Damian çıktıklarında zamanı dondurmuştu. Anya'yı alıp küçük bir tepeye getirdi. Tekrar devam ettirince akışı Anya gözlerini ani ışıkla kırpıştırdı. Damian'a soran gözlerle baktı ve Damian da konuşmaya başladı.
"Biliyorum babana sevgiliyiz dedik fakat tam olmamıştık. Ve bence sen bir teklifi hak ediyorsun. Anya hayatını cehenneme çevirmiş ama sana aşık olan benim sevgilim olur musun?"
Anya kıkırdadı. "Evet"
Küçük bir sarılma yaşandı. Damian ilk öpmeye çalışmış ama Anya kaçınca vaz geçmişti. Anya ilk öpücüğü başka yere saklıyordu keyfinden kaçmamıştı hani. Ardından eve geldiler. Mutlulukları yüzlerinden okunuyordu. Loid ve Yor ise kanıtlar toparladılar. Eh, Anya'nın hayatının başı olan korkunç yeri polise verip yok edecektiler. Bir hafta sonra hiçbir sorun kalmamıştı. Ne adamlar, ne piskopatlar, ne de peşlerine düşmüş takıntılı doktorlar. Kurtulmuşlardı sonunda. Her türlü yükten kurtulmuşlardı.
Şu an yaz tatiline gireceklerdi. Muhteşem Eden Koleji Balosu'ndan sonra. İki tarafta tatlı bir panik halindeydi. Eh, bu balo yılın en önemli etkinliğiydi. Ya da sevdikleri ile birlikte gitme şansındandır, Ne dersiniz?
Anya Becky'e bağırdı. "Aptal! Aşağı ineceğiz ve sen topuklu ayakkabıları nereye koyduğunu mu unuttun!? Becky şekerleri bırak ayakkabıları bulucağız! Kuyruğuma şeker yapıştırmayı kes çocuk musun!?" Damian da Ewen Emilie bağırdı. "Tanrım, derdiniz ne sizin!? Saçınızda kocaman bir tatlı var! Ewen! Derhal onu yerine bırak! Emilie bari sen yapma yaa! Televizyonu kırdın mal!"
Kabul, Becky Ewen Emilie balo zamanı çekilmez tiplerdi. Sarhoş gibi ortalığı birbirine katarlardı. Sonunda bir şekilde hazırlanıp odalardan çıktılar. Girişe geldiklerinde Anya koşarak Damian'a sarıldı. Yaramaz üçlü ise ortadan kayboldu.
Damian hafifçe eğilerek "Bu dansı bana lûtfeder misiniz Prenses Anya" dedi. Anya'da kıkırdamak alışkanlık olmuştu. Kıkırdadı ve cevap verdi "Tabii ki de Prens Damian" Ve birlikte dans pistine çıktılar.
Adımları, hareketleri, her şeyleri doğaçlamaydı. Ama o kadar uyumluydu ki görenler bir ay çalışmışlar derdi. Fakat şu an herkes kendi eşleriyle meşguldü. Anya da ellerini omuzlarına çıkarmıştı Damian'ın. Damian ise Anya'yı kendine daha çok çekmişti.
Gözleri birbirlerinin üstündeydi hep. Sanki dünyada kalan tek insanmış gibi, en değerli hazineymiş gibi, bir an ayırırsa kaybolacakmış gibi... Anya daha fazla tutamadı. Zaten beklediği gibi süsler de saçılmaya başlamıştı. Parmak uçlarına çıkıp dudaklarını Damian'ınkilere bastırdı. Damian da sanki hep bunu beklemiş gibi karşılık vermişti.
Garipti, okulun ilk günü birbirlerine yumruk atan iki çocuk, şu anda bir baloda öpüşüyordu. Bu Eden Koleji daha neler görecekti kim bilir? Ama bu gece görecekleri bitmemişti. Neden mi? Anlatayım da görün.
Nefessiz kalınca ayrıldılar. Pasta gelecekti devasa. Anya da fıstıklı kısmı için sabırsızlanıyordu. Damian ise Anya'yı bir kez daha öpme derdindeydi. Ama hepsi bozuldu.
Birden pasta patladı. İçinden bizim Yaramaz üçlü çıkmaz mı? "SÜRPRİİİİİİİİİİİZ" Diye bağırmasınlar mı? Konfetiler patladı, hareketli şarkı çalmaya başladı. Etrafta origamiden kuğular, kediler, atlar ve daha bir sürüsü uçmaya, uçuşmaya başladı. Renkli ışıklar etrafa saçıldı. Şimdi ortamda parti havası oluşmuştu.
Anya da koşarak üçlünün yanına geçti. "Harikaydınız!" Diye bağırdı sesinin duyulmasını umarak. Üçlüden de aynı anda "Biz hep harikayız!" Şeklide cevap geldi. "Ayrıca daha bitmedi" dediklerinde Anya gözlerini büyüttü. Daha ne yapabilirlerdi ki?
Yaz başlamış olsa bile kar gibi bir şey yağmaya başladı. Küçük kar tepecikleri oluştu. Ve ortada da buz pisti çıktı. Herkes hayran hayran bakarken ilk atılan Becky oldu. "Ne duruyorsunuz gelsenize!" Ve bu cümleyle yanlarına gelmiş Damian'a kartopu fırlattı. Ve kartopu savaşı resmen başlamış oldu.
Onlar minik kartopu savaşı yaparken bazıları buz pateni kayıyordu. Anya zaten meraklıydı. İlgisi buz pistine kaymıştı. Hatta bir iki kartopu da yemişti. Damian ise onun bu ilgisini görünce kaymayı teklif etti. Anya ise kaymayı bilmiyorum ki dediğinde ben öğretirim diyerek çekiştirmişti onu piste doğru. Anya da kabul etmeye dünden razıydı haliyle.
Birlikte patenleri giydiler. Gerçi Anya'ya Damian giydirmişti, ama olsun. Damian Anya'yı piste çıkardı. Anya ayakta durmayı çok beceremediğinden titriyordu. Damian ona hızlı olursan denge sorunu yaşamazsın diyince hızla kaymaya çalıştı. Gayet güzel gitti. Ama durmayı beceremeyip düştü. Damian Anya'nın bu haline gülümseyip kaldırmak için yanına gitmişti pembiş saçlının.
Onlar kendi hallerinde takılırken; Bizim Loid ile Yor ne yapıyordu. Ehe, onlar çocukların yokluğundan faydalanmış olabilirlerdi. Gerçi Anya'nın sorun edeceğini düşünmüyorlardı. Kızları az fena değildi hani.
Gece on ikiye gelirken ikiside ayaklandı. Çocuklar gelirdi birazdan. Onlarda basılmak istemezlerdi. Yani kim isterdi ki?
Yor etrafı toplarken Loid malum şeye başlamadan önce buzdolabına attığı şekerlemeleri masaya çıkardı. Bayan Desmond gelmişti. Bay Desmond öldükten sonra çok iyi arkadaş olmuşlardı Yor ile. E birde sevgili işleri olunca kanka olmuşlardı çocukların deyimleriyle.
Zil tekrar çaldı. Anya, Becky, Damian, Emilie, Ewen sırayla geldiler. Tatlı bir ortam oluşmuştu. Anya konuşmayı başlattı. "Baloda harikaydınız" Becky açıklama yapma gereği duydu.
"Balo düzenleyicileri son anda işten vazgeçince öğrencilere sorulmuştu siz kayıpken. Biz üçümüz birlikte katılsak ne olur dedik ve kaydettik. Nasıl anlamadık -seçmelerde batırmıştık ortalığı- ama biz seçildik. Eğer balodaki performansımız güzel olursa bundan böyle bize kalacaktı bu iş"
Anya atıldı "Desene bizi mükemmel balolar bekliyor kesin kalırsınız ağzım açık kaldı yaptıklarınız çok fazlaydı yaz günü kartopu savaşı-"
Damian Anya'ya sarılıp onu susturdu. "Sen çok konuşuyorsun Anya"
Anya sırıttı. "Sustur o zaman"
Damian "Bu bir teklif mi?"
Ewen "Evet sizi dövmem için bir teklif" deyince Emilie artık kahkahasını tutamadı. Arkadaşları aşırı eğlenceliydi.
Onlar sabahlaya dursunlar-Sanırım duramayacaktılar Anya çoktan uyumuş Becky ise koltukta dalmıştı. Erkekler onların haline gülüp Loid amcanın yanına gidip Yuri ile okey oynamasına karıştılar. Loid baktı baş edemeyecek bunlarla onları da oyuna aldı. -nasıl bir oyun bilmiyorum aklıma tek bu geldi belki beş kişi oynanmıyordur ama burda böyle olsun kusura bakmayın-
___________________________
Annem telefonu elime almayayım diye kırk takla atıyor resmen yaaa. Ve bölüm baya uzun oldu 900 kelime civarı. Bu arada benden smut falan beklemiyorsunuz değil mi? Yazamıyorum da ben. Ve sanırım bir sonraki bölüm final. Yada evlilik ayrı çocuklarla ayrı yaparım bilemiyorum. Bir yada iki bölüme final o kesinde. Umarım beğenirsiniz. Voteleri eksik etmeyin. Byeee
-920-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spy×Family/Another Ending
FanfictionKendimce diziye devam yazdım.Umarım beğenirsiniz . Sonlara doğru bilim kurguya döndü sanırım kusura bakmayın.