı in. Bilekliğe dokun ve zaman aksın diye düşün."

Daniel bir kez daha gülümsedi ve parıltılı hatları kayboldu. Merdivenlerden koşarak indi. Yere ulaştığında silahı kaptı Damian. Babasının yanına geldi. Gerçekten Lanet adam derken boşuna demediğini anladı. Adam gerçekten lanetti.

Bilekliğe dokundu ve zaman aksın diye düşündü.
__________________________
Sanırım bilim kurguya geçiş yaptım sjsjsjsjsjsj. Beğenmezseniz değiştirebilirim bölümü. En iyi ben kitabın açıklamasına bilim kurgu da içerir yazayım. Ayağım da iyileşti. Saçmalamam bittiğine göre ben gidiyorum. Nasıl olduğuna dair yorum yazmanızı çok isterim buna göre gelecek bölümlere daha dikkat edebilirim.
-540-

Spy×Family/Another EndingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin