29- Abi-kardeş

2.4K 242 428
                                    

Satır aralarında yorum görmek isterim.

İyi okumalar 🤍


.

.

.



Sabah uyandıklarında Jimin güzel bir kahvaltı hazırlamış ve Jongin ile Jungkook'u uyandırmıştı.

Birlikte kahvaltı masasında sessizce otururlarken sarışın çocuk Jongin'e bakıp "Evi nereden bakacaksın?" diye sordu.

"Buralara yakın bakarım. İşe gidip gelmek kolay olsun diye." Jongin'in sade cevabı üzerine başını sallayan Jimin burukça gülümsedi. Kafasının oldukça dolu göründüğünün farkındaydı.

"Ne iş yapıyorsun ki sen?" Jungkook'un sorusu üzerine Jongin kafasını kaldırıp ona baktı ve oturduğu yerde dikleşip "Korumalık yapıyorum. Bir barda." diye cevapladı.

Aldığı cevaba şaşıran adam gözlerini Jongin ile buluşturduğunda "Tehlikeli değil mi?" dedi.

"Başka yapabilecek bir şeyim yok. En iyi olduğum konu." Jongin ortaokulu burslu okuduğu okulda tekvando ve yakın dövüş sanatları klüplerinde üyeydi. Bu yüzden bu konuda oldukça iyiydi.

"Jongin ortaokulda tekvando ve yakın dövüş sanatlarıyla ilgileniyordu. Ödül kazanmışlığı bile var hatta." Jimin onu yaklaşır iki yıldır tanıyordu ve dövüşmeyi Jongin'den öğrenmiş sayılırdı.

"Neden üstüne gitmedin ki? Başarılı olabilirdin." Jungkook esmer çocuk hakkında aldığı her bilgiye ayrı ayrı şaşırmaya devam ederken Jongin histerik bir kahkaha attı. "Ne liseye ne de dövüşe devam edecek param yoktu. Burs kazandım ama yinede çalışmam gerekiyordu. Bende liseyi açıktan bitirdim."

Jungkook'un önyargılı hali yavaş yavaş yıkılırken bu defa çocuk için üzülmeye başlamıştı. Daha iyi bir hayatı olabilir diye düşünüyordu çünkü.

Bu yüzden Jimin'e yardım ettiği gibi ona da yardım etmek istemişti. "Benim bir arkadaşım vardı. Emlakçı. Onunla konuşup senin için uygun ev sorayım. Sonra Jimin ile birlikte çıkıp bakarsınız."

"Hiç zahmete girmeyin, gerçekten gerek yok." Jongin utançla başını iki yana salladığında Jimin alttan onun bacağına vurdu ve gülümseyerek "Sana sormadık." dedi.

.

.

.

Akşama doğru Jimin eve geldiğinde Jungkook onu kolundan tuttuğu gibi salona sokmuş ve masada açık olan bilgisayarın önüne oturtmuştu.

"Jungkook, ne oluyor? Delirdin mi?" Jimin bağırarak adamın büyük tepkilerine karşılık verirken sandalyeden kalkmak için hareketlenmişti ki Jungkook onu omuzlarından tutup geri oturttu ve ciddi bir tavırla "Sınav sonuçları açıklanmış." dedi.

Sarışın çocuk anında olduğu yerde durup sesli bir şekilde yutkunurken bilgisayara doğru döndü ve birkaç saniye bekledikten sonra titreyen ellerini klavye üstünde gezdirmeye başladı.

Siteye giriş yaptıktan sonra sınav sonuçları sekmesine tıklamaya cesaret edemediği için ellerini geriye doğru çekip Jungkook'a döndü ve "Önce sen bakar mısın?" diye sordu.

Kolunu uzatıp bilgisayara uzanan adam sevgilisinin heyecanına ortak olurken sakince sonuçların üstüne tıkladı ve açılan sekmede gözlerini gezdirip kontrol etmeye başladı.

Jimin ise bu sırada elini adamın tişörtüne atmış ve avcunun içinde buruşturarak sıkmaya başlamıştı. Hala ekrana bakmıyordu.

"Jimin..." diye mırıldandı Jungkook. Sesi çok kısık çıkmıştı.

love-teacher Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin